In 't ziekenhuis had ik een keer zo'n eigen morfinepompje wat je zelf mag bedienen, dat is pas geniaal.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik mag het officieel niet, maar van morfineachtige dingen ga ik helemaal hallucineren.
Ik woog toen 38kg...één minipilletje en ik heb 3 dagen roze olifanten geteld....bleken mijn ouders op bezoek te zijnquote:Op donderdag 24 april 2014 23:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
In 't ziekenhuis had ik een keer zo'n eigen morfinepompje wat je zelf mag bedienen, dat is pas geniaal.
Godse high pompen iedere keer.
Hahaha, ik ging met mijn broer eens op bezoek bij en vriend die aan zo'n pomp lag.. die hebben we ook de dag van zijn leven bezorgdquote:Op donderdag 24 april 2014 23:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
In 't ziekenhuis had ik een keer zo'n eigen morfinepompje wat je zelf mag bedienen, dat is pas geniaal.
Godse high pompen iedere keer.
Dat is ook het mooie eraan.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik woog toen 38kg...één minipilletje en ik heb 3 dagen roze olifanten geteld....bleken mijn ouders op bezoek te zijn
Dat zijn pas echte vrienden.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hahaha, ik ging met mijn broer eens op bezoek bij en vriend die aan zo'n pomp lag.. die hebben we ook de dag van zijn leven bezorgd![]()
Klysma's moet je ook helemaal niet aan beginnen, nergens voor nodig en is alleen maar slecht voor de darmen.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:07 schreef YokiKater het volgende:
Kijk, ik zit natuurlijk op FOK! dus het is allemaal nogal een beetje groot en zo.. niet alleen 30cm maar ook dik, dus dat is dan gewoon als een zwaar extreem moeilijke poepbeurt of zo.. Hebben ze allemaal glijmiddelen voor hoor
[ afbeelding ]
Maar dan nog.. het lijkt mij geen pretje en ik word niet geil van bruine vegen op mijn pener en ook niet van klysma's.. zo van dat het allemaal schoongespoeld is en dat je dan lekker kan raggen zonder vegen.
Iederen zijn ding natuurlijk, ik veroordeel niets of niemand.. heb wel gekkere dingen gezien of van gehoord, iets met courgettes bijvoorbeeldMaar ik kan mij echt niet voorstellen dat ik iemand een plezier zou doen door mijn pener in iemands sterretje te duwen. Komt bij dat ik er zelf al helemaal niet opgewonden van zou worden.
Wowquote:Op donderdag 24 april 2014 23:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik woog toen 38kg...één minipilletje en ik heb 3 dagen roze olifanten geteld....bleken mijn ouders op bezoek te zijn
Maar het leverde wel goeie tv op.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Klysma's moet je ook helemaal niet aan beginnen, nergens voor nodig en is alleen maar slecht voor de darmen.
Maar ieder zijn ding natuurlijk verder.
38 kilo?quote:Op donderdag 24 april 2014 23:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja 4 weken geen voedsel binnenhouden doet dat met je. Ik zou het niemand aanradenquote:
Klinkt echt niet fijn neequote:Op donderdag 24 april 2014 23:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja 4 weken geen voedsel binnenhouden doet dat met je. Ik zou het niemand aanraden
Hoe lang ben je dan? 38 kilo, ik kan me daar echt niets bij voorstellen.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja 4 weken geen voedsel binnenhouden doet dat met je. Ik zou het niemand aanraden
Het was wel heel ernstig, maar ik ben er weer helemaal bovenop gekomen en het is 6 jaar geleden.quote:
1.60m....denk anorexia, botten tellen.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoe lang ben je dan? 38 kilo, ik kan me daar echt niets bij voorstellen.
Gelukkig goed afgelopen.. En hopelijk blijft je lichaam het nu gewoon goed volhouden.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het was wel heel ernstig, maar ik ben er weer helemaal bovenop gekomen en het is 6 jaar geleden.
Ja, nu weet ik wat ik heb en kan ik op tijd aan de bel trekken.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:13 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gelukkig goed afgelopen.. En hopelijk blijft je lichaam het nu gewoon goed volhouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |