Bedankt voor je reacties! De Storchenwiege wilde ik ook altijd... Tot ik een draagconsult had waarbij ik die ook kon proberen. En de waistband te groot bleek voor mijquote:Op zondag 27 april 2014 10:20 schreef Moppert het volgende:
Ik ga nu fotos maken van de storchenwiege voor jullie op baby en dreumes peuter maat
Dan snappen jullie waarom de storchenwiege carrier zo fijn is
Hmm... Jammerquote:Op zondag 27 april 2014 11:37 schreef mrien het volgende:
Ik heb met de connecta gedragen maar vond hem niet zo fijn dragen. Vooral niet heel prettig af te stellen en mijn inziens niet geschikt voor kleinere kindjes
Haha. Ik zou er maar eentje willen verkopen eerst (de rekbare bykay hou ik dan zelf voor de zekerheid voor die eerste periode). In de verkoop zou ik dan de Girasol nr 35 doenquote:Op zondag 27 april 2014 12:08 schreef Kimpossible het volgende:
Moppert, is je wellen al weg?
Enne fee, welk doekjes wil jij misschien verkopen dan?
Oh ja! Idd een vrij simpel doekje, maar wel mooi! Zou een fijne doek zijn voor stal, qua kleur, maar daar is ie geloof ik weer net ff te duur voor haha. Daar moet echt een heul goedkoop doekje voor gevonden woeden!quote:Op zondag 27 april 2014 13:02 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Haha. Ik zou er maar eentje willen verkopen eerst (de rekbare bykay hou ik dan zelf voor de zekerheid voor die eerste periode). In de verkoop zou ik dan de Girasol nr 35 doen. Ik vind het zelf best een saaie doek, maar hij draagt erg lekker!
Oh, als je het zeker weet, denk je dan aan mijquote:Op zondag 27 april 2014 13:02 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Haha. Ik zou er maar eentje willen verkopen eerst (de rekbare bykay hou ik dan zelf voor de zekerheid voor die eerste periode). In de verkoop zou ik dan de Girasol nr 35 doen. Ik vind het zelf best een saaie doek, maar hij draagt erg lekker!
Jij bent binnenkort dus de ervarings-expert!quote:Op zondag 27 april 2014 13:13 schreef L-E het volgende:
Iemand ervaring met de Ellaroo ringsling? Ik heb m gewonnen in een loterij
Kp vindt dat te duur voor paardenharen, mestlucht en grasjeskwijl. Hahaha. Voor stal is budget 40/50 euro, dure doekies mogen niet meequote:Op zondag 27 april 2014 13:57 schreef Fee-nix het volgende:
Ja KP, ik weet niet wat je te duur vindt. Ik zit zelf te denken aan 70 excl. verzenden.
Soesa ik weet het eigenlijk wel zeker, hoor! Hij mag gaan. Ik ga sowieso iets anders kopen, of dat nou een Storchenwiege wordt of niet. Dus als KP hem te duur vindt, heb jij eerste keus!
Haha, ja ik snap hetquote:Op zondag 27 april 2014 14:11 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Kp vindt dat te duur voor paardenharen, mestlucht en grasjeskwijl. Hahaha. Voor stal is budget 40/50 euro, dure doekies mogen niet mee![]()
Ik hoop dat soesa haar man er blij mee kan maken!
Ik weet het, maar ik ben zon geit die het dan weer zonde vindt om een splinternieuwe doek naar z'n grootje te helpenquote:Op zondag 27 april 2014 15:25 schreef Burdie het volgende:
Kim, voor dat budget kan je je best uitleven op een LF
Dan zit er maar 1 ding op: 8 theedoeken aan elkaar naaien!quote:Op zondag 27 april 2014 15:29 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik ben zon geit die het dan weer zonde vindt om een splinternieuwe doek naar z'n grootje te helpenen vaak vind ik doeken gewoon te mooi ook om dan als vod te gebruiken. Op stal zit ik namelijk echt binnen no time onder de vlekken en haren
Goed ideequote:Op zondag 27 april 2014 15:34 schreef webspider het volgende:
[..]
Dan zit er maar 1 ding op: 8 theedoeken aan elkaar naaien!
Ja, ik heb daar al het een en ander over gelezen, maar ik zie geen verschil tussen de bovenste twee foto'squote:Op zondag 27 april 2014 17:10 schreef Moppert het volgende:
De Storchenwiege carrier ik leg een paar post eerder uit waarom
Tula! superverstelbaar, Vriendje en ik maken er beide gebruik vanquote:Op zondag 27 april 2014 20:29 schreef LadyBlack het volgende:
LE wat cool dat je een ringsling hebt gewonnen!![]()
KP, kun je niet marktplaatsen voor een Little Frog of een Calin Bleu? Die zijn al niet duur dus tweedehands moet helemaal te betalen zijn lijkt me.
Verder heb ik naar draagzakken zitten kijken. E wordt echt soms heel nijdig van rugknopen, dus dat gevecht zie ik niet elke keer zittenEn met een draagzak wil mijn vriend haar misschien ook wel dragen. Nu zou ik een bondolino willen, want makkelijk onderling te wisselen. Maar dat geldt ook voor een mei tai toch? En die kan mijn moeder voor me maken
mijne was nieuw 85,-quote:Op maandag 28 april 2014 20:43 schreef LadyBlack het volgende:
Duuuuuuuuuren niet echt cheap op marktplaats te kijken zie ik al.... Maar wel dezelfde voordelen als de bondolino dus? Met een knoopband ipv gespen?
Nee ik denk dat ik voor een mei tai ga, daar waren hier ook fans van toch? Mefke? Asyniur?
Ja, stiekem droom ik van een mei tai van die fairy-doekquote:Op maandag 28 april 2014 21:12 schreef Kleurdoos het volgende:
ik had m bij ooijebeest vandaan met een kortingscode, maar op de doekenmarkt (FB) komen zat standaard Tula's voorbij hoor, de Tula's die jij zag zijn conversions
[ afbeelding ]
dan koop je een doek en dan laat je er een Tula van maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ J & S
Na drieënhalf jaar met beugel ben ik erg blij met dat complimentquote:
Heerlijk! Hij is nieuw maar knoopt al heel makkelijk (vast omdat het een das leichte is, dus lekker dun) en ik ben er al bijna net zo snel mee als met de Bondolino. Nu nog een keer het rugdragen proberen.quote:
QFTquote:Op maandag 28 april 2014 21:12 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik ben ook van een Beco naar een Tula gegaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mupje![]()
Ennn inmiddels wil ik ook een oschadie didymos lilien hellblau wordt toch nooit niks, dus nu wil ik een starry night forget-me-not of een Eden bluebell
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
Wij hebben ook een mei tai, en vriend pakt die ook vaker omdat hij die makkelijker vind als een doek (ik ook trouwens maar ben ook niet zon goede knopert)quote:Op maandag 28 april 2014 20:43 schreef LadyBlack het volgende:
Duuuuuuuuuren niet echt cheap op marktplaats te kijken zie ik al.... Maar wel dezelfde voordelen als de bondolino dus? Met een knoopband ipv gespen?
Nee ik denk dat ik voor een mei tai ga, daar waren hier ook fans van toch? Mefke? Asyniur?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |