Duhhhhhhhhquote:Op vrijdag 25 april 2014 14:27 schreef DS4 het volgende:
[..]
Een 911 rijdt echt zo extreem veel beter dan zo'n kutmustang. Dat is een dinky toy.
Maja dan ben ik eerder fan van de oudere mustangs.quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:34 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Duhhhhhhhh
Op het circuit ja, wat moet je met een 13 in dozijn 911 op de openbare weg in Nederland
De mustang is een geniale cruiser.
Een 911 is niet 13 in een dozijn en zal dat ook nooit zijn.quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:34 schreef Revolution-NL het volgende:
Duhhhhhhhh
Op het circuit ja, wat moet je met een 13 in dozijn 911 op de openbare weg in Nederland
De mustang is een geniale cruiser. Gewoon lekker 120kmh rijden bij 1300rpm.
Op mulholland drive wel lekker aan de slag geweest met de mustang maar het is dan net een slagschip
Dat is persoonlijk. Ik vind een 911 niks, voor mij is het een 13 in een dozijn apparaat en is er naar mijn mening niet veel exclusiefs aan.quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:41 schreef DS4 het volgende:
[..]
Een 911 is niet 13 in een dozijn en zal dat ook nooit zijn.
Bovendien is het de droomauto van TS. Dan lijkt het mij sterk dat hij iets voelt voor een Mustang, wat gewoon een drie keer niks auto is die je in de VS koopt voor een verrotte appel en een bedorven ei.
Afgezien van de pruts techniek van de Mustang vind ik hem ook nog eens hondslelijk.quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:41 schreef DS4 het volgende:
[..]
Een 911 is niet 13 in een dozijn en zal dat ook nooit zijn.
Bovendien is het de droomauto van TS. Dan lijkt het mij sterk dat hij iets voelt voor een Mustang, wat gewoon een drie keer niks auto is die je in de VS koopt voor een verrotte appel en een bedorven ei.
Het gaat dan ook om de TS hier...quote:
Nou kan ik heel flauw gaan doen en vragen wat voor auto jij normaliter onder je reet hebt... Wat daar ook van moge zijn: exclusief word je niet doordat niemand jouw auto wil kopen. Exclusief is een auto waar veel meer mensen in willen rijden dan er daadwerkelijk in rijden.quote:Ik vind een 911 niks, voor mij is het een 13 in een dozijn apparaat en is er naar mijn mening niet veel exclusiefs aan.
Leuk ook voor iedere dag. Want dat kan een 911: alles! Ik kon met dezelfde auto als waarmee ik op de Nordschleife de ene na de andere auto inhaalde (ook de Ringtaxi (makkelijk!), zelfs de Aston racer (al kan ik mij niet voorstellen dat die op dat moment echt alles gaf), de GT3's, ook de GT3RS, veel GT2's nog wel, zo goed als alle rondrijdende GT-Retjes die ik tegenkwam...), 45K op jaarbasis rijden, waaronder lekker naar de wintersport.quote:Leuk voor op het circuit... dat wel.
It's not my cup of thea... punt. Als ik een echte allrounder zou willen dan zou ik voor een Nissan GT-R gaan.quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:50 schreef DS4 het volgende:
exclusief word je niet doordat niemand jouw auto wil kopen. Exclusief is een auto waar veel meer mensen in willen rijden dan er daadwerkelijk in rijden.En de 911 is zonder meer in die categorie in te delen. Je hoeft het niets te vinden, maar 13 in een dozijn is net zo
Een GT-R is allesbehalve allround. Dat zou je op basis van de specs wellicht denken, maar dat is geen auto om dagelijks mee te rijden.quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:56 schreef Revolution-NL het volgende:
It's not my cup of thea... punt. Als ik een echte allrounder zou willen dan zou ik voor een Nissan GT-R gaan.
vertel, waarom is het geen allround auto? ik vind hem wel aardig all-round kijkende naar de looks en specs, maar ik kan het zwaar mis hebben aangezien ik hem niet heb.quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:03 schreef DS4 het volgende:
[..]
Een GT-R is allesbehalve allround. Dat zou je op basis van de specs wellicht denken, maar dat is geen auto om dagelijks mee te rijden.
Nog afgezien van het feit dat het een johnnybak is van hier tot ginder, maar dat is zeker persoonlijk en als je het wil proberen: doen!
Het is een vermoeiende auto om in te rijden.quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:19 schreef eXplorer1 het volgende:
[..]
vertel, waarom is het geen allround auto? ik vind hem wel aardig all-round kijkende naar de looks en specs, maar ik kan het zwaar mis hebben aangezien ik hem niet heb.
Oude model is een sjonnybak ja, nieuwe model van pak en beet 2009 is net zo duur als een tweedehands 911. Kunnen die sjonnies echt niet betalen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:03 schreef DS4 het volgende:
[..]
Een GT-R is allesbehalve allround. Dat zou je op basis van de specs wellicht denken, maar dat is geen auto om dagelijks mee te rijden.
Nog afgezien van het feit dat het een johnnybak is van hier tot ginder, maar dat is zeker persoonlijk en als je het wil proberen: doen!
Op zich leuk, maar als je naar een 911 kijkt...?quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:03 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Ontopic: Volgens mij is werkelijk alles al gezegd in dit topic qua optiesmaar ik gooi er dan nog 1 bij:
Mazda MX-5, kan je hem nog nieuwe kopen ook!
Mja maar wel nieuw vs 2005/2007quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:22 schreef DS4 het volgende:
[..]
Op zich leuk, maar als je naar een 911 kijkt...?
Helaas niet exclusief genoeg met bijna 1 miljoen verkochte exemplaren.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:26 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Mja maar wel nieuw vs 2005/2007en volgens mij staat er een nieuwe in de planning.. Was 1 van de weinige die nog niet genoemd is
Ik-wil-een-R8-maar-die-kan-ik-niet-betalenquote:Op vrijdag 25 april 2014 19:17 schreef TheMercenary976 het volgende:
Die Mazda MX5 vind ik voor oude grijze mannen met een petje op in een midlife crisis ;-)
Wat vinden we van de Audi TT? Zien we het huidige model ook nog als een kappersauto?
Grappig eerst een mx5 afkraken en dan met een TT aankomenquote:Op vrijdag 25 april 2014 19:17 schreef TheMercenary976 het volgende:
Die Mazda MX5 vind ik voor oude grijze mannen met een petje op in een midlife crisis ;-)
Wat vinden we van de Audi TT? Zien we het huidige model ook nog als een kappersauto?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |