Zovaak fucktards die hun doekoe, sleutels of pocky vergeten. How sway, dat overkomt me echt nooitquote:Op donderdag 24 april 2014 20:22 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja maar dat is logica, zit je doekoe in. Tijd heb ik op m'n phone.
mn horloges zijn meer dan wat ik cash in mn portemonnee hebquote:Op donderdag 24 april 2014 20:22 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja maar dat is logica, zit je doekoe in. Tijd heb ik op m'n phone.
Ik heb Patakquote:Op donderdag 24 april 2014 20:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Patek caliber 89 is al bijna zoveel in zn eentje
Mij ook niet, vaste routine van " tappen " op de plekken waar die spullen horen te zitten.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zovaak fucktards die hun doekoe, sleutels of pocky vergeten. How sway, dat overkomt me echt nooit.
#autismeritme
Is dat niet logisch? Tenzij je een horloge van de kermis hebtquote:Op donderdag 24 april 2014 20:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
mn horloges zijn meer dan wat ik cash in mn portemonnee heb![]()
honger gekregenquote:Op donderdag 24 april 2014 20:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik heb Patak
[ afbeelding ]
Snap je want koelie whuhauhuahhahuahaha![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 april 2014 20:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mij ook niet, vaste routine van " tappen " op de plekken waar die spullen horen te zitten.
Hoef van jou dus nooit een diner te verwachten in een fancy restaurant :/quote:Op donderdag 24 april 2014 20:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
mn horloges zijn meer dan wat ik cash in mn portemonnee heb![]()
BlauweTijger vast nietquote:Op donderdag 24 april 2014 20:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Is dat niet logisch? Tenzij je een horloge van de kermis hebt.
Hahahaha ja, doe het ook meestal als niemand kijkt, of ik verberg het in een andere actie waar het nog " semi " normaal is om op je ass te tappenquote:Op donderdag 24 april 2014 20:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
En dan weer zo zelfbewust zijn dat je je afvraagt of mensen zien hoe je zachtjes op je eigen ass tapt.
laat mn goons met cash lopen bebe :$$ jeweettochquote:Op donderdag 24 april 2014 20:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hoef van jou dus nooit een diner te verwachten in een fancy restaurant :/
Hij neemt je mee naar Gaarkeuken de Mergpijp.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hoef van jou dus nooit een diner te verwachten in een fancy restaurant :/
quote:Op donderdag 24 april 2014 20:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hahahaha ja, doe het ook meestal als niemand kijkt, of ik verberg het in een andere actie waar het nog " semi " normaal is om op je ass te tappen![]()
![]()
voor een date met griddie zou ik jouw mam nog inhurenquote:Op donderdag 24 april 2014 20:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hij neemt je mee naar Gaarkeuken de Mergpijp.
quote:Op donderdag 24 april 2014 20:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
voor een date met griddie zou ik jouw mam nog inhuren
En dan dat ze erna kookt ook
quote:Op donderdag 24 april 2014 20:28 schreef Gridlok het volgende:
Effe wat geld innen bij iemand die nog niet betaald heeft, doei.
[ afbeelding ]
Werk is gefixt mattie, kan volgende week beginnen.quote:
Jo! Wilde het vragen als je er was! Nice man! Gefeliciteerdquote:Op donderdag 24 april 2014 20:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Werk is gefixt mattie, kan volgende week beginnen.
MAAK EEN TOPICquote:Op donderdag 24 april 2014 20:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Werk is gefixt mattie, kan volgende week beginnen.
thnxquote:Op donderdag 24 april 2014 20:29 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jo! Wilde het vragen als je er was! Nice man! Gefeliciteerd
nee manquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |