stream van drizzt?quote:Op donderdag 24 april 2014 22:36 schreef hafcfan het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Sure.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik haal ze niet van internet, idioot.
Exeter. Zat drie seizoenen geleden nog in de 5e klassequote:Op donderdag 24 april 2014 22:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Welk team speel je ? ben zelf bij Nottingham in sjempionship . bijna kampioen en league cup
Gewoon tiki taka met guardiola.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:36 schreef bianconeri het volgende:
EINDELIJKKKKKKK
De zeer verdiende goal. Eindelijk valt ie binnen.
Nou hopen dat Conte hersenschudding oploopt en zijn assistent de tactiek ff bepaalt.
Anders gaan we weer volop verdedigen en wachten tot Benfica alsnog scoort -.-
Doe je goed . Doel is om premier league en cl te winnen ?quote:Op donderdag 24 april 2014 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Exeter. Zat drie seizoenen geleden nog in de 5e klasse
Premier League überhaupt halen.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Doe je goed . Doel is om premier league en cl te winnen ?
quote:Op donderdag 24 april 2014 22:38 schreef hafcfan het volgende:
Hoe vet. Ga gewoon naar de finale in Turijn en Juve pakt de cup gewoon![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Niet zo happenquote:Op donderdag 24 april 2014 22:38 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Uhm ik was er net ook al hoor? Of heb je je bril niet op
We geloven jequote:Op donderdag 24 april 2014 22:38 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Uhm ik was er net ook al hoor? Of heb je je bril niet op
Oh ja jij gaat naar finale, al helemaal vergeten.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:38 schreef hafcfan het volgende:
Hoe vet. Ga gewoon naar de finale in Turijn en Juve pakt de cup gewoon![]()
Hij associeert zich al vaak met ajacieden, en dit komt nu door dit gloryhunten wederom fijntjes naar voren.quote:
Een trollende mod.... Kan alleen hier.quote:
Ach ja, ik trap altijd in die trollenquote:
Dat gaat wel lukken over een jaar of 3 . Sta je nu bovenaan?quote:Op donderdag 24 april 2014 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Premier League überhaupt halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |