abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139226983
Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen

Een topic waar we weer verder kunnen kletsen over het opvoeden van 1-jarige.. Voor zover mogelijk :P

pi_139227031
Poeh, ik ook hoor! Al ben ik nog wel aan het uitzoeken, want als er ooit nog een tweede kindje komt, dan wil ik daar natuurlijk ook wel nieuwe dingen voor kopen ;)

En ik kan (nog) geen DM sturen, maar klopt inderdaad en geeft niets hoor!
pi_139227064
Tweede kindje, zei jij dat echt? O+ O+
pi_139227080
Maar dat uitzoeken maakt me ook weer emo joh :') Dus dat gaat niet zo vlug ;) Binnenkort weer verder, want dan kan ik nog wat zomerkleertjes in v&a zetten wellicht!
pi_139227103
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 20:42 schreef Fieder het volgende:
Tweede kindje, zei jij dat echt? O+ O+
*) :@ O+
  donderdag 24 april 2014 @ 20:44:29 #6
171422 LadyBlack
paint it black
pi_139227211
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 20:41 schreef elamanilo het volgende:
Poeh, ik ook hoor! Al ben ik nog wel aan het uitzoeken, want als er ooit nog een tweede kindje komt, dan wil ik daar natuurlijk ook wel nieuwe dingen voor kopen ;)

En ik kan (nog) geen DM sturen, maar klopt inderdaad en geeft niets hoor!
^O^

En ja dat is natuurlijk ook heel leuk! En een tweede hoeft natuurlijk niet alleen maar dezelfde kleertjes aan. Maar los daarvan kan ik gewoon heel moeilijk iets van E weggooien O+

Wat wél heel tof is, is dat een jeugdvriendin van mij die in juli haar eerste kindje verwacht, binnenkort kleertjes komt lenen O+ Ik vind het echt fantástisch dat haar kindje straks E's kleertjes aan zal hebben O+
  donderdag 24 april 2014 @ 20:48:42 #7
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_139227455
Ik heb ook moeite met babykleertjes weg doen en heb ook nog dingen van de oudste :o en ik ben bang dat ik als ik ze wel weg gooi ik "ineens" zwanger ben van een meisje :')
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_139227483
Ik bewaar ook alles voor een tweede maar ik weet nu in mn achterhoofd al dat ik dan alles nieuw wil :') Bovendien was ik alles echt heel voorzichtig maar echt mooi blijft t niet... :{
pi_139228044
Kleertjes *O*

Welkom Tally en Venco :* *O*

En beterschap voor alle zieke dreumesjes.
Fijn om te lezen dat het met iedereen zo goed gaat. ^O^
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  donderdag 24 april 2014 @ 21:01:33 #10
171422 LadyBlack
paint it black
pi_139228096
Voor ons is het blijkbaar godsonmogelijk om witte kleertjes wit te houden -O- de witte stretchrompers van de hema zijn behoorlijk on-wit nu :X :')

KZ :W ik moet steeds aan jouw dame denken als E geen speldje in dr haar heeft en het dus met zo'n fashionable lok over dr ogen valt :D Dat had jouwes ook toch? O+
pi_139228255
Oja, dat is ook een goeie LB, uitlenen!

En wegdoen lukt hier dus ook niet zo erg.. Overal zit inderdaad wel weer een leuke herinnering aan en zo. Maar inmiddels heb ik wel al 3 ( :') ) dingen of zo die wel echt weg kunnen, miskopen/niet gedragen dingen of dingen die we kregen maar niet onze smaak zijn. Verder maak ik twee stapels, 1 stapel met dingen die ik wel echt per se wil bewaren omdat er mooie herinneringen aan zitten of ik het gewoon een te leuk kleertje vind en 1 stapel met dingen die niet per se heel belangrijk zijn en die ik dus later nog kan uitzoeken om daar dan wat van weg te gooien. Ik had me namelijk voorgenomen om van het eerste jaar 1 grote opbergdoos aan spulletjes te bewaren. En nu is het anderhalf. Dus ik wil toch een halve doos weg doen eigenlijk.

Fieder, jammer dat sommige dingen niet meer zo mooi zijn gebleven..

Ik moet zeggen dat het hier juist tot nu toe veel mooier en schoner blijft dan ik had verwacht. Behalve slabben ;) Maar die zijn ervoor. (banaanvlekken wtf?!) Tot nu toe is alles gewoon schoon geworden in de was, wel hebben we sommige dingen af en toe in een weekje gehad. En het ziet er allemaal ook dus nog gewoon mooi uit. Inmiddels is ze wel steeds wat smoezelig aan het eind van de dag, van al het buitenspelen en zo.

Onee wacht, ik bedenk me nu dat d'r maillots wel bijna allemaal smoezelig zijn gebleven, met verkleuringen op de knieen/bovenkant voeten en pillig en zo. Maar goed, die zijn natuurlijk makkelijk vervangbaar.
  donderdag 24 april 2014 @ 21:10:22 #12
171422 LadyBlack
paint it black
pi_139228598
Ohja, maillots.... zinloos om die van iemand over te nemen. Die koop ik voor die paar euro idd wel nieuw, dan worden ze gauw genoeg pillig :D

Ander koop-dingetje: hebben jullie al een doel voor de vrijmarkt? :9 Ik ga een poppenwagen of ander loopkarretje proberen te scoren. Mijn moeder zou mijn oude blokkenkar meenemen op E's verjaardag, maar kan m niet meer vinden :')
pi_139229084
Kleding ben ik makkelijk in. In de kleine maten veel weggedaan van de oudste. Kyan is een ander kindje en ik wilde dus andere kleding. Nu bewaar ik wek alles en kijk ik per maat wat ik wil gebruiken. Vooral jassen/regenlaarzen/enz gaan door. Maar ik vind het ook gewoon leuk om te shoppen.

de rest geef ik vaak weg, fijn als ik er een ander blij mee kan maken.
Hier moet ik nodig weer speelgoed schonen, de echte baby dingen worden al heel lang niet gebruikt.
Vrijmarkt ik ga met de jongens. Yaro gaat voor autotjes (verrassend :P) en kyan mag ook zelf kiezen. Ben benieuwd :D
pi_139229168
Had de mijne ook LB O+
Het kan nu niet meer los en ze wil geen speldjes HELAAS ! :)
pi_139229216
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 20:29 schreef Fieder het volgende:
Tally wat een leuke foto's O+ Liggen hun verjaardagen zo dicht bij elkaar?
Zoë is 8 april jarig en Féline is 16 april jarig :)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_139229301
Ik heb alles van Zoë bewaard voor Féline maar niet alles aangetrokken want niet alles stond haar net zo leuk. Dus kreeg ze nieuw. Het is een ander kindje en andere kleertjes stonden haar leuker dan sommige dingen van haar zus.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  donderdag 24 april 2014 @ 21:29:32 #17
171422 LadyBlack
paint it black
pi_139229597
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 21:21 schreef kleinzusje het volgende:
Had de mijne ook LB O+
Het kan nu niet meer los en ze wil geen speldjes HELAAS ! :)
Ah E laat ze gelukkig (nog?) wel in zitten, dus de lok mag nog even blijven, én ik hoef nog niet met dr naar de kapper (of zelf met een schaar te stunten :X ).

Elastiekjes vind ik een eindeloos gedoe met dat kleine plukje haar!
pi_139229669
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 21:29 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ah E laat ze gelukkig (nog?) wel in zitten, dus de lok mag nog even blijven, én ik hoef nog niet met dr naar de kapper (of zelf met een schaar te stunten :X ).

Elastiekjes vind ik een eindeloos gedoe met dat kleine plukje haar!
Ik maak een vlechtje en gebruik elastiekjes van de markt. Die hele kleine.
Speldjes trekt ze er uit. Wat ik ook probeer :)

Vandaag ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 8% gewijzigd door kleinzusje op 24-04-2014 23:13:19 ]
  donderdag 24 april 2014 @ 21:36:22 #19
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_139229946
Kz O+

Mijne is vandaag voor het eerst bij de kapper geweest. Bye bye matje, hallo stoerejongenskapsel :o
pi_139229996
Kz O+
pi_139230056
Wat een leukerd KZ wat is ze al groot :o maar dan besef ik me dat ze al bijna twee is. En Elise van Sonnetje ook al zo groot is :D
pi_139230153
Ik heb vrijwel alle kleertjes van Lola weggegeven :@
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_139230275
Kz wat een plaatje O+
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  donderdag 24 april 2014 @ 21:44:52 #24
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_139230384
Ik heb trouwens ook heel veel kleertjes van J. alweer verkocht. Ik weet niet of er zeker een tweede komt, en dat moet dan ook maar weer een jongetje zijn, die even smal is, en in hetzelfde seizoen geboren wordt. Omdat die kans niet zo heel groot is, heb ik alleen de allerleukste dingetjes bewaard, en mn stash in maat 44 O+ En verder verdient een eventueel nieuw kindje ook wat nieuwe kleertjes *O*
pi_139230494
Ook dat idd verschillende seizoenen. Hier schelen ze op vier dagen na 2,5 jaar dus totaal ander seizoen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')