quote:Op donderdag 24 april 2014 22:39 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Oh ja jij gaat naar finale, al helemaal vergeten.
Maar je vergeet dat ik je kaarten nog zou stelen he![]()
Wel echt fantastisch voor je
Noem je mij een gloryhunter?quote:Op donderdag 24 april 2014 22:40 schreef Grifte het volgende:
Hij associeert zich al vaak met ajacieden, en dit komt nu door dit gloryhunten wederom fijntjes naar voren.
Wie is dat?quote:
Ik vind het heeerlijk rustig zoquote:Op donderdag 24 april 2014 22:41 schreef Grifte het volgende:
[..]
Kom ook even posten in EXA
We kunnen Paxcon niet in de steek laten.
Ik hoop voor je dat het luktquote:
Ze had blijkbaar een Marlies Dekkers aan.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had je niet eerder kunnen waarschuwen?
Nee, gaat zeer moeizaam voorlopig in de derde klasse.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat gaat wel lukken over een jaar of 3 . Sta je nu bovenaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onze laatste goal was wereldsquote:Op donderdag 24 april 2014 22:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geert, je hebt diverse legendarische Haxball potjes gemist.
Jammer van m'n eigen goal, helaas kon ik door jou geen kant meer opquote:Op donderdag 24 april 2014 22:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe deed het dream team het zonder mij?quote:Op donderdag 24 april 2014 22:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 april 2014 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, gaat zeer moeizaam voorlopig in de derde klasse.Voor stats hebben je spitsjes ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
Met horten en stoten, we missen je assists.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:43 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hoe deed het dream team het zonder mij?
Ach welnee, Spurs in 5.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:44 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Spurs vliegt er ook gewoon uit hoor.
Op een gegeven moment misten Mani en ik jouw steekpassjes en inzicht wel, maar de laatste paar potjes hebben we gedomineerd.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:43 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hoe deed het dream team het zonder mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |