OOOOOOOOOOOOW bedaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanktquote:Op donderdag 24 april 2014 21:37 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Sloooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooow chat.
quote:Op donderdag 24 april 2014 21:36 schreef Jian het volgende:
4 maanden ... en buiten wat kleine schermutselingen met een achtergrond in een ver verleden nog niet één goede RLS rel, tis wel karig ...... Wat een zooitje hommo's
hmmmmm ja ben het ook redelijk zat.. Wat een saaie toestand vandaag weerquote:Op donderdag 24 april 2014 21:36 schreef Jian het volgende:
4 maanden ... en buiten wat kleine schermutselingen met een achtergrond in een ver verleden nog niet één goede RLS rel, tis wel karig ...... Wat een zooitje hommo's
Jij begint met Willeke Albertiquote:Op donderdag 24 april 2014 21:38 schreef Joezi het volgende:
[..]
hmmmmm ja ben het ook redelijk zat.. Wat een saaie toestand vandaag weer
Het is prima zo.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:36 schreef Jian het volgende:
AVGquote:Op donderdag 24 april 2014 21:52 schreef liesje1979 het volgende:
Weet iemand een goede online gratis virusscanner? Mijn laptop doet kut.
http://housecall.trendmicro.com/nl/quote:Op donderdag 24 april 2014 21:52 schreef liesje1979 het volgende:
Laat Hitman Pro eerst maar eens draaienquote:
Jou durf ik wel op je woord te geloven.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Laat Hitman Pro eerst maar eens draaien
http://www.surfright.nl/nl/hitmanpro
En als alle zooi er dan weer af is Avast downloaden:
http://www.avast.com/nl-nl/index
ja maar dit is echt een online scanner, installeert verder niks op je pc. Die andere wel. Beste is natuurlijk even een goede antivirus zonder rotzooi te regelen, of illegaal te downloadenquote:
AVG?quote:Op donderdag 24 april 2014 21:52 schreef liesje1979 het volgende:
Vaak maken die gratis dingen je pc nog slomer, omdat ze onzinnige dingen erbij installeren, spyware, en je gaan pushen om iets te kopen.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jou durf ik wel op je woord te geloven.
Klopt, aan de andere kant heb ik McAfee gratis via mijn provider, maar als je het nu over vertragen hebt, gebruik ik dus niet meerquote:Op donderdag 24 april 2014 22:03 schreef Joezi het volgende:
[..]
Vaak maken die gratis dingen je pc nog slomer, omdat ze onzinnige dingen erbij installeren, spyware, en je gaan pushen om iets te kopen.
lol ja die is ook verschrikkelijk, gaat telkens weer alles scannen enzo.. kon je m wel normaal eraf krijgen?quote:Op donderdag 24 april 2014 22:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Klopt, aan de andere kant heb ik McAfee gratis via mijn provider, maar als je het nu over vertragen hebt, gebruik ik dus niet meer
Ja, uiteindelijk wel, maar inderdaad dramatisch, ze zijn echt over de top gegaan wat mij betreft.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol ja die is ook verschrikkelijk, gaat telkens weer alles scannen enzo.. kon je m wel normaal eraf krijgen?
quote:Op donderdag 24 april 2014 21:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Bij een goede rel stappen er 10 mods op, en maken een tijdelijk forumpje aan om uit te razen. volgend jaar kerst krijgen de meesten gratie afgezien van de 1 a 2 die nog aan het kloten zijn.
Je moet gewoon álles installeren wat hierboven wordt genoemd. Da's het veiligst.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:19 schreef liesje1979 het volgende:
Ik raak in de war van zoveel keuze. Ik doe nu eerst hitman en daarna iets tegen malware ofzo.
er zit maar 1 instinker tussenquote:Op donderdag 24 april 2014 22:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Je moet gewoon álles installeren wat hierboven wordt genoemd. Da's het veiligst.
Dat wel, het laden van een pagina op Fok duurt daarna wel 10 minuten, maar ik zou zeggen veiligheid voor allesquote:Op donderdag 24 april 2014 22:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Je moet gewoon álles installeren wat hierboven wordt genoemd. Da's het veiligst.
lol de ask toolbar had ze sowieso alquote:Op donderdag 24 april 2014 22:22 schreef Specularium het volgende:
Ziet het er zo uit, Liesje?
[ afbeelding ]
Anders een keertje meenemen.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:22 schreef liesje1979 het volgende:
Mijn laptop is ook gewoon al heel oud. Maar ik heb niet net als Vanessa een geldboom in de tuin. En zolang deze het nog soort van doet ga ik liever op citytrip.
LOL!quote:Op donderdag 24 april 2014 22:22 schreef Specularium het volgende:
Ziet het er zo uit, Liesje?
[ afbeelding ]
ik denk dat het nog een hele klus wordt om een handvol van die programma's naast elkaar te laten draaien. Op Lies' laptop is het zelfs een heel serieuze uitdaging.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat wel, het laden van een pagina op Fok duurt daarna wel 10 minuten, maar ik zou zeggen veiligheid voor alles
Nee nee, die heb ik verwijderd. Alleen als ik in de URL balk iets typ en hij herkent de URL niet gaat hij wel daar naar toe.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:23 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol de ask toolbar had ze sowieso al
Doe ik toch, ik kan toch niet zonder FOK 's avonds in mijn hotel?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |