Ideaal om te combineren met andere dingenquote:Toiletborstelhouder uit de Hammam lijn van het merk Aquanova en is gemaakt van marmer ideaal om te combineren met andere badkameraccessoires.
Kijk Johannes:quote:
Zo dit is weer opgelost.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik kom de lasagneavond wel bijwonen, maar ik hoop dat Etsu en ik op tijd wegkunnen dat op tijd voor het tentamen zijn.
Kon er niet eens over nadenkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik ben blij dat dit ook weer uit de wereld isquote:Op donderdag 24 april 2014 23:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kijk Johannes:
[..]
Zo dit is weer opgelost.Ik zie jullie op 10 juni 's middags ergens, dan mogen jullie zelfs toekijken hoe ik lasagne klaarmaak.
quote:Op donderdag 24 april 2014 23:51 schreef Melleyn het volgende:
En ook dezelfde prullenbak hè, wij zijn echt goed samen.
quote:Op donderdag 24 april 2014 23:51 schreef essnhills het volgende:
Oh leuk, met afstandsbediening.
Dan kun je eerst iemand neersteken ermee, op de stoep neerleggen, en dan de lampjes aandoen als er iemand langslooptMoest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 24 april 2014 23:51 schreef essnhills het volgende:
Oh leuk, met afstandsbediening.
Dan kun je eerst iemand neersteken ermee, op de stoep neerleggen, en dan de lampjes aandoen als er iemand langslooptIk zag het ook al voor me....en hoorde een CSI-melodietje in mijn hoofd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
quote:
GElukkig, ik ben niet de enigequote:Op donderdag 24 april 2014 23:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zag het ook al voor me....en hoorde een CSI-melodietje in mijn hoofd.
Emo-shotjes.quote:
Nee, niet eens.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij had hem nog snel even gecastreerd?
Ik heb die goedkopere genomen, incl verzendkosten ¤48,95quote:Op donderdag 24 april 2014 23:56 schreef Paxcon het volgende:
Waarom zijn prullebakken altijd zo duur
Gaf hij te weinig 'tegengas'?quote:Op donderdag 24 april 2014 23:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, niet eens.
Hij was soort van zonder ballen geboren
Figuurlijk hè...fysiek zat er wel iets.
Hm oke, vind ik alsnog duurquote:Op donderdag 24 april 2014 23:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb die goedkopere genomen, incl verzendkosten ¤48,95
Mama's kindjequote:
Ja, is ook prijzig, maar die deze zijn in de winkel echt >¤100 dat ga ik ammenooitniet betalen voor een vuilnisbak.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hm oke, vind ik alsnog duur
Maar dat is altijd zo
Tefalkoekenpannenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |