quote:Op donderdag 24 april 2014 20:41 schreef elamanilo het volgende:
Poeh, ik ook hoor! Al ben ik nog wel aan het uitzoeken, want als er ooit nog een tweede kindje komt, dan wil ik daar natuurlijk ook wel nieuwe dingen voor kopen
En ik kan (nog) geen DM sturen, maar klopt inderdaad en geeft niets hoor!
Zoë is 8 april jarig en Féline is 16 april jarigquote:Op donderdag 24 april 2014 20:29 schreef Fieder het volgende:
Tally wat een leuke foto'sLiggen hun verjaardagen zo dicht bij elkaar?
Ah E laat ze gelukkig (nog?) wel in zitten, dus de lok mag nog even blijven, én ik hoef nog niet met dr naar de kapper (of zelf met een schaar te stuntenquote:Op donderdag 24 april 2014 21:21 schreef kleinzusje het volgende:
Had de mijne ook LB![]()
Het kan nu niet meer los en ze wil geen speldjes HELAAS !
Ik maak een vlechtje en gebruik elastiekjes van de markt. Die hele kleine.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:29 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ah E laat ze gelukkig (nog?) wel in zitten, dus de lok mag nog even blijven, én ik hoef nog niet met dr naar de kapper (of zelf met een schaar te stunten).
Elastiekjes vind ik een eindeloos gedoe met dat kleine plukje haar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door kleinzusje op 24-04-2014 23:13:19 ]All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
quote:Op donderdag 24 april 2014 21:48 schreef kleinzusje het volgende:
Groot is ze he![]()
Ik prop haar nog steeds in een paar pyjamaatjes maat 74
86quote:Op donderdag 24 april 2014 21:50 schreef As1981 het volgende:
[..]voor een pyjama kan dat prima. Alhoewel hier is het dan te smal bij zijn schouders en krijg ik de tweede arm er niet in
wat voor maat zit ze nu dan?
En als je precies in hetzelfde seizoen zit (2jaar en 18 dagen verschil hier), maak je er gewoon 1 van het andere geslachtquote:Op donderdag 24 april 2014 21:46 schreef As1981 het volgende:
Ook dat idd verschillende seizoenen. Hier schelen ze op vier dagen na 2,5 jaar dus totaal ander seizoen.
E blijft doodstil zitten maar zegt soms wel iets dat lijkt op 'auw' als het speldje dichtgedrukt isquote:Op donderdag 24 april 2014 21:49 schreef elamanilo het volgende:
KZvlechtje staat haar schattig! Hier groeit het haar ook hard momenteel! Maar ze vindt het helemaal niet leuk als ik er iets in doe
Leer haar zo snel mogelijk het woordje MOOIquote:Op donderdag 24 april 2014 21:51 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
E blijft doodstil zitten maar zegt soms wel iets dat lijkt op 'auw' als het speldje dichtgedrukt is![]()
(maar het kan ook zijn dat ze mijn 'zo' na probeert te zeggen!)
quote:Op donderdag 24 april 2014 21:54 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Leer haar zo snel mogelijk het woordje MOOIGouden tip !
Of eentje die eet omdat het moet en eentje die eet omdat het kanquote:Op donderdag 24 april 2014 21:51 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
En als je precies in hetzelfde seizoen zit (2jaar en 18 dagen verschil hier), maak je er gewoon 1 van het andere geslacht
Ontaarde moeder ontboezeming:quote:
1. Nee. Waarom? Ik heb toch het mooiste kind van de wereld. Die hoeft daar zelf geen last van te ondervinden. Ik ben niet zo'n toddlers&tiara's type.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:55 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb 2 punten van discussie:
1. Geef je je kind op als model op deze leeftijd ?
2. Wat vinden jullie van de "telefoon terreur " in de speeltuin ?
echt meiden mama. Hier zeg ik dat na een valpartij standaard. Gewoon staan niks aan de hand (tot die keer dat er ineens wel wat aan de hand is :x)quote:Op donderdag 24 april 2014 21:58 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ontaarde moeder ontboezeming:
het kind zegt auwwww. ( zachtjes hoor , dat wel)
Ik zeg : nee, is geen auwww, is moooooooiii ( Je gaat toch zelf ook wat vreemd praten merk ik)
Kind zegt: Mooooiiiiii
Draait rondje ( ook aangeleerd gedrag)
1. Neequote:Op donderdag 24 april 2014 21:55 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb 2 punten van discussie:
1. Geef je je kind op als model op deze leeftijd ?
2. Wat vinden jullie van de "telefoon terreur " in de speeltuin ?
+1quote:Op donderdag 24 april 2014 22:01 schreef L0t.. het volgende:
[..]
1. Nee
2. Wat bedoel je daar precies mee? Ik neem aan ouders die constant op hun telefoon aan het kijken zijn? Tsja, ik zou het liefst heel hard roepen dat ik het belachelijk vind en dat ik dat zelf echt nooooit doe maar helaas maak ik me er ook wel schuldig aan. Even snel een whatsappje bekijken, melding van Facebook, buienradar checken etc.
+1quote:Op donderdag 24 april 2014 22:01 schreef L0t.. het volgende:
[..]
1. Nee
2. Wat bedoel je daar precies mee? Ik neem aan ouders die constant op hun telefoon aan het kijken zijn? Tsja, ik zou het liefst heel hard roepen dat ik het belachelijk vind en dat ik dat zelf echt nooooit doe maar helaas maak ik me er ook wel schuldig aan. Even snel een whatsappje bekijken, melding van Facebook, buienradar checken etc.
Herkenbaarquote:Op donderdag 24 april 2014 22:01 schreef As1981 het volgende:
[..]
echt meiden mama. Hier zeg ik dat na een valpartij standaard. Gewoon staan niks aan de hand (tot die keer dat er ineens wel wat aan de hand is :x)
quote:Op donderdag 24 april 2014 22:01 schreef As1981 het volgende:
[..]
echt meiden mama. Hier zeg ik dat na een valpartij standaard. Gewoon staan niks aan de hand (tot die keer dat er ineens wel wat aan de hand is :x)
Ook een goede verdelingquote:Op donderdag 24 april 2014 21:57 schreef danic het volgende:
[..]
Of eentje die eet omdat het moet en eentje die eet omdat het kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |