Oja, dat is ook een goeie LB, uitlenen!
En wegdoen lukt hier dus ook niet zo erg.. Overal zit inderdaad wel weer een leuke herinnering aan en zo. Maar inmiddels heb ik wel al 3 (

) dingen of zo die wel echt weg kunnen, miskopen/niet gedragen dingen of dingen die we kregen maar niet onze smaak zijn. Verder maak ik twee stapels, 1 stapel met dingen die ik wel echt per se wil bewaren omdat er mooie herinneringen aan zitten of ik het gewoon een te leuk kleertje vind en 1 stapel met dingen die niet per se heel belangrijk zijn en die ik dus later nog kan uitzoeken om daar dan wat van weg te gooien. Ik had me namelijk voorgenomen om van het eerste jaar 1 grote opbergdoos aan spulletjes te bewaren. En nu is het anderhalf. Dus ik wil toch een halve doos weg doen eigenlijk.
Fieder, jammer dat sommige dingen niet meer zo mooi zijn gebleven..
Ik moet zeggen dat het hier juist tot nu toe veel mooier en schoner blijft dan ik had verwacht. Behalve slabben

Maar die zijn ervoor. (banaanvlekken wtf?!) Tot nu toe is alles gewoon schoon geworden in de was, wel hebben we sommige dingen af en toe in een weekje gehad. En het ziet er allemaal ook dus nog gewoon mooi uit. Inmiddels is ze wel steeds wat smoezelig aan het eind van de dag, van al het buitenspelen en zo.
Onee wacht, ik bedenk me nu dat d'r maillots wel bijna allemaal smoezelig zijn gebleven, met verkleuringen op de knieen/bovenkant voeten en pillig en zo. Maar goed, die zijn natuurlijk makkelijk vervangbaar.