Lijkt me ook erg vet ja. Doet me wel denken aan een Half Life 2 mod, Hidden als ik me niet vergis. Een team tegen een dude die dan wat kon cloaken en muren en plafonds kon bewandelen.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:57 schreef PBateman1978 het volgende:
Nogmaals, Evolve gameplay
Lijkt me erg tof!!!
2e account aanmaken of inloggen als guest met 2e controller?quote:Op donderdag 24 april 2014 16:40 schreef Fokker101 het volgende:
weet iemand hoe je 2 controllers op een ps4 krijgt? Als ik ze allebei aan doe gaat er één uit..
Oh, dat moet persé. Dat wist ik niet. Maar, als iemand met mij wil spelen bijvoorbeeld fifa aftrapje. Moet hij op een ander account?quote:Op donderdag 24 april 2014 16:41 schreef Poit het volgende:
[..]
2e account aanmaken of inloggen als guest met 2e controller?
Heb zelf geen Fifa, weet niet hoe dat afgehandeld wordt, maar probeer je 2e controller eens aan te zetten wanneer je in Fifa zit.quote:Op donderdag 24 april 2014 16:42 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Oh, dat moet persé. Dat wist ik niet. Maar, als iemand met mij wil spelen bijvoorbeeld fifa aftrapje. Moet hij op een ander account?
Al gedaan maar dan schakelt die andere weer uit.quote:Op donderdag 24 april 2014 16:44 schreef Poit het volgende:
[..]
Heb zelf geen Fifa, weet niet hoe dat afgehandeld wordt, maar probeer je 2e controller eens aan te zetten wanneer je in Fifa zit.
Hmm, vaagheid. Dan durf ik het niet te zeggenquote:Op donderdag 24 april 2014 16:45 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Al gedaan maar dan schakelt die andere weer uit.
Tsja, niet iedereen heeft het gezonde verstand om even te googlen voor ze i n V&A kijken. Doe er je voordeel mee (en ksst, liegenaar, er gaan nog verzendkosten af neem ik aanquote:Op donderdag 24 april 2014 14:45 schreef rboy14 het volgende:
[..]
Ik denk meld het hier ook even, ik heb zojuist 75 euro binnengekregen voor de 2 spellen. Het kan dus wel voor die prijs.
zal wel een gelukje zijn geweest maar idcquote:Op donderdag 24 april 2014 20:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Tsja, niet iedereen heeft het gezonde verstand om even te googlen voor ze i n V&A kijken. Doe er je voordeel mee (en ksst, liegenaar, er gaan nog verzendkosten af neem ik aananders heb je echt met een kansloze te maken gehad zeg
)
Piratebay.quote:
Goedkoop!quote:
Waarom niet?quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:42 schreef PBateman1978 het volgende:
Pre-orderen doe ik al jaren niet meer aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |