Wow, echt spannend dit, en dit is allemaal echt gebeurt?quote:Op donderdag 24 april 2014 15:13 schreef Yiha het volgende:
Ik moest weten hoe laat het was maar had geen horloge of gsm bij. Komt er een neger langsfietsen, ik zeg: Hé, heb jij een horloge?
Hij zo: Waarom?
omg
smh
Als de restaurants de etensresten weggooien weet jij toch ongeveer hoe laat het isquote:Op donderdag 24 april 2014 15:13 schreef Yiha het volgende:
Ik moest weten hoe laat het was maar had geen horloge of gsm bij. Komt er een neger langsfietsen, ik zeg: Hé, heb jij een horloge?
Hij zo: Waarom?
omg
smh
Klaargekomen?quote:Op donderdag 24 april 2014 15:15 schreef 2NutZ het volgende:
Oh.
Ik ging naar de subway en vroeg voor een broodje en toen glimlachte de meid achter de toonbank
Hahahah zware tfoe met roggel in die breddequote:Op donderdag 24 april 2014 15:15 schreef 2NutZ het volgende:
Oh.
Ik ging naar de subway en vroeg voor een broodje en toen glimlachte de meid achter de toonbank
#datdimalifestylequote:Op donderdag 24 april 2014 15:15 schreef 2NutZ het volgende:
Oh.
Nee, ging eerst nog even naar de gymquote:
quote:Op donderdag 24 april 2014 15:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, ging eerst nog even naar de gymeven mijn schouders-biceps dag gehad vet pompen als een baas want dat ben ik en toen knipogen naar mijn ex en die werd toen rood en toen gingen 4 andere exen op mijn penis zitten lol hahaha ;p gangstaswag nijja
Waarom heb je zelf geen mobiel/horloge bij, ben je dom?quote:Op donderdag 24 april 2014 15:17 schreef Yiha het volgende:
Was die dan dom ofzo?
Waarom vraagt iemand of hij een horloge aanheeft?
voel me dom zonder m'n smartphone jaquote:Op donderdag 24 april 2014 15:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waarom heb je zelf geen mobiel/horloge bij, ben je dom?
quote:Op donderdag 24 april 2014 15:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, ging eerst nog even naar de gymeven mijn schouders-biceps dag gehad vet pompen als een baas want dat ben ik en toen knipogen naar mijn ex en die werd toen rood en toen gingen 4 andere exen op mijn penis zitten lol hahaha ;p gangstaswag nijja
En nu?quote:Op donderdag 24 april 2014 15:15 schreef 2NutZ het volgende:
Oh.
ok, dushiquote:Op donderdag 24 april 2014 15:21 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik ga tentamen maken... laturrrrrr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |