Ik zou hem geen 63 geven.quote:Op woensdag 30 april 2014 19:57 schreef Max23 het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Peter_Nieuwenhuis
Ik heb dit echt al jaren niet meer echt gekeken.quote:Op woensdag 30 april 2014 19:57 schreef Cassius het volgende:
[..]
Ik ook, ontdekte dit topic gisteren pas
Scholten met zijn melkmuil, kan niet missen.quote:Op woensdag 30 april 2014 19:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alleen Boeve en Scholten wist ik niet.
Bestaat dit al 25 jaar... en mocht jij toen al tot 8 uur opblijven?quote:Op woensdag 30 april 2014 19:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb dit echt al jaren niet meer echt gekeken.
Heb het idee dat het niet meer zo moeilijk is als 25jr geleden....maar dat kan ook de leeftijd zijn_O-
Ligt ook aan het onderwerp. Bij geschiedenis heb je nog wel eens absurd moeilijke vragen en van die mensen die na elk half woord al een jaartal weten te roepen.quote:Op woensdag 30 april 2014 19:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heb het idee dat het niet meer zo moeilijk is als 25jr geleden....maar dat kan ook de leeftijd zijn_O-
Ja, 1989 en toen was ik 9, dus ja.quote:Op woensdag 30 april 2014 19:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bestaat dit al 25 jaar... en mocht jij toen al tot 8 uur opblijven?
Ik denk ook dat je nu veel meer weet dan vroeger.quote:Op woensdag 30 april 2014 19:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Eerste aflevering al in 1969, daarna tijdelijk van de buis, waarna Kees Driehuis het presenteerde vanaf 1989.quote:Op woensdag 30 april 2014 19:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bestaat dit al 25 jaar... en mocht jij toen al tot 8 uur opblijven?
Ja, dat bedoelde ik ook.quote:Op woensdag 30 april 2014 20:01 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk ook dat je nu veel meer weet dan vroeger.
Inderdaad. Leuk weetje.quote:Op woensdag 30 april 2014 20:02 schreef alors het volgende:
Wat grappig, ik wist niet dat die term daar vandaan kwam.
Ja, dat klopte niet.quote:Op woensdag 30 april 2014 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Hij heeft er 1 opengelaten volgens mij
Echt?quote:
Ik kende alleen de shorttrack coach, al die miezerige margesporten interesseren mij echt geen ene klote.quote:
Peter Nieuwenhuis heeft gewoon wikipedia doorgelinkt, luxe.quote:Op woensdag 30 april 2014 20:11 schreef marcodej het volgende:
Je moet je halve levensgeschiedenis invullen als je mee wilt doen man!
Maar jij had er na de eerste vraag al uit gelegen.quote:
quote:Op woensdag 30 april 2014 20:11 schreef marcodej het volgende:
Je moet je halve levensgeschiedenis invullen als je mee wilt doen man!
quote:Mannen kunnen zich alleen nog inschrijven voor de categorieën 'Kunst' en 'Wetenschap'. Voor de andere categorieën hebben we voldoende aanmeldingen. Klik hier om in te schrijven voor 'Kunst'. Klik hier om in te schrijven voor 'Wetenschap'.
Vrouwen kunnen zich nog voor alle 5 de categorieën: 'Sport', 'Tegenwoordige Tijd', 'Geschiedenis', 'Kunst' en 'Wetenschap' inschrijven door een mailtje te sturen naar psw@vara.nl.
Ik had twee jokers ingezet.quote:Op woensdag 30 april 2014 20:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar jij had er na de eerste vraag al uit gelegen.
Wut? Vorige week kon het nog.quote:
Aha, ja ok.quote:Op woensdag 30 april 2014 20:17 schreef alors het volgende:
Ambrozijn moet wel heel bitter en zuur zijn.
Ik snap 'm.quote:Op woensdag 30 april 2014 20:17 schreef alors het volgende:
xDquote:Op woensdag 30 april 2014 20:17 schreef alors het volgende:
Hihi.quote:Op woensdag 30 april 2014 20:17 schreef alors het volgende:
Haha, leukquote:Op woensdag 30 april 2014 20:17 schreef alors het volgende:
Hij lijkt me ook bloednerveus.quote:Op woensdag 30 april 2014 20:19 schreef marcodej het volgende:
Hij gaat falen morgen. Te weinig tijd.
Wat een gekut, ik wil geschiedenis of sport, klaar uit. Gelukkig heb ik een pruik op zolder liggen.quote:
johannes vermeer vindt dit leukquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |