OOOOOOOOOOOOW bedaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanktquote:Op donderdag 24 april 2014 21:37 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Sloooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooow chat.
quote:Op donderdag 24 april 2014 21:36 schreef Jian het volgende:
4 maanden ... en buiten wat kleine schermutselingen met een achtergrond in een ver verleden nog niet één goede RLS rel, tis wel karig ...... Wat een zooitje hommo's
hmmmmm ja ben het ook redelijk zat.. Wat een saaie toestand vandaag weerquote:Op donderdag 24 april 2014 21:36 schreef Jian het volgende:
4 maanden ... en buiten wat kleine schermutselingen met een achtergrond in een ver verleden nog niet één goede RLS rel, tis wel karig ...... Wat een zooitje hommo's
Jij begint met Willeke Albertiquote:Op donderdag 24 april 2014 21:38 schreef Joezi het volgende:
[..]
hmmmmm ja ben het ook redelijk zat.. Wat een saaie toestand vandaag weer
Het is prima zo.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:36 schreef Jian het volgende:
AVGquote:Op donderdag 24 april 2014 21:52 schreef liesje1979 het volgende:
Weet iemand een goede online gratis virusscanner? Mijn laptop doet kut.
http://housecall.trendmicro.com/nl/quote:Op donderdag 24 april 2014 21:52 schreef liesje1979 het volgende:
Laat Hitman Pro eerst maar eens draaienquote:
Jou durf ik wel op je woord te geloven.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Laat Hitman Pro eerst maar eens draaien
http://www.surfright.nl/nl/hitmanpro
En als alle zooi er dan weer af is Avast downloaden:
http://www.avast.com/nl-nl/index
ja maar dit is echt een online scanner, installeert verder niks op je pc. Die andere wel. Beste is natuurlijk even een goede antivirus zonder rotzooi te regelen, of illegaal te downloadenquote:
AVG?quote:Op donderdag 24 april 2014 21:52 schreef liesje1979 het volgende:
Vaak maken die gratis dingen je pc nog slomer, omdat ze onzinnige dingen erbij installeren, spyware, en je gaan pushen om iets te kopen.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jou durf ik wel op je woord te geloven.
Klopt, aan de andere kant heb ik McAfee gratis via mijn provider, maar als je het nu over vertragen hebt, gebruik ik dus niet meerquote:Op donderdag 24 april 2014 22:03 schreef Joezi het volgende:
[..]
Vaak maken die gratis dingen je pc nog slomer, omdat ze onzinnige dingen erbij installeren, spyware, en je gaan pushen om iets te kopen.
lol ja die is ook verschrikkelijk, gaat telkens weer alles scannen enzo.. kon je m wel normaal eraf krijgen?quote:Op donderdag 24 april 2014 22:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Klopt, aan de andere kant heb ik McAfee gratis via mijn provider, maar als je het nu over vertragen hebt, gebruik ik dus niet meer
Ja, uiteindelijk wel, maar inderdaad dramatisch, ze zijn echt over de top gegaan wat mij betreft.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol ja die is ook verschrikkelijk, gaat telkens weer alles scannen enzo.. kon je m wel normaal eraf krijgen?
quote:Op donderdag 24 april 2014 21:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Bij een goede rel stappen er 10 mods op, en maken een tijdelijk forumpje aan om uit te razen. volgend jaar kerst krijgen de meesten gratie afgezien van de 1 a 2 die nog aan het kloten zijn.
Je moet gewoon álles installeren wat hierboven wordt genoemd. Da's het veiligst.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:19 schreef liesje1979 het volgende:
Ik raak in de war van zoveel keuze. Ik doe nu eerst hitman en daarna iets tegen malware ofzo.
er zit maar 1 instinker tussenquote:Op donderdag 24 april 2014 22:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Je moet gewoon álles installeren wat hierboven wordt genoemd. Da's het veiligst.
Dat wel, het laden van een pagina op Fok duurt daarna wel 10 minuten, maar ik zou zeggen veiligheid voor allesquote:Op donderdag 24 april 2014 22:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Je moet gewoon álles installeren wat hierboven wordt genoemd. Da's het veiligst.
lol de ask toolbar had ze sowieso alquote:Op donderdag 24 april 2014 22:22 schreef Specularium het volgende:
Ziet het er zo uit, Liesje?
[ afbeelding ]
Anders een keertje meenemen.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:22 schreef liesje1979 het volgende:
Mijn laptop is ook gewoon al heel oud. Maar ik heb niet net als Vanessa een geldboom in de tuin. En zolang deze het nog soort van doet ga ik liever op citytrip.
LOL!quote:Op donderdag 24 april 2014 22:22 schreef Specularium het volgende:
Ziet het er zo uit, Liesje?
[ afbeelding ]
ik denk dat het nog een hele klus wordt om een handvol van die programma's naast elkaar te laten draaien. Op Lies' laptop is het zelfs een heel serieuze uitdaging.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat wel, het laden van een pagina op Fok duurt daarna wel 10 minuten, maar ik zou zeggen veiligheid voor alles
Nee nee, die heb ik verwijderd. Alleen als ik in de URL balk iets typ en hij herkent de URL niet gaat hij wel daar naar toe.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:23 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol de ask toolbar had ze sowieso al
Doe ik toch, ik kan toch niet zonder FOK 's avonds in mijn hotel?quote:
Het waren er twee.quote:
Nee ik bedoel naar Henk of zo.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Doe ik toch, ik kan toch niet zonder FOK 's avonds in mijn hotel?
Ohja, dat was grappig ja. Ik hoor hem niet eens meer.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:24 schreef Gert het volgende:
[..]
ik denk dat het nog een hele klus wordt om een handvol van die programma's naast elkaar te laten draaien. Op Lies' laptop is het zelfs een heel serieuze uitdaging.
quote:Op donderdag 24 april 2014 22:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohja, dat was grappig ja. Ik hoor hem niet eens meer.
Heb ik nog nooit gedaan. En dan moet ik eerst een externe HD ofzo kopen want ik heb best veel foto's op mijn laptop staan. En geen idee waar ik mijn word software heb.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:27 schreef Joezi het volgende:
Formatteren en schoon installeren, is vaak de beste optie om weer wat snelheid terug te krijgen.. ook zo'n gedoe..
Ach, even alle digitale slib wegpoetsen kan geen kwaad.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh dat is tof. Alleen denk ik niet dat het heel veel beter kan worden hoor.
Wel een gedoe ja, maar dan is hij weer sneller én helemaal clean. Maar ja, dan zit je een paar dagen met je XP en IE op internet te struinen en is de boel weer loaded met crap.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:27 schreef Joezi het volgende:
Formatteren en schoon installeren, is vaak de beste optie om weer wat snelheid terug te krijgen.. ook zo'n gedoe..
IE6 is de beste browser voor de ideale internet experience. Accept no substitutes.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Wel een gedoe ja, maar dan is hij weer sneller én helemaal clean. Maar ja, dan zit je een paar dagen met je XP en IE op internet te struinen en is de boel weer loaded met crap.
Sowieso is het weleens handig om die foto's ook elders op te slaan natuurlijk.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb ik nog nooit gedaan. En dan moet ik eerst een externe HD ofzo kopen want ik heb best veel foto's op mijn laptop staan. En geen idee waar ik mijn word software heb.
lol en lies gebruikt nog echt IE ookquote:Op donderdag 24 april 2014 22:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Wel een gedoe ja, maar dan is hij weer sneller én helemaal clean. Maar ja, dan zit je een paar dagen met je XP en IE op internet te struinen en is de boel weer loaded met crap.
Al die latere rommel is crap!quote:Op donderdag 24 april 2014 22:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
IE6 is de beste browser voor de ideale internet experience. Accept no substitutes.
XP kan ook echt niet meer. Ik heb op elke Laptop een dubbel systeem (fluitje van een cent met Wubi) Windows en Ubuntu. Als je echt link wil doen op Internet kies je bij het opstarten Ubuntu en lach je iedereen uit, ook qua snelheid.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 1 W8 LT in huis en de rest is Ubuntu ..quote:Op donderdag 24 april 2014 22:35 schreef Jian het volgende:
[..]
XP kan ook echt niet meer. Ik heb op elke Laptop een dubbel systeem (fluitje van een cent met Wubi) Windows en Ubuntu. Als je echt link wil doen op Internet kies je bij het opstarten Ubuntu en lach je iedereen uit, ook qua snelheid.
Toch lijkt Liesje aan Ubuntu helpen me geen strak plan.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:35 schreef Jian het volgende:
[..]
XP kan ook echt niet meer. Ik heb op elke Laptop een dubbel systeem (fluitje van een cent met Wubi) Windows en Ubuntu. Als je echt link wil doen op Internet kies je bij het opstarten Ubuntu en lach je iedereen uit, ook qua snelheid.
GoT kijken als een film van 10 uur langquote:Op donderdag 24 april 2014 22:37 schreef Gert het volgende:
Effe Game of Thrones kijken. Dacht het een beetje op te gaan sparen voor een lekkere doorhaalsssie van een hele avond lang. Maar dat lukt niet.
Ik ben ook gezakt ........ en die cliffhangersquote:Op donderdag 24 april 2014 22:37 schreef Gert het volgende:
Effe Game of Thrones kijken. Dacht het een beetje op te gaan sparen voor een lekkere doorhaalsssie van een hele avond lang. Maar dat lukt niet.
Ik zei het ook meer tegen Gertquote:Op donderdag 24 april 2014 22:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Toch lijkt Liesje aan Ubuntu helpen me geen strak plan.
Ja dat is misschien best een goed plan.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Sowieso is het weleens handig om die foto's ook elders op te slaan natuurlijk.
Al is het maar op een usb stick. Die heb je voor heel weinig, gewoon bij de Hema. Op zo'n 16GB stick passen een paar duizend foto's.
IE wel. Volgens mij geen XP,quote:Op donderdag 24 april 2014 22:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol en lies gebruikt nog echt IE ookXP ook ??
Ubuntu is ook topquote:Op donderdag 24 april 2014 22:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 1 W8 LT in huis en de rest is Ubuntu ..
Wat?quote:Op donderdag 24 april 2014 22:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Toch lijkt Liesje aan Ubuntu helpen me geen strak plan.
Oh een ander besturingssysteem? Nee daar kan ik niet mee omgaan gok ik.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Linux ipv Windows. Kan het je wel eens laten zien, ik heb toch altijd m'n laptop bij me
quote:Op donderdag 24 april 2014 22:41 schreef Jian het volgende:
[..]
scrollen lies, scrollen, voor je eigen veiligheid
Kom er maar in BaBuquote:Op donderdag 24 april 2014 22:43 schreef liesje1979 het volgende:
Je zou er bijna zin in gifjes van krijgen.
Daarom, alhoewel je waarschijnlijk prima met het dagelijkse werk uit de voeten zal kunnen.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh een ander besturingssysteem? Nee daar kan ik niet mee omgaan gok ik.
Zoek maar eens op Wubi en lees. dan kun je echt heel eenvoudig een dubbel operating system met Ubuntu aanmaken (gewoon bij het opstarten voor één van beide kiezen) en laat je verbazen, echt! Gelikt, snel, effectief. Surf maar eens met Firefox onder Linux (Ubuntu) bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:41 schreef Joezi het volgende:
[..]
welke gangbare software kun je daar op draaien dan?
Silverlight moet ik alleen nog iets voor vindenquote:Op donderdag 24 april 2014 22:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben ook gezakt ........ en die cliffhangers
voor ubuntu bedoel je?quote:Op donderdag 24 april 2014 22:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Silverlight moet ik alleen nog iets voor vinden
ja maar eens proberen, linkje opgeslagen!quote:Op donderdag 24 april 2014 22:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Zoek maar eens op Wubi en lees. dan kun je echt heel eenvoudig een dubbel operating system met Ubuntu aanmaken (gewoon bij het opstarten voor één van beide kiezen) en laat je verbazen, echt! Gelikt, snel, effectief. Surf maar eens met Firefox onder Linux (Ubuntu) bijvoorbeeld.
Je hoeft bij installatie je huidige windows systeem niet opnieuw te installeren ofzo hè, daar gebeurt niets mee, gewoon een keer doen.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:49 schreef Joezi het volgende:
[..]
ja maar eens proberen, linkje opgeslagen!
Ja, i know, maar dat ligt echt aan die klote Silverlight-sotware. Er zijn altijd wel alternatieven zoals Moonlight, maar het blijft zeuren.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Silverlight moet ik alleen nog iets voor vinden
Komt wel ..quote:Op donderdag 24 april 2014 22:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, i know, maar dat ligt echt aan die klote Silverlight-sotware. Er zijn altijd wel alternatieven zoals Moonlight, maar het blijft zeuren.
Als je al geinfecteerd bent is hitman idd wel een optie...quote:Op donderdag 24 april 2014 22:19 schreef liesje1979 het volgende:
Ik raak in de war van zoveel keuze. Ik doe nu eerst hitman en daarna iets tegen malware ofzo.
mooie conclusie!quote:Op donderdag 24 april 2014 23:04 schreef Inodder het volgende:
[..]
Als je al geinfecteerd bent is hitman idd wel een optie...
Trend micro is betrouwbaar, en idd zoals je vroeg ONLINE
Daarnaast als je al schoon bent ben ik het met Jian eens... gewoon simpel de security essentials
Roep dat niet te snel als het om een laptop gaat met allerlei essentiele software van de fabrikant om knoppen en shit te laten werken.... Niet elke fabrikant heeft de sofware fatsoenlijk als download beschikbaar.... En ik ken meer mensen met een oude laptop de geen recovery dvd's hebben dan wel.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:27 schreef Joezi het volgende:
is dat geen "plug en play" systeem dan?quote:Op donderdag 24 april 2014 23:11 schreef Inodder het volgende:
[..]
Roep dat niet te snel als het om een laptop gaat met allerlei essentiele software van de fabrikant om knoppen en shit te laten werken.... Niet elke fabrikant heeft de sofware fatsoenlijk als download beschikbaar.... En ik ken meer mensen met een oude laptop de geen recovery dvd's hebben dan wel.
I'm still standing strong!quote:Op donderdag 24 april 2014 22:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben ook gezakt ........ en die cliffhangers
Francisquote:Op donderdag 24 april 2014 23:15 schreef Copycat het volgende:
In die situatie bel ik altijd Student aan Huis. Zelfkennis is de beste kennis en mijn gehannes zou meer kapot dan in orde maken. Computers zijn gebruiksartikelen voor mij, geen hobbyprojecten.
Gelukkig al even geen gebruik meer van hoeven te maken. Knock on wood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |