Wat bedoel je? Databundel? Hangt af van je gebruik. Sowieso minimaal 500 MB nemen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:50 schreef Dorien52 het volgende:
Heyhai iPhoners! Ik voel ervoor over te stappen naar een iPhone (4s of 5c), maar twijfel over de beste bundel. Wat voor bundel werkt het beste voor jullie? Thanks alvast.
Gewoon proberen. Bevalt het niet ben je over een paar jaartjes weer terug. Ik zweer bij Android maar sluit ook niet uit dat ik ooit een ander OS probeer. Je zit natuurlijk nergens aan vast, bevalt het niet switch je weer.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:34 schreef lolcat8811 het volgende:
[..]
In welk opzicht is het een zaligheid als ik vragen mag? Soms overweeg ik nl het omgekeerde. Heb al een aantal jaren de 4S en ben hier echt héél tevreden over (toestel werkt nog zo goed als op dag 1), maar soms heb ik gewoon eens zin in 'iets anders', Android dus. Gewoon voor de verandering![]()
Als ik zo'n supersnelle Nexus 5 zie met een groter scherm, widgets, veel meer customization,... en dat voor de HELFT van de prijs denk ik er soms aan de overstap te maken. Al vrees ik wel een aantal zaken te missen waar ik nu niet bij stilsta...
Yep, Hielp niks.quote:
Bizar!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 08:17 schreef Skull-splitter het volgende:
Top, nieuwe FB-update maakt het onmogelijk chronologische view uberhaupt te selecteren!
Zonder sarcasme?quote:
Zonder sarcasmequote:Op vrijdag 16 mei 2014 08:52 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Zonder sarcasme?
Ik vond het al van de zotten dat het nooit onthield dat dat je voorkeur was enkele updates terug, maar nu maken ze het wel heel bont....
ja, echt top-update weer van fbquote:Op vrijdag 16 mei 2014 08:17 schreef Skull-splitter het volgende:
Top, nieuwe FB-update maakt het onmogelijk chronologische view uberhaupt te selecteren!
Ik zal nog eens kijken, maar dan hoop ik GVD dat ie het nog eens onthoudt ookquote:Op vrijdag 16 mei 2014 08:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zonder sarcasmeMaar het IS er nog wel, alleen nog verder weggestopt
Klik rechtsonder op de streepjes
Klik op 'overzichten'
klik op 'meest recent'
Ik zal wel blind zijn, maar ik vind stapje 2 'overzichten' niet..quote:Op vrijdag 16 mei 2014 08:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zonder sarcasmeMaar het IS er nog wel, alleen nog verder weggestopt
Klik rechtsonder op de streepjes
Klik op 'overzichten'
klik op 'meest recent'
Verder scrollen. Onder apps staat overzichten in een vrij klein lettertype.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:32 schreef Nikooos het volgende:
[..]
Ik zal wel blind zijn, maar ik vind stapje 2 'overzichten' niet..
Klootzakken, dat zijn het!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:38 schreef laziness het volgende:
[..]
Verder scrollen. Onder apps staat overzichten in een vrij klein lettertype.
Holy shit.. Daar! Usability-pareltjequote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:38 schreef laziness het volgende:
[..]
Verder scrollen. Onder apps staat overzichten in een vrij klein lettertype.
Omdat ze zo advertenties lekker kunnen pushenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:02 schreef Saninl het volgende:
[..]
ja, echt top-update weer van fb. Waarom toch altijd die topverslagen...
Een kras op de lens? Dat is bijna onmogelijk aangezien deze van saffier is.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:27 schreef o.us2.0 het volgende:
Een 5S van een maat van mij loopt sinds twee dagen rond zonder hoesje, en hij heeft alweer een kras maar wel op de cameralens. Nu ben ik een beetje bang om mijn iPhone naked te houden.
Zijn jullie nooit bang dat er krassen op de cameralens komen als jullie hem naked gebruiken zoals op een tafel leggen oid?
Dat weet ik, vond ik al raarquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Een kras op de lens? Dat is bijna onmogelijk aangezien deze van saffier is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |