Uit het pakje halen en klaarmakenquote:
Dat klinkt fucking lekker.quote:Op donderdag 24 april 2014 18:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Uit het pakje halen en klaarmaken
Maar heb ze wel eens zelf gemaakt ook
Met geitenkaas en honing
quote:
drollenquote:
Er is geneuktquote:Op donderdag 24 april 2014 18:43 schreef tijnbrein het volgende:
Even eten de afwas doen dan zal ik vragen hoe het met haar gaat
Zoiets als 2 girls 1 cup maar dan andersquote:
quote:Op donderdag 24 april 2014 18:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat klinkt fucking lekker.Ben dol op geitenkaas. En op honing.
Is ze aan het bijkomen?quote:Op donderdag 24 april 2014 18:43 schreef tijnbrein het volgende:
Even eten de afwas doen dan zal ik vragen hoe het met haar gaat
Vrouwelijke Faxisten spreken:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Nee, gewoon netjes doorspoelenquote:Op donderdag 24 april 2014 18:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zoiets als 2 girls 1 cup maar dan anders
dat schuift niet, dat klettertquote:
Van wat?quote:
Recept pls.quote:
quote:Op donderdag 24 april 2014 18:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Vrouwelijke Faxisten spreken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Vrouwelijke Faxisten spreken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
[..]
Vrouwelijke Faxisten spreken:"Is my vagina crying or are you just sexy?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]
Vrouwelijke Faxisten spreken:En welke heb jij gebruikt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
En spetterpoep spettert.quote:Op donderdag 24 april 2014 18:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat schuift niet, dat klettert
quote:
quote:
Zo te zien valt het wel in de smaak bij de heren.quote:Op donderdag 24 april 2014 18:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
"Is my vagina crying or are you just sexy?"![]()
Nog geen. Ik ben niet van de openingszinnen.quote:
Ze heeft geen openingszinnen nodigquote:
Smooth VA.quote:Op donderdag 24 april 2014 18:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze heeft geen openingszinnen nodig
Het dondert hier, kom knuffelenquote:
Denken dat ik dat hier ga meldenquote:
Jij wordt versierd?quote:Op donderdag 24 april 2014 18:49 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zo te zien valt het wel in de smaak bij de heren.
[..]
Nog geen. Ik ben niet van de openingszinnen.
Onweer is awesome. Knuffelen ook. Dus ik zie het verband wel.quote:Op donderdag 24 april 2014 18:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het dondert hier, kom knuffelen
Niet dat ik er bang voor ben
Ik wil gewoon knuffelen
Soms word ik versierd, soms versier ik zelf. Maar je kan ook versieren zonder flauwe openingszinnen.quote:Op donderdag 24 april 2014 18:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Denken dat ik dat hier ga melden
[..]
Jij wordt versierd?
Ik weet nog een openingszin voor vrouwen: ik heb een opening, heb je zin?
Zo spannend is het niet hoorquote:
Jaaaaaaquote:Op donderdag 24 april 2014 18:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Onweer is awesome. Knuffelen ook. Dus ik zie het verband wel.
Gewoon je boobies laten zienquote:Op donderdag 24 april 2014 18:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Soms word ik versierd, soms versier ik zelf. Maar je kan ook versieren zonder flauwe openingszinnen.
Grote champignons? Hebben die een aparte naam? Hoe heet moet de oven staan en hoe lang moeten ze erin?quote:Op donderdag 24 april 2014 18:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zo spannend is het niet hoor
Van die grote champignons vullen met geitenkaas, wat pijnboompitten erover. Dan in oven en als ze warm zijn honing erover
Dat hoeft vaak niet eens.quote:
Je bent toch een vrouwquote:Op donderdag 24 april 2014 18:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Grote champignons? Hebben die een aparte naam? Hoe heet moet de oven staan en hoe lang moeten ze erin?
Wat heeft mijn vrouw zijn hier nu weer mee te maken? De beste chefkoks zijn vaak mannen.quote:Op donderdag 24 april 2014 18:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je bent toch een vrouw
Weet ik veel hoe die dingen heten, gewoon zoals normale maar dan groter
Hoe komt het? Opgeblazen?quote:
Het ging erom dat als ik het kan maken dat jullie het helemaal kunnenquote:Op donderdag 24 april 2014 18:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat heeft mijn vrouw zijn hier nu weer mee te maken? De beste chefkoks zijn vaak mannen.
Ik moet wel eerst weten hoe heet iets gebakken moet worden. Ik kan wel gokken en proberen, maar het is wel leuk als ik het in één keer goed heb. Anders kost het me zoveel champignons en geitenkaas.quote:Op donderdag 24 april 2014 18:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het ging erom dat als ik het kan maken dat jullie het helemaal kunnen
Ja ok, dat is wel weer waar.
teleurstellendquote:Op donderdag 24 april 2014 18:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Uit het pakje halen en klaarmaken
Maar heb ze wel eens zelf gemaakt ook
Met geitenkaas en honing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |