Uit het pakje halen en klaarmakenquote:
Dat klinkt fucking lekker.quote:Op donderdag 24 april 2014 18:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Uit het pakje halen en klaarmaken
Maar heb ze wel eens zelf gemaakt ook
Met geitenkaas en honing
quote:
drollenquote:
Er is geneuktquote:Op donderdag 24 april 2014 18:43 schreef tijnbrein het volgende:
Even eten de afwas doen dan zal ik vragen hoe het met haar gaat
Zoiets als 2 girls 1 cup maar dan andersquote:
quote:Op donderdag 24 april 2014 18:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat klinkt fucking lekker.Ben dol op geitenkaas. En op honing.
Is ze aan het bijkomen?quote:Op donderdag 24 april 2014 18:43 schreef tijnbrein het volgende:
Even eten de afwas doen dan zal ik vragen hoe het met haar gaat
Vrouwelijke Faxisten spreken:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Nee, gewoon netjes doorspoelenquote:Op donderdag 24 april 2014 18:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zoiets als 2 girls 1 cup maar dan anders
dat schuift niet, dat klettertquote:
Van wat?quote:
Recept pls.quote:
quote:Op donderdag 24 april 2014 18:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Vrouwelijke Faxisten spreken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Vrouwelijke Faxisten spreken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
[..]
Vrouwelijke Faxisten spreken:"Is my vagina crying or are you just sexy?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]
Vrouwelijke Faxisten spreken:En welke heb jij gebruikt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
En spetterpoep spettert.quote:Op donderdag 24 april 2014 18:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat schuift niet, dat klettert
quote:
quote:
Zo te zien valt het wel in de smaak bij de heren.quote:Op donderdag 24 april 2014 18:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
"Is my vagina crying or are you just sexy?"![]()
Nog geen. Ik ben niet van de openingszinnen.quote:
Ze heeft geen openingszinnen nodigquote:
Smooth VA.quote:Op donderdag 24 april 2014 18:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze heeft geen openingszinnen nodig
Het dondert hier, kom knuffelenquote:
Denken dat ik dat hier ga meldenquote:
Jij wordt versierd?quote:Op donderdag 24 april 2014 18:49 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zo te zien valt het wel in de smaak bij de heren.
[..]
Nog geen. Ik ben niet van de openingszinnen.
Onweer is awesome. Knuffelen ook. Dus ik zie het verband wel.quote:Op donderdag 24 april 2014 18:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het dondert hier, kom knuffelen
Niet dat ik er bang voor ben
Ik wil gewoon knuffelen
Soms word ik versierd, soms versier ik zelf. Maar je kan ook versieren zonder flauwe openingszinnen.quote:Op donderdag 24 april 2014 18:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Denken dat ik dat hier ga melden
[..]
Jij wordt versierd?
Ik weet nog een openingszin voor vrouwen: ik heb een opening, heb je zin?
Zo spannend is het niet hoorquote:
Jaaaaaaquote:Op donderdag 24 april 2014 18:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Onweer is awesome. Knuffelen ook. Dus ik zie het verband wel.
Gewoon je boobies laten zienquote:Op donderdag 24 april 2014 18:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Soms word ik versierd, soms versier ik zelf. Maar je kan ook versieren zonder flauwe openingszinnen.
Grote champignons? Hebben die een aparte naam? Hoe heet moet de oven staan en hoe lang moeten ze erin?quote:Op donderdag 24 april 2014 18:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zo spannend is het niet hoor
Van die grote champignons vullen met geitenkaas, wat pijnboompitten erover. Dan in oven en als ze warm zijn honing erover
Dat hoeft vaak niet eens.quote:
Je bent toch een vrouwquote:Op donderdag 24 april 2014 18:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Grote champignons? Hebben die een aparte naam? Hoe heet moet de oven staan en hoe lang moeten ze erin?
Wat heeft mijn vrouw zijn hier nu weer mee te maken? De beste chefkoks zijn vaak mannen.quote:Op donderdag 24 april 2014 18:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je bent toch een vrouw
Weet ik veel hoe die dingen heten, gewoon zoals normale maar dan groter
Hoe komt het? Opgeblazen?quote:
Het ging erom dat als ik het kan maken dat jullie het helemaal kunnenquote:Op donderdag 24 april 2014 18:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat heeft mijn vrouw zijn hier nu weer mee te maken? De beste chefkoks zijn vaak mannen.
Ik moet wel eerst weten hoe heet iets gebakken moet worden. Ik kan wel gokken en proberen, maar het is wel leuk als ik het in één keer goed heb. Anders kost het me zoveel champignons en geitenkaas.quote:Op donderdag 24 april 2014 18:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het ging erom dat als ik het kan maken dat jullie het helemaal kunnen
Ja ok, dat is wel weer waar.
teleurstellendquote:Op donderdag 24 april 2014 18:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Met geitenkaas en honing
Nee, gewoon nee.quote:
quote:
champs met honing? en geitenkaas.quote:Op donderdag 24 april 2014 18:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Met geitenkaas en honing
Daarom drollenquote:
Leg je de focus nu niet gewoon teveel op moeten afvallen?quote:Op donderdag 24 april 2014 19:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee.
Pens zit in de weg bij alles.
Warm eten hoort niet zoetquote:Op donderdag 24 april 2014 19:01 schreef perro. het volgende:
[..]
champs met honing? en geitenkaas.
ik zou er zelf een vol au vent bij maken en champs daarmee vullen.
Nee, ik voel me gewoon 5 kilo zwaarder, terwijl ik gewoon gezond heb gegeten en bewogen.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Leg je de focus nu niet gewoon teveel op moeten afvallen?
Duidelijk en heel logisch geen speld tussen te krijgenquote:
Is het ook echt zo? Of tussen je oren?quote:Op donderdag 24 april 2014 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ik voel me gewoon 5 kilo zwaarder, terwijl ik gewoon gezond heb gegeten en bewogen.
las iets anders.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee.
Pens zit in de weg bij alles.
Dat had ik niet van jou verwachtquote:
Geen idee, ik hou nooit echt een vaste temperatuur aan. Maar zal vast wel ergens online een recept van staanquote:Op donderdag 24 april 2014 19:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik moet wel eerst weten hoe heet iets gebakken moet worden. Ik kan wel gokken en proberen, maar het is wel leuk als ik het in één keer goed heb. Anders kost het me zoveel champignons en geitenkaas.
quote:
Prima te doen hoorquote:Op donderdag 24 april 2014 19:01 schreef perro. het volgende:
[..]
champs met honing? en geitenkaas.
ik zou er zelf een vol au vent bij maken en champs daarmee vullen.
Zeg jij.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Leg je de focus nu niet gewoon teveel op moeten afvallen?
Geen weegschaal, dus weet niet. Maar het zit echt in de weg.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Is het ook echt zo? Of tussen je oren?
Nou, zullen we maar eens cammen dan?quote:
Ik ben gewoon ongeduldig denk ik.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zeg jij.
En ik.
Laat maar
Koken is toch leuk om te doen?quote:
Waarom zit het meer in de weg dan anders?quote:Op donderdag 24 april 2014 19:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen weegschaal, dus weet niet. Maar het zit echt in de weg.
[..]
Nou, zullen we maar eens cammen dan?
mwa. vind het niet echt een combi.quote:
Oké.quote:
Dat klinkt ook wel goed. Maar volgens mij eet ik gewoon alles met geitenkaas en honing.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:11 schreef perro. het volgende:
[..]
mwa. vind het niet echt een combi.
eerder kipfilet open snijden geitenkaas erin dichtvouwen honing erop en dan nog wat walnoten verpletteren erover strooien. oven in, happen maar.
maar niet met champs. is zonde.
Geen ideequote:Op donderdag 24 april 2014 19:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom zit het meer in de weg dan anders?
yugh.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat klinkt ook wel goed. Maar volgens mij eet ik gewoon alles met geitenkaas en honing.Laatst ook een pannenkoek ermee gehad. Yum.
Misschien een baaldag. Komt wel goed.quote:
Met appel is ook lekker. Of rozijnen. Of kaas. Of spek. Of ...quote:Op donderdag 24 april 2014 19:14 schreef perro. het volgende:
[..]
yugh.
pannenkoeken gooi ik altijd appel door.
maar eet ik niet zoveel eigenlijk.
Goed ideequote:Op donderdag 24 april 2014 19:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hoezo 'of kaas of spek'. Gewoon en, en!
Nah, liever niet.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hoezo 'of kaas of spek'. Gewoon en, en!
hm nah. maar misschien omdat ik niet veel met pannenkoeken heb. eet liever groenten-iets met pasta/rijst/aardappel en vlees. zoiets.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:15 schreef Fera het volgende:
Met appel is ook lekker. Of rozijnen. Of kaas. Of spek. Of ...
Ik lust bijna alles.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:18 schreef perro. het volgende:
[..]
hm nah. maar misschien omdat ik niet veel met pannenkoeken heb. eet liever groenten-iets met pasta/rijst/aardappel en vlees. zoiets.
Oooh, maar wij skypen 1, max 2, keer per week. Elke dag moet ik niet aan denken, pffft.quote:Op donderdag 24 april 2014 18:14 schreef S95Sedan het volgende:
Late reactie, ik weet
[..]
Elke dag bijvoorbeeld, of om de dag.
ik niet. vooral veel soorten vis en soorten kaas (wanneer die niet gesmolten is).quote:
Vis.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:24 schreef perro. het volgende:
[..]
ik niet. vooral veel soorten vis en soorten kaas (wanneer die niet gesmolten is).
voor de rest lust ik het meeste wel. maar ik hou ook niet echt van heel vet voedsel en snoep/cake/etc.
Vind jij. Maar ik vind het iets teveel van het goede in één pannenkoek.quote:
Nee.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
FOK! is voor luie mensen
Ja, voor mij wel in elk geval.quote:
ik heb vandaag al diverse keren gelezen; ik ben lui.quote:
In mijn favo pannekoek zit spek, kaas, champignons en eiquote:Op donderdag 24 april 2014 19:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Vis.Kaas.
Snoep en cake vind ik ook niet zo lekker. Alleen als ik high ben, dan eet ik zelfs suikerklontjes.
[..]
Vind jij. Maar ik vind het iets teveel van het goede in één pannenkoek.
Dat is te doen ja.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oooh, maar wij skypen 1, max 2, keer per week. Elke dag moet ik niet aan denken, pffft.
Misselijk gewordenquote:Op donderdag 24 april 2014 19:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
In mijn favo pannekoek zit spek, kaas, champignons en ei
oh toen ik nog jong was ik ook. gingen we in de bossen na de zoetigheden flesvoetbal doen met de lege colafles.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Vis.Kaas.
Snoep en cake vind ik ook niet zo lekker. Alleen als ik high ben, dan eet ik zelfs suikerklontjes.
Ei in een pannenkoek lijkt me echt smerig.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
In mijn favo pannekoek zit spek, kaas, champignons en ei
Neee, lekkerquote:Op donderdag 24 april 2014 19:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ei in een pannenkoek lijkt me echt smerig.
Dat valt nog wel mee dan ja.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oooh, maar wij skypen 1, max 2, keer per week. Elke dag moet ik niet aan denken, pffft.
Hmmm ... Het spreekt me niet aan.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Neee, lekkerAls een soort roerei
Echt lekker
ah. pakjespannenkoekenbakker.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ei in een pannenkoek lijkt me echt smerig.
Ik ben normaal ook niet zo moeilijk, maar mijn vriend wil ik wel graag spreken. En met allebei een sociaal leven en daarnaast 6 uur tijdsverschil moet je wel plannen.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat valt nog wel mee dan ja.
Hoewel ik meer ben van het spontaan een keer ben.
Lol nee, niet het beslag. Maar extra erbij.quote:
Oh doe ik welquote:Op donderdag 24 april 2014 19:28 schreef perro. het volgende:
[..]
maar niet uitgebreid als ik voor mezelf kook.
oh. ja eens. het is geen omelet natuurlijk. wel verre familie denk ik.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Lol nee, niet het beslag. Maar extra erbij.
Ah, dat is wat anders ja.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik ben normaal ook niet zo moeilijk, maar mijn vriend wil ik wel graag spreken. En met allebei een sociaal leven en daarnaast 6 uur tijdsverschil moet je wel plannen.
nou, mensen zeiden alleen dat ze lui waren. Dat is wat ik herhaaldequote:Op donderdag 24 april 2014 19:34 schreef perro. het volgende:
[..]
niet lui dus.
maar ik maak wel alles zelf.
+1quote:
uhu, maar jij niet.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nou, mensen zeiden alleen dat ze lui waren. Dat is wat ik herhaalde
Na het eten wel ja.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:43 schreef perro. het volgende:
[..]
uhu, maar jij niet.ik ben altijd na het eten lui trouwens.
je sleept er ook altijd eentje mee nu heh. wacht maar als het kind er is en je er 's nachts veel uit moet. al wil ik je niet ontmoedigen hoor.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Na het eten wel ja.
Ik ben moe tegenwoordig
kom jij dan logeren?quote:Op donderdag 24 april 2014 19:48 schreef perro. het volgende:
[..]
je sleept er ook altijd eentje mee nu heh. wacht maar als het kind er is en je er 's nachts veel uit moet. al wil ik je niet ontmoedigen hoor.
Ik weet nog steeds niet hoe ik me er bij moet voelen. Zoveel conflicterende emoties.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had ik laatst gelezen, ja. Moest wel lachen.
we zullen zien.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
kom jij dan logeren?
Als ik eruit moet dan pak ik het bij me, geef ik het drinken en leg ik het terug.
Drugs are badquote:
Tjaquote:Op donderdag 24 april 2014 19:51 schreef perro. het volgende:
[..]
we zullen zien.
en dan draai je je om, gaat de natuurlijke wekker weer omdat deze keer de luier vol zit.
Heb je een voorkeur?quote:Op donderdag 24 april 2014 19:57 schreef Moeraskat het volgende:
Pas bij 20 weken. En dan wil ik het inderdaad weten ja.
dat het gezond is?quote:
Dat sowiesoquote:
Deel je het dan ook met anderen of hou je het voor jezelf?quote:Op donderdag 24 april 2014 19:57 schreef Moeraskat het volgende:
Pas bij 20 weken. En dan wil ik het inderdaad weten ja.
Weet ik niet. Misschien met mn beste vriendin.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Deel je het dan ook met anderen of hou je het voor jezelf?
Ben wel nieuwsgierig trouwens; hoe oud ben je, als ik vragen mag?quote:Op donderdag 24 april 2014 20:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Weet ik niet. Misschien met mn beste vriendin.
25 en als het er is 26quote:Op donderdag 24 april 2014 20:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ben wel nieuwsgierig trouwens; hoe oud ben je, als ik vragen mag?
Mooie leeftijd om moeder te wordenquote:
Leeftijdstechnisch gezien ben ik een beetje jaloers.quote:
ik weet niet of ik het zou willen weten eigenlijk. maar indien wel, zou ik het voor me houden. anders komt iedereen met namen etc aanzetten, zou ik geen zin in hebben.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Deel je het dan ook met anderen of hou je het voor jezelf?
Zoals je dat zegt klinkt het alsof je 30 bentquote:Op donderdag 24 april 2014 20:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mooie leeftijd om moeder te wordenWilde ik vroeger zelf tenminste ook altijd
Ik weet het ook niet zo goed. Althans, ik zou het zelf wel willen weten, zodat je toch rekening kan houden met het één en ander en je dingen kan voorbereiden voor jezelf. Maar of ik het met anderen zou delen weet ik niet. In de familie is het in ieder geval altijd bewust geheim gehouden en ik wil dat misschien wel 'voortzetten'. Hangt ook af van wat mn partner ervan zou vinden natuurlijk.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:18 schreef perro. het volgende:
[..]
ik weet niet of ik het zou willen weten eigenlijk. maar indien wel, zou ik het voor me houden. anders komt iedereen met namen etc aanzetten, zou ik geen zin in hebben.
Ik vind het stiekem ook wel een mooie leeftijd. Hoe oud ben jij nu?quote:Op donderdag 24 april 2014 20:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mooie leeftijd om moeder te wordenWilde ik vroeger zelf tenminste ook altijd
Hoe oud ben jij dan?quote:Op donderdag 24 april 2014 20:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Leeftijdstechnisch gezien ben ik een beetje jaloers.Ik vind dat zo'n mooie leeftijd om moeder te worden!
Je hebt gelijkquote:Op donderdag 24 april 2014 20:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zoals je dat zegt klinkt het alsof je 30 bent
Ja daarom dat ik het vroegquote:Op donderdag 24 april 2014 20:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zoals je dat zegt klinkt het alsof je 30 bent
dat dacht ik ookquote:Op donderdag 24 april 2014 20:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je hebt gelijk![]()
Maar ookal heb ik die leeftijd nog niet bereikt, op mn 25/26e kinderen krijgen zit er voor mij sowieso niet meer in
Ik ben 23. Dus gezien mn leeftijd zou het nog kunnen. Maar gezien alle andere dingen, ga ik 25/26 niet 'redden'quote:Op donderdag 24 april 2014 20:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vind het stiekem ook wel een mooie leeftijd. Hoe oud ben jij nu?
Tja, dat idee had ik ook altijd. En zie maar weerquote:Op donderdag 24 april 2014 20:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben 23. Dus gezien mn leeftijd zou het nog kunnen. Maar gezien alle andere dingen, ga ik 25/26 niet 'redden'
3 jaar toch. Zeg nooit nooit, helemaal niet over zon lange tijdquote:Op donderdag 24 april 2014 20:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je hebt gelijk![]()
Maar ookal heb ik die leeftijd nog niet bereikt, op mn 25/26e kinderen krijgen zit er voor mij sowieso niet meer in
Je hebt maar 5 minuten nodigquote:Op donderdag 24 april 2014 20:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben 23. Dus gezien mn leeftijd zou het nog kunnen. Maar gezien alle andere dingen, ga ik 25/26 niet 'redden'
er kan heel wat gebeuren in een paar jaar.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
ik wilde er altijd een stuk of 4 ...quote:Op donderdag 24 april 2014 20:18 schreef tijnbrein het volgende:
Wil je hierna nog meer kinderen? Of blijft het er bij een?
Dat kan dus nogquote:Op donderdag 24 april 2014 20:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik wilde er altijd een stuk of 4 ...
Natuurlijk kan dat nog, ik ben nog super jong. eerst maar eens een goede vent zoekenquote:
Nouja, ik studeer nog. Ik wil niet tijdens mn studie zwanger zijn. Ben pas afgestudeerd van deze studie op mn 27e en dan nog een master doen. Als het per ongeluk gebeurd, zoals bij jou, begreep ik?, zal het een ander verhaal worden. Maar ik wil klaar zijn met mijn studie.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Tja, dat idee had ik ook altijd. En zie maar weer![]()
Ik wil minstens een jaar of 4/5 met iemand samen zijn en een goede basis hebben. Dus óf ik wordt perongeluk zwanger, of ik krijg nu een relatie waarmee de mogelijkheid aannemelijker wordt.. maar dat zie ik vooralsnog niet gebeuren.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
3 jaar toch. Zeg nooit nooit, helemaal niet over zon lange tijd
fijn zo.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:22 schreef Moeraskat het volgende:
Jaik ben het levende bewijs. Nu kan ik inmiddels blij zijn gelukkig.
groot gelijk heb jequote:Op donderdag 24 april 2014 20:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nouja, ik studeer nog. Ik wil niet tijdens mn studie zwanger zijn. Ben pas afgestudeerd van deze studie op mn 27e en dan nog een master doen. Als het per ongeluk gebeurd, zoals bij jou, begreep ik?, zal het een ander verhaal worden. Maar ik wil klaar zijn met mijn studie.
[..]
Ik wil minstens een jaar of 4/5 met iemand samen zijn en een goede basis hebben. Dus óf ik wordt perongeluk zwanger, of ik krijg nu een relatie waarmee de mogelijkheid aannemelijker wordt.. maar dat zie ik vooralsnog niet gebeuren.
Dat is hoe ik het het liefste heb he. Maar het zal vast wel anders lopenquote:
Verstandigquote:Op donderdag 24 april 2014 20:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat nog, ik ben nog super jong. eerst maar eens een goede vent zoeken
Mijn leven loopt altijd precies zoals het niet in de boekjes staat. Niets van ging bij mij "normaal". Maar goed, ook dit is een leven. en ook hier leer je vanquote:Op donderdag 24 april 2014 20:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat is hoe ik het het liefste heb he. Maar het zal vast wel anders lopen
23. komt wel goed.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat is hoe ik het het liefste heb he. Maar het zal vast wel anders lopen
quote:
Kan ook gewoon klikken natuurlijkquote:Op donderdag 24 april 2014 20:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wil minstens een jaar of 4/5 met iemand samen zijn en een goede basis hebben. Dus óf ik wordt perongeluk zwanger, of ik krijg nu een relatie waarmee de mogelijkheid aannemelijker wordt.. maar dat zie ik vooralsnog niet gebeuren.
Bijna 23. Maar mijn vriend is nog 3 jaar aan het studeren, en ik wil eerst trouwen en dan pas baby maken, dus 26 ga ik niet meer redden denk ik.quote:
hm als je het zo bekijkt niet nee.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Bijna 23. Maar mijn vriend is nog 3 jaar aan het studeren, en ik wil eerst trouwen en dan pas baby maken, dus 26 ga ik niet meer redden denk ik.
Dan nog is het, zolang ik het in de hand heb, puur afhankelijk van wanneer er een goede basis is om een kind op de wereld te zettenquote:Op donderdag 24 april 2014 20:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kan ook gewoon klikken natuurlijk
Vrienden van me waren net zo en nu beide kind in aantocht
Babybambi'squote:Op donderdag 24 april 2014 20:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Bijna 23. Maar mijn vriend is nog 3 jaar aan het studeren, en ik wil eerst trouwen en dan pas baby maken, dus 26 ga ik niet meer redden denk ik.
jouw vriend woont in het buitenland toch? waar ergens eigenlijk.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze niet hetzelfde lot treft als zijn moeder ...quote:
Oh ja dat is sowieso wel belangrijk.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan nog is het, zolang ik het in de hand heb, puur afhankelijk van wanneer er een goede basis is om een kind op de wereld te zetten
Je bent 19. Dat kun je nu nog niet weten.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Kinderen. Ik gok niet een goede vader te zijn
waarom niet?quote:Op donderdag 24 april 2014 20:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
quote:Op donderdag 24 april 2014 20:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze niet hetzelfde lot treft als zijn moeder ...
mensen denken van mij altijd wel.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Je weet nooit wat er ondanks spiraaltje gebeurt natuurlijk, maar hopelijk word ik 'gewoon' gepland zwanger.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
hm als je het zo bekijkt niet nee.
quote:
Dat heb ik ook hoor.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hij studeert tijdelijk in Amerika, staat Ohio.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:29 schreef perro. het volgende:
[..]
jouw vriend woont in het buitenland toch? waar ergens eigenlijk.
en over anderhalve maand komt ie terug toch?quote:Op donderdag 24 april 2014 20:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hij studeert tijdelijk in Amerika, staat Ohio.
ah nice.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hij studeert tijdelijk in Amerika, staat Ohio.
Ja.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
en over anderhalve maand komt ie terug toch?
Nouja, als ik nu kinderen zou krijgenquote:Op donderdag 24 april 2014 20:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Je bent 19. Dat kun je nu nog niet weten.
Ik heb mezelf niet eens onder controlequote:
Al aan namen gedacht?quote:Op donderdag 24 april 2014 20:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
Dat mijn reactie net getypt was, mijn muis van de bank af valt, op het knopje en dat hij dan precies m'n browser wegklikt.
[..]Uberhaupt baby's.
Ditquote:Op donderdag 24 april 2014 20:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mannen veranderen enorm zodra ze hun eigen kind op de wereld zien komenIk zie het om me heen heel veel gebeuren
je bent 19quote:Op donderdag 24 april 2014 20:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Iemand om kinderen mee te krijgen is trouwens punt 1 om aan te werken
voor een goed doel. je overleeft het wel.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Het is wel moeilijk ver weg, maar jaaaaa.
lijkt me voor jou ook niet zo'n goed idee. nu.quote:
Je hebt nog tijd zat.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Iemand om kinderen mee te krijgen is trouwens punt 1 om aan te werken
Ja. Betekent niet dat het niet punt 1 is in het stappenplan om kinderen te krijgenquote:
Waarom niet?quote:Op donderdag 24 april 2014 20:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
lijkt me voor jou ook niet zo'n goed idee. nu.
Dat lijkt me niet echt de goede volgorde neequote:Op donderdag 24 april 2014 20:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja. Betekent niet dat het niet punt 1 is in het stappenplan om kinderen te krijgen
Ik bedoel dat je nog tijd zat hebt.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja. Betekent niet dat het niet punt 1 is in het stappenplan om kinderen te krijgen
omdat je nog niet eens je date durft te zoenen. Laat staan kinderen maken.quote:
Ja.quote:
waarom wil je perzik dan lenen?quote:
Wie weet gaat tijn wel helemaal los straks.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
omdat je nog niet eens je date durft te zoenen. Laat staan kinderen maken.
If only it was so simplequote:Op donderdag 24 april 2014 20:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
omdat je nog niet eens je date durft te zoenen. Laat staan kinderen maken.
Ik ookquote:Op donderdag 24 april 2014 20:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik heb al een kinderwens sinds ik zelf kind ben.
Gelijk zwangerquote:Op donderdag 24 april 2014 20:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wie weet gaat tijn wel helemaal los straks.
ik ben 31 en wil ze nog steeds nietquote:
wacht maar tot je perzik zietquote:
quote:Op donderdag 24 april 2014 20:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Gelijk zwangergod dat zal wat zijn.
13 kinderen. allemaal nèt iets anders. van wit naar zwart.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wie weet gaat tijn wel helemaal los straks.
yeah i knowquote:Op donderdag 24 april 2014 20:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je nog tijd zat hebt.
Echt he, terugkijken in fotoboeken levert je allemaal foto's op van miniBambi die de fles geeft aan minimini's. En volgens mij ben ik met geen enkel cadeau zo blij geweest als met mijn BabyBorn. Vol trots met pop in de poppenwagen naar het winkelcentrum he.quote:
Same herequote:Op donderdag 24 april 2014 20:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Echt he, terugkijken in fotoboeken levert je allemaal foto's op van miniBambi die de fles geeft aan minimini's. En volgens mij ben ik met geen enkel cadeau zo blij geweest als met mijn BabyBorn. Vol trots met pop in de poppenwagen naar het winkelcentrum he.
als je perzik maar niet laat vallen.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mijn kinderwens in een half jaar verandert, maar we zullen het zien
Natuurlijk nietquote:Op donderdag 24 april 2014 20:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
als je perzik maar niet laat vallen.
Dat dan weer nietquote:Op donderdag 24 april 2014 20:42 schreef perro. het volgende:
[..]
13 kinderen. allemaal nèt iets anders. van wit naar zwart.
Jep. Ik heb ook meer Shelly's gehad dan Barbie's volgensmij. Kindjes.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Same here![]()
Vadertje moedertje spelen met vriendinnenEnzo
Hoeveel zouden er zo zwanger worden?quote:
veel. tienermoeders bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoeveel zouden er zo zwanger worden?
Bij tienermoeders geloof ik dat niet zo eigenlijkquote:Op donderdag 24 april 2014 20:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
veel. tienermoeders bijvoorbeeld.
Mwah, daar zit volgens mij ook veel 'voor het zingen de kerk uit' en 'och nouja, ik ben de pil een keer vergeten' bij.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
veel. tienermoeders bijvoorbeeld.
En nog veel varianten daarop. Condoom vergetenquote:Op donderdag 24 april 2014 20:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mwah, daar zit volgens mij ook veel 'voor het zingen de kerk uit' en 'och nouja, ik ben de pil een keer vergeten' bij.
ook ja.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mwah, daar zit volgens mij ook veel 'voor het zingen de kerk uit' en 'och nouja, ik ben de pil een keer vergeten' bij.
Dan niet joh.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bij tienermoeders geloof ik dat niet zo eigenlijk
of geen seks.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:50 schreef S95Sedan het volgende:
Gewoon *knip* *knip* kan het ook niet fout gaan.
Niet iedere tiener is als tijnquote:
En ook geen kinderen meer mocht je van gedachten veranderen.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:50 schreef S95Sedan het volgende:
Gewoon *knip* *knip* kan het ook niet fout gaan.
No shit, en naief, daarom zijn er zoveel tieners die zwanger worden. Zelfs bij hun ontmaagding.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet iedere tiener is als tijnmeeste tieners zijn hitsige konijnen
quote:Op donderdag 24 april 2014 20:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja.Gister nog met mijn vriend over gehad, omdat we op die namendatabank zaten te kijken enzo.
je kunt het terug draaien, alleen is de kans op vruchtbaarheid veel kleiner.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En ook geen kinderen meer mocht je van gedachten veranderen.
kun je tegenwoordig weer laten herstellen volgens mij.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Slechte voorlichting vooral in Engelandquote:Op donderdag 24 april 2014 20:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
No shit, en naief, daarom zijn er zoveel tieners die zwanger worden. Zelfs bij hun ontmaagding.
Prikken ze maar een naald erin ofzo.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
minimaal elke dag.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Prikken ze maar een naald erin ofzo.
---
Sowieso, in een relatie hier is 3x per week toch wel het minimum
woensdag, vrijdag en zaterdagquote:Op donderdag 24 april 2014 20:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
---
Oh kan dat tegenwoordig ja?quote:Op donderdag 24 april 2014 20:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
je kunt het terug draaien, alleen is de kans op vruchtbaarheid veel kleiner.
Hmm, dat is nieuw voor mequote:Op donderdag 24 april 2014 20:53 schreef perro. het volgende:
[..]
kun je tegenwoordig weer laten herstellen volgens mij.
en meer alcohol. en trailertrash.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Slechte voorlichting vooral in Engeland
Ja, en dat kan niet omdat?quote:Op donderdag 24 april 2014 20:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
---
al een tijd hoorquote:
Dat heten hier tokkiesquote:
en de kans dat je onvruchtbaar blijft is er ook.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sowieso zoals gezegd is het omkeerbaar,kost alleen $$
Heb jij een beter woord dan?quote:
Die kans is er normaal ook.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
en de kans dat je onvruchtbaar blijft is er ook.
quote:Op donderdag 24 april 2014 20:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sowieso zoals gezegd is het omkeerbaar,kost alleen $$
quote:Op donderdag 24 april 2014 20:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
in laten vriezen als je zeker wilt zijn.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
In welke afvalbak moet je die gooien? En hoe moeten die opgeruimd worden?quote:
Nee flappie.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die kans is er normaal ook.
Maar daarom beter naald erin
Nou, ik vind voor een meisje Emma leuk, en dan als tweede naam Michelle. Dat vindt mijn vriend ook wel leuk. Maar voor een jongen vind ik Levi leuk en dat vindt hij niks.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]hehe.
En, wat zijn jullie favoriete namen tot nu toe?
Levi staat op mijn lijstjequote:Op donderdag 24 april 2014 20:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nou, ik vind voor een meisje Emma leuk, en dan als tweede naam Michelle. Dat vindt mijn vriend ook wel leuk. Maar voor een jongen vind ik Levi leuk en dat vindt hij niks.
Ah okquote:Op donderdag 24 april 2014 20:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee flappie.
Stel je hebt een kind, je laat je daarna knippen maar je besluit een aantal jaar later toch om nog een kind te "nemen". Je laat het terug fixen, dan is er een kans dat je zaadproductie niet goed opgang komt en dat je dus "onvruchtbaar" bent of het veel lastiger is.
Dat bedoel ik.
jij bent geknipt?quote:Op donderdag 24 april 2014 21:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah ok
Naja, het is niet anders dan helaas.
Er is geen mooiere naam dan Lisa.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:01 schreef Fascination het volgende:
Nicky of Louise vind ik leuke meisjesnamen. Heel stijlvol.
Trailer trash.quote:
Hoezo?quote:
hoe oud ben je?quote:Op donderdag 24 april 2014 21:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nog niet.
Staat wel in de planning maar twijfel nog
Ik plaag je maar.quote:
Vroeger wilde ik trouwens Louise heten want m'n eigen naam was stom.quote:
Nah. Persoonlijk vind ik dat echt een lelijke naam.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm hmm.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nou, ik vind voor een meisje Emma leuk, en dan als tweede naam Michelle. Dat vindt mijn vriend ook wel leuk. Maar voor een jongen vind ik Levi leuk en dat vindt hij niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |