Oke, en qua graphicsquote:Op zondag 4 mei 2014 21:14 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
Ja! Net gehaald.. Valt wat tegen, zou hem niet kopen als ik jou was..
Ik ga hem daar komende week bestellen. Hoor alleen maar goede ervaringen over het bestellen van DVD's/games etc. dus ik ga het er maar op wagen.quote:Op zondag 4 mei 2014 18:30 schreef Gibelini het volgende:
Mensen ervaring met PS4 bestellen op Amazon UK?
Communicatie, levering (werkelijk 2-3 werkdagen?), veiligheid (doos maakt immers lange reis).
Iemand vertelde mij dat hij watch_dogs had.quote:Op zondag 4 mei 2014 21:20 schreef Fokker101 het volgende:
hij is nog niet uit wat ben ik ook een sukkel ja ok ik weet ik het maar een gozert zei 4 mei tegen mij
quote:Op zondag 4 mei 2014 21:38 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Iemand vertelde mij dat hij watch_dogs had.
Hij was bloedserieus... Maar hij haalde watch_dogs door elkaar met Sleeping dogs
Maar dan kan je toch geen updates downloaden als je geen Engelse psn account hebt?quote:Op zondag 4 mei 2014 21:37 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik ga hem daar komende week bestellen. Hoor alleen maar goede ervaringen over het bestellen van DVD's/games etc. dus ik ga het er maar op wagen.
PS4 is regiovrijquote:Op zondag 4 mei 2014 22:16 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Maar dan kan je toch geen updates downloaden als je geen Engelse psn account hebt?
L1 en R1, je kunt vooruitspoelen met je linker stick.quote:Op zondag 4 mei 2014 21:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heeft iemand al Stick It To the Man gespeeld? Hoe werkt het mind readen op PS4? Op WiiU hou je de gamepad omhoog, maar een PS4 heeft natuurlijk een andere controller.
Ik vind m dus ook toffer dan verwacht. Maar hij lijkt vrij kort. Las ergens tien hoofdstukken.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
L1 en R1, je kunt vooruitspoelen met je linker stick.
Vandaag uitgespeeld, toffe game! Had ik echt niet verwacht
Hij is ook vrij kort ja, uurtje of 5 a 6 denk ik.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind m dus ook toffer dan verwacht. Maar hij lijkt vrij kort. Las ergens tien hoofdstukken.
Child of Light is trouwens magisch mooi!
Die lange reis valt wel mee, vaak komen de spullen van co.uk uit een magazijn van Amazon DEquote:Op zondag 4 mei 2014 18:30 schreef Gibelini het volgende:
Mensen ervaring met PS4 bestellen op Amazon UK?
Communicatie, levering (werkelijk 2-3 werkdagen?), veiligheid (doos maakt immers lange reis).
Ik zou denken dat dit rond (net na) de release van Watch Dogs is, toen Infamous net uit was lagen er ook ineens overal PS4s (al dan niet in een bundel met die game erbij).quote:Op maandag 5 mei 2014 01:16 schreef Friday12 het volgende:
Weet iemand wanneer de volgende levering is van PS4's in nederland? Anders ga ik eraan denken om die bij Amazon in de uk te kopen
Ik zou er ook niet de volle mep voor betalen, maar als gratis game is het erg leuk.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hij is ook vrij kort ja, uurtje of 5 a 6 denk ik.
Maar wel erg leuk
Toch apart, twee collega's hebben er vorige week gewoon online besteld en gekregen, dus waarom er nu zo'n tekort zou zijn snap ik niet helemaalquote:Op maandag 5 mei 2014 09:58 schreef Morri het volgende:
Wordt tijd dat Nederland weer een lading krijgt. Ik wil er zo onderhand wel eentje.
Ik heb er vorige week nog een kunnen bestellen bij Bart Smit.quote:Op maandag 5 mei 2014 09:58 schreef Morri het volgende:
Wordt tijd dat Nederland weer een lading krijgt. Ik wil er zo onderhand wel eentje.
Leg dat maar eens uit aan de mensen van bol.comquote:Op maandag 5 mei 2014 11:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Toch apart, twee collega's hebben er vorige week gewoon online besteld en gekregen, dus waarom er nu zo'n tekort zou zijn snap ik niet helemaal
Dat bol een tekort heeft is niet het probleem van Sony. Dan had bol niet zo veel preorders moeten aannemen die ze niet kunnen uitleveren. Maar zer zijn blijkbaar gewoon ps4's te koop, dus ergens anders halen en dikke vinger naar bol dan maar.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:04 schreef Maraca het volgende:
[..]
Leg dat maar eens uit aan de mensen van bol.comNet even gekeken en ze hebben blijkbaar tot 7 december uitgeleverd
ik had hem toen op 12 december besteld dus dan had ik nog steeds moeten wachten
Daar wilde ik toch op wachten en dan meteen infamous erbijquote:Op maandag 5 mei 2014 08:22 schreef LordLynx het volgende:
[..]
Ik zou denken dat dit rond (net na) de release van Watch Dogs is, toen Infamous net uit was lagen er ook ineens overal PS4s (al dan niet in een bundel met die game erbij).
Op zo'n beetje alle sites staat 'levertijd onbekend' en bij Mediamarkt is de PS4 console er zelfs helemaal afgehaald. Ik heb me nu net ook maar aangemeld bij Bart Smit. Gereserveerd. Ik kan niet eens bestellen. Ben benieuwd.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:01 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik heb er vorige week nog een kunnen bestellen bij Bart Smit.
Gewoon de sites van een paar winkels in de gaten houden.
Ik had hem niet gereserveerd en toch heb ik hem al 2x kunnen bestellen bij Bart Smitquote:Op maandag 5 mei 2014 12:48 schreef Morri het volgende:
[..]
Op zo'n beetje alle sites staat 'levertijd onbekend' en bij Mediamarkt is de PS4 console er zelfs helemaal afgehaald. Ik heb me nu net ook maar aangemeld bij Bart Smit. Gereserveerd. Ik kan niet eens bestellen. Ben benieuwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |