Billen.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:58 schreef Fascination het volgende:
Fappen op iemands hals.Dat doen we natuurlijk alleen op de handen.
Mannenbillen zijn saai.quote:
Iemand op Facebook.quote:
Godver fas.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:58 schreef Fascination het volgende:
ken wel iemand die halzen heel mooi kon vinden en erover kon mijmeren.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:58 schreef Fascination het volgende:
Niet alle mannenbillen zijn hetzelfde.quote:
Meh. En nee.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:00 schreef Moeraskat het volgende:
mannenbillen, is het eigenlijk toegestaan om daarin te knijpen?ik bedoel, vrouwen vinden dat over het algemeen wel fijn. Maar hoe zit dat bij mannen? En zelfde verhaal voor tepels.
nee.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:00 schreef Moeraskat het volgende:
mannenbillen, is het eigenlijk toegestaan om daarin te knijpen?ik bedoel, vrouwen vinden dat over het algemeen wel fijn. Maar hoe zit dat bij mannen? En zelfde verhaal voor tepels.
Ik ken maar één man die het fijn vindt.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:00 schreef Moeraskat het volgende:
En likken aan de tepels? of zuigen?quote:
Dat mag toch vaak ook?quote:
Kussen in de nek kan nog wel eens voor een natte poes zorgenquote:Op donderdag 24 april 2014 14:01 schreef Fera het volgende:
Een hals is toch in islamitische landen een erotisch lichaamsdeel? Dat moeten vrouwen ook altijd bedekken. Dus misschien is een hals sexy vinden niet eens zo raar.
Omdat hij in de baarmoeder eerst een meisje was.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En likken aan de tepels? of zuigen?
Waarom heeft een man uberhaupt tepels
Liever niet eigenlijkquote:Op donderdag 24 april 2014 14:00 schreef Moeraskat het volgende:
lange hals is toch ook een van de 7 schoonheden of zo?quote:Op donderdag 24 april 2014 14:01 schreef Fera het volgende:
Een hals is toch in islamitische landen een erotisch lichaamsdeel? Dat moeten vrouwen ook altijd bedekken. Dus misschien is een hals sexy vinden niet eens zo raar.
Likken, bijten, zuigen.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En sommige mensen evolueren verder.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Omdat hij in de baarmoeder eerst een meisje was.
Moet je het wel goed doen.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kussen in de nek kan nog wel eens voor een natte poes zorgen
Islam als leidraad nemen.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:01 schreef Fera het volgende:
Nee. Nee.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Maar waarom trekt dat niet weg.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Omdat hij in de baarmoeder eerst een meisje was.
quote:Op donderdag 24 april 2014 14:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Likken, bijten, zuigen.Wel leuk om te doen.
Kan wel kloppen ja.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:03 schreef perro. het volgende:
[..]
lange hals is toch ook een van de 7 schoonheden of zo?
Ik doe het nooit. bij mannen dan. en ik zit ook nooit aan hun kont geloof ik. Althans, niet expres.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Likken, bijten, zuigen.Wel leuk om te doen.
Waarom wel? Het is geen nadeel om het te hebben verder.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Maar waarom trekt dat niet weg.
Wees eens wat meer openminded.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Islam als leidraad nemen.
Fera pls.
[..]
Nee. Nee.
Omdat dat in de blauwdruk staat. De aanleg is er al voordat seksevorming begint.
omdat dat er raar uit zou zien.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Maar waarom trekt dat niet weg.
maar wel nutteloos.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom wel? Het is geen nadeel om het te hebben verder.
omdat je het gewend bent. Als geen enkele man het zou hebben zou het niet eens opvallen.quote:
Ik wel. Er zijn erbij die het niks vinden, dat respecteer ik en die laat ik ook met rust. Maar ik ken er dus ook eentje die het fijn vindt.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik doe het nooit. bij mannen dan. en ik zit ook nooit aan hun kont geloof ik. Althans, niet expres.
Als je tijdens seks je nagels erin zet prima.....quote:Op donderdag 24 april 2014 14:00 schreef Moeraskat het volgende:
Wat?quote:
ik doe dat wel. Gewoon omdat het kanquote:Op donderdag 24 april 2014 14:00 schreef Moeraskat het volgende:
Nee.quote:
Hebben we wel meer dingen van. Staartbot, appendix, knipvlies, verstandskiezen, kleine teen.quote:
Ja, dat doe ik wel eens, meer niet inderdaad.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:06 schreef rival het volgende:
[..]
Als je tijdens seks je nagels erin zet prima.....
Maar daar kunnen we het wel bij laten
al knijp je er in zo hard als je kan..... tepels zijn ongevoelig hier....quote:Op donderdag 24 april 2014 14:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Beetje raar. :$quote:
Kleine teen is voor evenwicht.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Hebben we wel meer dingen van. Staartbot, appendix, knipvlies, verstandskiezen, kleine teen.
Waarom?quote:
Klinkt als een uitdaging.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:07 schreef rival het volgende:
[..]
al knijp je er in zo hard als je kan..... tepels zijn ongevoelig hier....
jawel, esthetisch verantwoord. jullie zijn al de mooiere sekse, moet het nog erger?quote:Op donderdag 24 april 2014 14:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
omdat je het gewend bent. Als geen enkele man het zou hebben zou het niet eens opvallen.
Je hebt dus niks aan tepels van een man. Zelfs niet bij seks. Saai dit.
Mijn ervaring is dat ze een klein bol kontje hebbenquote:Op donderdag 24 april 2014 14:08 schreef Fascination het volgende:
Veel mannen hebben zo'n platte reet.
En toch wordt die langzaam kleiner.quote:
Ik heb een blubberreet.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:08 schreef Fascination het volgende:
daar lijden we genoeg onderquote:Op donderdag 24 april 2014 14:07 schreef perro. het volgende:
[..]
jawel, esthetisch verantwoord. jullie zijn al de mooiere sekse, moet het nog erger?
Zal wel een kwestie van perceptie zijn.quote:
Oh ik niet, maar dat is dan niet meteen goed denk ikquote:Op donderdag 24 april 2014 14:08 schreef Fascination het volgende:
En je oren blijven groeienquote:Op donderdag 24 april 2014 14:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En toch wordt die langzaam kleiner.
Moest hardop lachen.quote:
Wat een kutantwoord. Nu weet ik nog niks.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zal wel een kwestie van perceptie zijn.
Ik kan dat wel waarderen..... maar meer ook niet.....quote:Op donderdag 24 april 2014 14:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik wel eens, meer niet inderdaad.
Bij een vrouw is het makkelijker om aan een tepel te zuigen omdat de borsten ervoor zorgen dat ze wat naar voren staan van het lichaam, bij mannen zit het tegen het lichaam aan. Lijkt me heel onpraktisch. En mannen hebben van die haren eromheen.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat een kutantwoord. Nu weet ik nog niks.
Daar word ik juist agressief van. Mensen die ongevraagd met hun klauwen aan mijn lijf zitten verdienen een rottrap.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:10 schreef rival het volgende:
[..]
Ik kan dat wel waarderen..... maar meer ook niet.....
op straat/kroeg oid vind ik het wel leuk als er ineens in mijn kont geknepen wordt.... want dat is aanleiding voor iets leuks meestal![]()
Borsthaarquote:Op donderdag 24 april 2014 14:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bij een vrouw is het makkelijker om aan een tepel te zuigen omdat de borsten ervoor zorgen dat ze wat naar voren staan van het lichaam, bij mannen zit er tegen het lichaam aan. Lijkt me heel onpraktisch. En mannen hebben van die haren eromheen.
quote:Op donderdag 24 april 2014 14:08 schreef Fascination het volgende:
Ik bedoelde evolutionair. De mens als geheel heeft kleinere kleine tenen gekregen.quote:
Je wilt zeker wel aan mijn billen voelen nu?quote:
Ja, waarom?quote:Op donderdag 24 april 2014 14:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Teennagels lakken.. Waarom begin ik daaraan?
Ik kan niet eens stil zitten
Er zitten geen zenuwen daar? Apart.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:11 schreef rival het volgende:
[..]
Die hoor ik vaker..... en daarna een verbaasde blik.... het is echt gevoelloos
+1. echt zo'n hekel aan.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Daar word ik juist agressief van. Mensen die ongevraagd met hun klauwen aan mijn lijf zitten verdienen een rottrap.
Echt he! Ik heb zelfs mannen gehad die me opeens vol in mijn kruis vastpakten terwijl ik de kroeg uit liep...quote:Op donderdag 24 april 2014 14:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Daar word ik juist agressief van. Mensen die ongevraagd met hun klauwen aan mijn lijf zitten verdienen een rottrap.
Wat.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Echt he! Ik heb zelfs mannen gehad die me opeens vol in mijn kruis vastpakten terwijl ik de kroeg uit liep...
nooit begrepen. wat bezielt mensen om je zo ineens in je intieme delen te grijpen.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Echt he! Ik heb zelfs mannen gehad die me opeens vol in mijn kruis vastpakten terwijl ik de kroeg uit liep...
Mijn kleine teen is zo klein dat er bijna geen nagel op pastquote:Op donderdag 24 april 2014 14:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik bedoelde evolutionair. De mens als geheel heeft kleinere kleine tenen gekregen.
[..]
Je wilt zeker wel aan mijn billen voelen nu?
Ik weet hoe erg dat is bij de meiden als we gaan stappen.. ik snap je volledig... die hebben soms al 5 handen gevoelt voordat we op de helft van de kroeg zijnquote:Op donderdag 24 april 2014 14:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 april 2014 14:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mijn kleine teen is zo klein dat er bijna geen nagel op past
Dat is inderdaad ook nog erger ja, ook eens een aantal keer gehad. Maar ook gewoon als je overdag door utrecht of zo loopt, heb ik het diverse keren gehad dat een wildvreemde ineens in mn kont kneep.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
jij bent klein.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mijn kleine teen is zo klein dat er bijna geen nagel op past
Ja, ik heb maat 35quote:Op donderdag 24 april 2014 14:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]dat is wel erg klein
Heb je ook kleine voeten?
Je kan mij ook op andere plekken knijpen en dan voel ik er ook vrij weinig van......quote:Op donderdag 24 april 2014 14:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Er zitten geen zenuwen daar? Apart.
Ik heb er nooit problemen mee gehad. Die tepels kunnen ook hard worden door opwinding, dan staan ze al wat meer naar voren.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bij een vrouw is het makkelijker om aan een tepel te zuigen omdat de borsten ervoor zorgen dat ze wat naar voren staan van het lichaam, bij mannen zit het tegen het lichaam aan. Lijkt me heel onpraktisch. En mannen hebben van die haren eromheen.
Ik had een vriendin die altijd baalde als ze het bij haar niet deden.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Heb je haar nummer?quote:Op donderdag 24 april 2014 14:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had een vriendin die altijd baalde als ze het bij haar niet deden.Liepen we allemaal langs, allemaal klagen omdat er iemand bij de deur aan ons zat. En zij nog een keer er langs lopen.
Jezus.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook nog erger ja, ook eens een aantal keer gehad. Maar ook gewoon als je overdag door utrecht of zo loopt, heb ik het diverse keren gehad dat een wildvreemde ineens in mn kont kneep.![]()
![]()
En ik maar denken dat ik kleine voeten had met m'n maat 37.quote:
quote:
lastig met schoenen kopen.quote:
Wees blijquote:Op donderdag 24 april 2014 14:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jezus.Heb ik nog nooit gehad volgens mij.
[..]
En ik maar denken dat ik kleine voeten had met m'n maat 37.
Hoe lang ben je dan?quote:Op donderdag 24 april 2014 14:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
[..]
lastig met schoenen kopen.
Met sokken koop ik maat 30-34
is ook klein. hoe groot ben jij dan?quote:Op donderdag 24 april 2014 14:16 schreef Fascination het volgende:
En ik maar denken dat ik kleine voeten had met m'n maat 37.
1.63 geloof ikquote:Op donderdag 24 april 2014 14:17 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Hoe lang ben je dan?of gewoon hele kleine voeten
Overdag gebeurt me niet zo vaak, mensen durven vooral als er niet echt zicht op is ofzo.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook nog erger ja, ook eens een aantal keer gehad. Maar ook gewoon als je overdag door utrecht of zo loopt, heb ik het diverse keren gehad dat een wildvreemde ineens in mn kont kneep.![]()
![]()
Ik was zo verbijsterd dat ik gewoon verder naar buiten gelopen ben. Kon ook niet zien bij wie die hand hoorde.quote:
1.70.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:17 schreef perro. het volgende:
[..]
is ook klein. hoe groot ben jij dan?
aha. Zit hij genoeg aan haar? Of loopt ze steeds langs hem hopend daar op?quote:Op donderdag 24 april 2014 14:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze heeft nu al een hele tijd een relatie.
Nah, bij erg kleine voeten worden het dan van die brede voeten met worstenteentjes.quote:
Ik zal het haar de volgende keer vragen.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
aha. Zit hij genoeg aan haar? Of loopt ze steeds langs hem hopend daar op?
quote:Op donderdag 24 april 2014 14:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nah, bij erg kleine voeten worden het dan van die brede voeten met worstenteentjes.
Dat is inderdaad niet super langquote:
Petite is kinderlijk niet vrouwelijkquote:
quote:Op donderdag 24 april 2014 14:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Wacht maar tot je vocht vast gaat houden.
Dat klinkt ook niet mooiquote:Op donderdag 24 april 2014 14:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nah, bij erg kleine voeten worden het dan van die brede voeten met worstenteentjes.
nouhouquote:Op donderdag 24 april 2014 14:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Wacht maar tot je vocht vast gaat houden.
Okay danquote:Op donderdag 24 april 2014 14:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zal het haar de volgende keer vragen.
Precies jaquote:Op donderdag 24 april 2014 14:20 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet super langmaar ook niet liliputter, is toch zeker 10 cm langer dan van Velzen
Dat klinkt ook altijd wel goed. tenzij je 2.20 bentquote:Op donderdag 24 april 2014 14:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik ben niet klein, maar heb wel weer mooie lange benen.
heb eens een meisje gehad met 36. ook heel klein. maar 35 ook nog nooit.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:21 schreef rival het volgende:
[..]
Dat klinkt ook niet mooi
zo klein heb ik ze volgens mij niet gezien
Je mag ze wel eens zien hoorquote:Op donderdag 24 april 2014 14:22 schreef perro. het volgende:
[..]
heb eens een meisje gehad met 36. ook heel klein. maar 35 ook nog nooit.
1.80quote:Op donderdag 24 april 2014 14:22 schreef rival het volgende:
[..]
Dat klinkt ook altijd wel goed. tenzij je 2.20 bent
Egyptisch uiteraard.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:22 schreef Moeraskat het volgende:
Wat voor soort voeten hebben jullie?
[ afbeelding ]
Roman.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:22 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ]
egyptisch/roman.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:22 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ]
ehm ik heb egyptische voeten hoor.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:23 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Roman.
En egyptische voeten zijn en hoax, daar is alles 'en profil'
Ik bedoelde dus, in egypte is alles van de zijkant bekekenquote:Op donderdag 24 april 2014 14:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ehm ik heb egyptische voeten hoor.
wat wil je hiermee zeggen.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:25 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus, in egypte is alles van de zijkant bekekenen nooit van bovenaf.
Geen idee.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:22 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ]
Dan niet joh. Gelukkig kan ik zelf wel zien dat ik geen hoax voeten hebquote:
Mooie lengte is dat he.quote:
1, maar dan niet zo extreem schuin.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:22 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ]
De mijne staan er niet tussenquote:Op donderdag 24 april 2014 14:22 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ]
Het punt is dat Egyptenaren altij zo afgebeeld staan/stonden:quote:Op donderdag 24 april 2014 14:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan niet joh. Gelukkig kan ik zelf wel zien dat ik geen hoax voeten heb
Met al die reuzen van tegenwoordig zou ik best iets groter willen zijnquote:Op donderdag 24 april 2014 14:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mooie lengte is dat he.Welke schoenmaat heb je?
Mijn zus en haar vriend hebben dezelfde schoenmaat, dus soms loopt hij haar sneakers in, omdat wij heel snel blaren krijgen. Dat vind ik zo schattig.
Och he, genoeg kleinere meiden toch? Ik heb geen vriendinnen die langer zijn iig.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:31 schreef rival het volgende:
[..]
Met al die reuzen van tegenwoordig zou ik best iets groter willen zijn
Maar ik mag niet klagen!
maatje 43....
en idd, das wel lief
hoe kun je dat nou niet weten? je werpt nooit een blik omlaag om te kijken of je teennagels weer een knipsessie kunnen gebruiken? je wast ze nooit?quote:Op donderdag 24 april 2014 14:29 schreef rival het volgende:
[..]
Geen idee. uiteraard te onzinnig om daar nu mijn schoenen voor uit te trekken
Ik heb in luxor wel beelden gezien van egyprenaren die je van de voorkant kon bekijken. ook hun tenen. Ze hadden hun voeten dan naast elkaar.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Het punt is dat Egyptenaren altij zo afgebeeld staan/stonden:
[ afbeelding ]
En men dus helemaal niet weet in welke vorm hun tenen zaten.
quote:Op donderdag 24 april 2014 14:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh zeker hoor! Ben meestal wel groter dan de meiden die ik kenquote:Op donderdag 24 april 2014 14:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Och he, genoeg kleinere meiden toch? Ik heb geen vriendinnen die langer zijn iig.
Eindelijk iemand die mijn slechte grap snapt.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
blablaquote:Op donderdag 24 april 2014 14:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb in luxor wel beelden gezien van egyprenaren die je van de voorkant kon bekijken. ook hun tenen. Ze hadden hun voeten dan naast elkaar.
Ze beelden mensen die overleden waren af met hun voeten naast elkaar. En mensen die op dat moment nog leefden met 1 voet naar voor. Dus dat zal denk ik daar wel iets mee temaken hebben.
Ehm, nee. niet doen.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:00 schreef Moeraskat het volgende:
nagels lang = knippen.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:32 schreef perro. het volgende:
[..]
hoe kun je dat nou niet weten? je werpt nooit een blik omlaag om te kijken of je teennagels weer een knipsessie kunnen gebruiken? je wast ze nooit?
heeeeeeeeeele dunne benen ook trouwensquote:Op donderdag 24 april 2014 14:33 schreef Fascination het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2013/2CA_0793_001R.jpg]&set=key[rotate],value[-0.6]&set=key[width],value[3987]&set=key[height],value[4662]&set=key[x],value[546]&set=key[y],value[384]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&hmver=1&call=url[file:/product/full]]afbeelding[/url] ]
Waarom worden dit soort hobbezakken verkocht?
Waarom doe je nou zo lullig, dit is serieus hoor ...quote:Op donderdag 24 april 2014 14:35 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die mijn slechte grap snapt.
[..]
blablaegyptenaren konden gewoon alleen van de zijkant tekenen.
Och, die zijn toch te jong voor jou.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:35 schreef rival het volgende:
[..]
Oh zeker hoor! Ben meestal wel groter dan de meiden die ik ken
Maar het viel mij vorig jaar zo op op dance valley... 14/15 jarige die 2 koppen groter waren.. eerder regel dan uitzondering
Bedoel niet perse meiden... ook de jongens... Daar voelde ik mij (voor het eerst en laatst) gewoon erg kleinquote:Op donderdag 24 april 2014 14:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Och, die zijn toch te jong voor jou.
Ooh, haha. Och ja, als ze echt heel lang zijn vind ik de verhoudingen vaak weer niet zo sterk.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:40 schreef rival het volgende:
[..]
Bedoel niet perse meiden... ook de jongens... Daar voelde ik mij (voor het eerst en laatst) gewoon erg klein
Ja, dat vind ik eigenlijk ook, maar er zitten wel wat leuke uitzonderingen bij.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:42 schreef perro. het volgende:
vrouwen 'moeten' klein zijn. vind ik. sorry voor de wat langere dames.
Oh sorry.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Waarom doe je nou zo lullig, dit is serieus hoor ...
Ik ben 1,93. Dus dat zit meestal wel goedquote:Op donderdag 24 april 2014 14:42 schreef perro. het volgende:
Zal je nog eens wat info gevenquote:
[fokker]Alleen de lengte van je piemol doet er toe... de rest boeit toch niet [fokker]quote:Op donderdag 24 april 2014 14:40 schreef rival het volgende:
[..]
Bedoel niet perse meiden... ook de jongens... Daar voelde ik mij (voor het eerst en laatst) gewoon erg klein
[fokker]
edit: ohnee wacht.... Leeftijd is maar een nummer[/fokker]
idd. al die slungels om me heenquote:Op donderdag 24 april 2014 14:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ooh, haha. Och ja, als ze echt heel lang zijn vind ik de verhoudingen vaak weer niet zo sterk.
Mannen vinden het prima mits de dame in kwestie niet een pik blijkt te hebbenquote:Op donderdag 24 april 2014 14:00 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb geen penis.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:45 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Mannen vinden het prima mits de dame in kwestie niet een pik blijkt te hebben
Staat ws nog niet als 'gelezen' in je AT.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:46 schreef Moeraskat het volgende:
Waarom krijg ik elke keer quote alerts als ik in een ander topic zit te kijken. Terwijl ik die dingen al lang gelezen heb. Bij elke pagina krijg ik weer die alerts van deze reeks.
heel soms.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik eigenlijk ook, maar er zitten wel wat leuke uitzonderingen bij.
ik bedoelde kleine vrouwen, niet grote mannen zodat vrouwen kleiner lijken.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben 1,93. Dus dat zit meestal wel goed
Wanneer is dit wel dan? Want het is behoorlijk irritantquote:Op donderdag 24 april 2014 14:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Staat ws nog niet als 'gelezen' in je AT.
Gaat een moeilijke bevalling worden hoor.quote:
mag wel hoorquote:
Gewoon helemaal uitzetten en af en toe je naam in de spytool opzoeken.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:46 schreef Moeraskat het volgende:
Waarom krijg ik elke keer quote alerts als ik in een ander topic zit te kijken. Terwijl ik die dingen al lang gelezen heb. Bij elke pagina krijg ik weer die alerts van deze reeks.
Bevallen is sowieso best lastigquote:Op donderdag 24 april 2014 14:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Gaat een moeilijke bevalling worden hoor.
Daar ben ik ook nog niet uit, maar mij stoort het niet zo.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wanneer is dit wel dan? Want het is behoorlijk irritant
dit. al doe ik dat laatste nooit. who cares?quote:Op donderdag 24 april 2014 14:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gewoon helemaal uitzetten en af en toe je naam in de spytool opzoeken.
Dat vind ik dant weer vervelend. Voorheen had ik dit probleem niet, vandaar.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gewoon helemaal uitzetten en af en toe je naam in de spytool opzoeken.
er is er nog nooit een blijven zitten. Dus het zal wel meevallen.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bevallen is sowieso best lastig
graagquote:Op donderdag 24 april 2014 14:47 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
mag wel hoorik zal liever zijn
Ik moest net tot 6x toe dezelfde alerts wegklikken, best irritant.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Daar ben ik ook nog niet uit, maar mij stoort het niet zo.
Ik doe het ook niet meer, sinds er iemand in oud haar kind lola heeft genoemdquote:Op donderdag 24 april 2014 14:50 schreef perro. het volgende:
[..]
dit. al doe ik dat laatste nooit. who cares?
Heerlijk cliché weer.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:50 schreef Moeraskat het volgende:
er is er nog nooit een blijven zitten. Dus het zal wel meevallen.
Je kent me tochquote:
Ga je naar een speciale obesitassupermarkt of zo?quote:Op donderdag 24 april 2014 14:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, mijn boodschappenavontuur zit er weer op.
Zo veel irritatie.En ik geloof dat ik de dunste in de winkel was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
je uitspraken zijn populair.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik moest net tot 6x toe dezelfde alerts wegklikken, best irritant.
Als je ze eerst wegklikt en dan pas andere pagina's open klikt hoeft het maar 1x volgens mij.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik moest net tot 6x toe dezelfde alerts wegklikken, best irritant.
Je weet wie ik ben, zo beterquote:
ik heb nog nooit spytool gebruikt? die sherlock bedoelen jullie toch?quote:Op donderdag 24 april 2014 14:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik doe het ook niet meer, sinds er iemand in oud haar kind lola heeft genoemd
nou dit keer niet dus.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Als je ze eerst wegklikt en dan pas andere pagina's open klikt hoeft het maar 1x volgens mij.
Ja.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:53 schreef perro. het volgende:
[..]
ik heb nog nooit spytool gebruikt? die sherlock bedoelen jullie toch?
Ja. Alleen meer extra vette dingen.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ga je naar een speciale obesitassupermarkt of zo?
Adres alsjeblieft.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. Alleen meer extra vette dingen.
waar is onze liefdequote:
Dit doet pijnquote:
blablaquote:Op donderdag 24 april 2014 15:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wacht maar tot je moet bevallen
Naar school
quote:Op donderdag 24 april 2014 15:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Naar school
[..]
Naar school
[..]
Naar school
Wat ben jij nou weer aan het lachen, kreupelen.quote:
kom vechten danquote:
oke, dan gaan we wel koffie drinken.quote:
oh. dan hoeft het niet.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom ? Ik ga mijn kinderen ophalen
Wanneer?quote:Op donderdag 24 april 2014 15:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
oke, dan gaan we wel koffie drinken.
niet morgen want dan ga ik naar mn nieuwe huis kijkenquote:
wat is klein?quote:Op donderdag 24 april 2014 14:42 schreef perro. het volgende:
Ik ben dus langquote:
Neeeeeeeeeeequote:Op donderdag 24 april 2014 15:11 schreef Fera het volgende:
Doe ik een 3/4 broek aan, gaat het regenen.
quote:Op donderdag 24 april 2014 15:11 schreef perro. het volgende:
ah. daar is de eerste. vrij snel nog. dank hertje.
En dik onweren.quote:
die ik niet meer aan magquote:Op donderdag 24 april 2014 15:12 schreef perro. het volgende:
[..]
jep. en met die hakken van je ben je net de eiffeltoren zo lang.
verwacht je hoogwater?quote:Op donderdag 24 april 2014 15:11 schreef Fera het volgende:
Doe ik een 3/4 broek aan, gaat het regenen.
Ik wacht wel even met naar buiten gaan.quote:
Crap.. Ik wou mn nieuwe jurk aanquote:
quote:
ik ook niet. Ik vind het "net-niet-broeken".quote:Op donderdag 24 april 2014 15:14 schreef Myraela het volgende:
Drie kwart broeken, dat vind ik echt niet mooi.
groot gelijk. stel je voor.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wacht wel even met naar buiten gaan.
Waar ga je heen?quote:Op donderdag 24 april 2014 15:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Crap.. Ik wou mn nieuwe jurk aan
ook tot net boven je enkels? oppassen dan als het regent.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Crap.. Ik wou mn nieuwe jurk aan
Ik vind het ook niet super, maar met warm weer wel lekker.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:14 schreef Myraela het volgende:
Drie kwart broeken, dat vind ik echt niet mooi.
Naar pornoquote:
nee, tot net onder mn anusquote:Op donderdag 24 april 2014 15:15 schreef perro. het volgende:
[..]
ook tot net boven je enkels? oppassen dan als het regent.
Inderdaad. Ziet er eigenlijk nooit mooi uit. En je maakt mij niet wijs dat het echt ineens minder warm is.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik ook niet. Ik vind het "net-niet-broeken".
Gewoon niet chill om met deze bui buiten te lopen.quote:
kloptquote:Op donderdag 24 april 2014 15:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Inderdaad. Ziet er eigenlijk nooit mooi uit. En je maakt mij niet wijs dat het echt ineens minder warm is.
ik vind regen altijd wel relax. ik vind het alleen klote omdat mijn bril dan nat wordt en ik niet zoveel meer zie.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon niet chill om met deze bui buiten te lopen.
Een beetje regen, oké, maar dit is wel teveel van het goede. En ik heb geen zin in natte honden vandaag.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:18 schreef perro. het volgende:
[..]
ik vind regen altijd wel relax. ik vind het alleen klote omdat mijn bril dan nat wordt en ik niet zoveel meer zie.
Dit vraagt om faxie opmerkingen.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Een beetje regen, oké, maar dit is wel teveel van het goede. En ik heb geen zin in natte honden vandaag.
heb je geen jas voor die beesten? tsk tsk.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Een beetje regen, oké, maar dit is wel teveel van het goede. En ik heb geen zin in natte honden vandaag.
Een natte poes is wel genoeg inderdaad.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:19 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 april 2014 15:21 schreef perro. het volgende:
[..]
heb je geen jas voor die beesten? tsk tsk.
lach maar.quote:
Ik ben niet kreupel.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat ben jij nou weer aan het lachen, kreupelen.
Mijn honden zijn geen watjes.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:24 schreef perro. het volgende:
[..]
lach maar.mijn ouders hadden een jas voor hun maltezer toen ie nog leefde. anders ging hij in de regen ook niet eens mee naar buiten.
wat voor honden eigenlijk?quote:
Chihuahua's staan ook vaak vrij snel te trillen, vind ik. Sommige hondjes hebben ook echt wel extra warmte nodig in de winter. Maar ik heb een Golden Retriever en een Tibetaanse Spaniël, die hebben nergens last van.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:28 schreef perro. het volgende:
[..]
wat voor honden eigenlijk?
maltezers wel vaak. die van mijn ouders stond al te bibberen bij een beetje onweer.
muziek.
ik draag over het algemeen jurkjes&rokjes, dus een panty eronder. Af en toe een broek.quote:
ja, dat zijn ook wandelende skeletten met wat vel eroverheen.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Chihuahua's staan ook vaak vrij snel te trillen, vind ik. Sommige hondjes hebben ook echt wel extra warmte nodig in de winter. Maar ik heb een Golden Retriever en een Tibetaanse Spaniël, die hebben nergens last van.
Hij is niet zo mooi als die hoor. Maar hij is geloof ik ook niet raszuiver.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:31 schreef perro. het volgende:
[..]
ja, dat zijn ook wandelende skeletten met wat vel eroverheen.
[ afbeelding ]
coole beesten wel.
Waarom zou ik kreupel worden?quote:Op donderdag 24 april 2014 15:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben niet kreupel.
Moet jij eens opletten hoe kreupel jij wordt
ze hebben echt zo'n blik als die grumpy cat.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij is niet zo mooi als die hoor. Maar hij is geloof ik ook niet raszuiver.
Neukings.quote:
Ga je me kreupel neuken?quote:
quote:Op donderdag 24 april 2014 15:33 schreef perro. het volgende:
[..]
ze hebben echt zo'n blik als die grumpy cat.
Vinnie.quote:
ah, vrouwelijk. i like.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik draag over het algemeen jurkjes&rokjes, dus een panty eronder. Af en toe een broek.
Nee, bedankt hoor.quote:
whehe, kon die maltezer ook inderdaad zo nu en dan.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:36 schreef Fera het volgende:
[..]Hij kan wel heel lelijk kijken. En lelijk doen.
Geen idee wat er soms is met dat beestje. Maar het is dan ook eigenlijk niet echt mijn hond.
Ja, de Retriever is van mij en de Spaniël van mijn moeder.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:37 schreef perro. het volgende:
[..]
whehe, kon die maltezer ook inderdaad zo nu en dan.
hoezo niet je hond? die retriever wel?
Hoef je niet kreupel te worden hoorquote:
Ik ben gewoon mezelf.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:42 schreef perro. het volgende:
[..]
koffie, vers & puur, vrouwelijk, klein. goed bezig.
ah zo.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, de Retriever is van mij en de Spaniël van mijn moeder.
Hoeft niet inderdaad.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hoef je niet kreupel te worden hoor
Niet iedereen nee.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet iedereen wordt dan kreupel, onwetend kind
quote:Op donderdag 24 april 2014 15:43 schreef rival het volgende:
Sorry schatje, ik zou je ook niet meer bellen nee![]()
[ afbeelding ]
hoe deed die kerel dat dan, met een defecte plee?quote:Op donderdag 24 april 2014 15:43 schreef rival het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk ook niet, want ik ben jong en gezond.quote:
zoals andere willen dat je bent.quote:
Zo heet de hond van mijn kapsterquote:Op donderdag 24 april 2014 15:29 schreef Fascination het volgende:
Ja Binky liep ook niet door de regen.
[ afbeelding ]
Dat soort dingen denk ik niet over. waarschijnlijk is het toch verzonnen.... /carequote:Op donderdag 24 april 2014 15:45 schreef perro. het volgende:
[..]
hoe deed die kerel dat dan, met een defecte plee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |