Die discussie over de logica van Apple in iTunes, iPhoto etc. hebben we al eerder gevoerd volgens mij. Kan ik popcorn pakken of?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:25 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nee, das nou net de truc. Ik kan een map inmaken en importeren maar dan zit ik met een mechanisme wat contraintuitief is en een kopie van bestaande plaatjes.
QFTquote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:07 schreef TC03 het volgende:
Foto's beheren met een iPhone is gewoon dramatisch. Photostream is een gedrocht. Punt.
itunes wat is datquote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:09 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Alleen de iTunes software blijft ruk.
Vooral iemand pakken die er niet over begint maar wel kritisch is, epic.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:51 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Die discussie over de logica van Apple in iTunes, iPhoto etc. hebben we al eerder gevoerd volgens mij. Kan ik popcorn pakken of?
Ik voerde die discussie vorige keer met jou, vandaar.quote:Op zondag 18 mei 2014 10:55 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Vooral iemand pakken die er niet over begint maar wel kritisch is, epic.
Niet alleen jij hoorquote:Op zondag 18 mei 2014 11:23 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ik voerde die discussie vorige keer met jou, vandaar.
Oh noes Dimens kan geen discussie voeren zonder op zijn e-penis getrapt te worden.quote:
Muziek, foto's, strips en dergelijke kun je zo in de map van de betreffende app slepen zonder drivergehannes of speciale programmas.quote:Op zondag 18 mei 2014 18:36 schreef kree het volgende:
iTunes vind ik persoonlijk ook niet echt lekker werken.
Maar ok heb alleen iPhones gehad dus weet niet in hoeverre het met android beter gaat.
Wat ook sucks voor android zijn er handige torrent Apps en Apple laat dat niet toe.
Of inmiddels wel dan hoor ik graag welke.
Zaken uit je telefoon verwijderen, zoals foto's. Of in iCloud sommige Apps uitsluiten van back-up.quote:Op zondag 18 mei 2014 20:20 schreef Kloonhommel het volgende:
Krijg een mail dat mijn iCloud bijna vol is. Hoe fix ik dat zo eenvoudig mogelijk zonder te betalen? In de mail staan hyperlinks en als je daarop klikt wordt je alsmaar doorverwezen naar lappen tekst met bullshit.
Iemand een eenvoudig antwoord?
Die vriend heeft waarschijnlijk gelijk. Elke update moet bij Apple gecontroleerd worden, en Apple accepteert oudere iOS versies niet meer voor de nieuwere toestellen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:32 schreef Qwea het volgende:
Vraag :
Ik draai nog steeds io6 maar hij crasht en doet als een malle. Ik wil dus naar 7 maar wel met JB. Voor de huidige 7. nogwat is geen JB uit.. nu dacht ik het volgende :
Ipsw van 7.04 binnenhalen en dan OFFLINE updaten, dat zou toch moeten lukken? Als je offline bent gaat ie ook niet bitchen om 7.11, lijkt mij. En aangezien het een update is heb je dus de downgrade bs ook niet. Ipsw heb je lokaal staan, cmd click update file selecteren en update..daarna evasion erover en klaar?
Een vriend van me kwam aan met dat dit niet ging werken want apple zou hem niet signen?
Ik heb daar alleen last van bij whatsapp.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:04 schreef kikoooooo het volgende:
Pushen gaat niet echt lekker vandaag heb ik t idee. Krijg veel notificaties dubbel, of gewoon niet. Zowel via 3g als wifi.
Meer mensen hetzelfde idee?
Maar dat is dus ook zo als je dat via DFU uitvoert?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:28 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Die vriend heeft waarschijnlijk gelijk. Elke update moet bij Apple gecontroleerd worden, en Apple accepteert oudere iOS versies niet meer voor de nieuwere toestellen.
Nou, dan maar wachten totdat iemand een JB uitbrengt. Thnx iigquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:55 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ja. Omdat de versie van iOS niet geaccepteerd wordt, kom je in een loop waar je niet meer uitkomt tenzij je je iPhone via de officiële manier herstelt
Dat hoop ik niet, ik kwam ze tegen in een winkel in Utrecht.quote:Op woensdag 21 mei 2014 01:01 schreef Catch22- het volgende:
Wel tof ja. Alleen dat "handgemaakt" geloof ik niet zo met die prijs. Handgemaakt door een jochie van acht in thailand misschien
Voelt het ook aan als echt hout of zit er een plastic glimmend laagje overheen? Ik ben denk ik wel bereid om zo,n cover aan te schaffen voor mijn 4S, ik vind ze er wel tof uit zienquote:Op woensdag 21 mei 2014 01:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet, ik kwam ze tegen in een winkel in Utrecht.
Ziet er leuk uitquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:39 schreef JenHermes het volgende:
Voelt het ook aan als echt hout of zit er een plastic glimmend laagje overheen? Ik ben denk ik wel bereid om zo,n cover aan te schaffen voor mijn 4S, ik vind ze er wel tof uit zien
quote:Op zondag 25 mei 2014 10:22 schreef ukga het volgende:
Heb gister tech21 hoesje bestelt. Iemand ervaring mee?
Naar Amsterdam, ruilen ze hem zo om.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:12 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[ afbeelding ]
Wat te doen met dit vlekje op m'n camera? Heb de iPhone (5) nog geen jaar.
Hmm. Ook als het een leasetoestel is?quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:22 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Naar Amsterdam, ruilen ze hem zo om.
Nee, dan mag het niet. Mag je bij Hi of KPN aankloppen. Hoe dom kun je zijn, toestel leasenquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:23 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Hmm. Ook als het een leasetoestel is?
quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:25 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Nee, dan mag het niet. Mag je bij Hi of KPN aankloppen. Hoe dom kun je zijn, toestel leasenx1000
![]()
Dus dan heb je je toestel een paar weken niet. Succesquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:28 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Of je beantwoord gewoon m'n vraag en houdt je bittere mening voor je.
Volgens mij maakt apple dat niet zoveel uit. Zou t wel even met hi checken ivm imei bij teruggavequote:Op donderdag 29 mei 2014 16:25 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Nee, dan mag het niet. Mag je bij Hi of KPN aankloppen. Hoe dom kun je zijn, toestel leasenx1000
![]()
Voelt wel aardig houterig aan, gelakt hout danquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:39 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Voelt het ook aan als echt hout of zit er een plastic glimmend laagje overheen? Ik ben denk ik wel bereid om zo,n cover aan te schaffen voor mijn 4S, ik vind ze er wel tof uit zien
Jawel, want je levert een ander toestel in dan je originele. Vriend van me heeft dat ook gehad, Apple neemt geen lease toestellen in, omdat KPN zijn eigen voorwaarden heeft.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:29 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Volgens mij maakt apple dat niet zoveel uit. Zou t wel even met hi checken ivm imei bij teruggave
Hmm.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:30 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Jawel, want je levert een ander toestel in dan je originele. Vriend van me heeft dat ook gehad, Apple neemt geen lease toestellen in, omdat KPN zijn eigen voorwaarden heeft.
Moet je Hi of KPN vragenquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:36 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Hmm.
Het is toch gewoon een stofje voor m'n camera, of niet? Denk niet dat dat erg lang zal duren qua reparatie?
Eh, dat doet ie toch? Speaking of zuurpruim.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:28 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Of je beantwoord gewoon m'n vraag en houdt je bittere mening voor je.
BSOD?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:29 schreef Five_Horizons het volgende:
Sinds gisteren een 5s 64Gb. Vandaag al last van een BSOD. (veel nummers binnenhalen via Musictube vindt 'ie blijkbaar niet okay.) Lees hier veel over, maar dan vooral in december 2013. Is hier een bekende fix voor? iOs 7.1.1.
DOA. Terugsturen. Heb er zelf een halve dag mee gepielt.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:29 schreef Five_Horizons het volgende:
Sinds gisteren een 5s 64Gb. Vandaag al last van een BSOD. (veel nummers binnenhalen via Musictube vindt 'ie blijkbaar niet okay.) Lees hier veel over, maar dan vooral in december 2013. Is hier een bekende fix voor? iOs 7.1.1.
Toestel laat plots alleen een volledig blauw scherm zien en valt dan uit. Opnieuw opstarten lukt pas na enige tijd.quote:
Lijkt aan bepaalde apps te liggen. Controleer of het steeds bij dezelfde app gebeurt.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:49 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Toestel laat plots alleen een volledig blauw scherm zien en valt dan uit. Opnieuw opstarten lukt pas na enige tijd.
Hier niet, in elk geval (er kwam zelfs een keer een rood scherm te voorschijn) Wissen en in gebruik nemen als nieuwe telefoon (zonder iCloud. Die kan ik vanwege het formaat HD toch alleen betaald gebruiken) schijnt te helpen. Vanavond maar even alles via iTunes backuppen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Lijkt aan bepaalde apps te liggen. Controleer of het steeds bij dezelfde app gebeurt.
Oh misschien wel dan.quote:Op zondag 1 juni 2014 15:41 schreef GVU het volgende:
[..]
Maar wat is dit dan?
http://www.evad3rs.net/search/label/Jailbreak%20iOS%207.1
Attention. It's 100% fake. Don't pay. Don't download.quote:Op zondag 1 juni 2014 15:41 schreef GVU het volgende:
[..]
Maar wat is dit dan?
Dank je wel man.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:58 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Attention. It's 100% fake. Don't pay. Don't download.
k zou beginnen met een andere simkaartquote:Op zondag 1 juni 2014 22:12 schreef laziness het volgende:
Een tijdje geleden vroeg ik hier om hulp omdat mijn telefoon steeds aangaf geen simkaart geinstalleerd.
Na netwerkinstellingen resetten en simkaart eruit halen is het een tijd weg geweest maar het is weer terug en niks helpt nu.
Dus nog een keer de vraag moet ik hiervoor bij apple of mijn provider zijn? Want normaal lijkt het me niet en behoorlijk irritant ook.
Weer dit probleem, foto's gaan niet van de fotorol (651 foto's) naar Mijn fotostream (492 foto's). Terwijl iPhone momenteel aan oplader ligt met WiFi....quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:26 schreef Black-Death het volgende:
Vraagje: heb een iPhone en iPad. Gisteravond aantal foto's gemaakt met de iPhone en die werden netjes in de Fotostream gezet en ook meteen zichtbaar op de iPad. Later nog wat foto's gemaakt met de iPhone, maar die werden opeens niet meer in de Fotostream gezet? Enig idee hoe dit kan? WiFi is gewoon beschikbaar..
Edit: lag kennelijk aan het batterijpercentage van de iPhone. Terwijl deze zeker gisteren nog 50 procent was. Net iPhone aan de lader gehangen en alles is direct gesynchroniseerd.
Je zal je toestel maar gejailbreaked hebben, zit je nog steeds vast aan dat gammele 7.0.quote:
Jup dacht van wel.quote:Op maandag 2 juni 2014 11:28 schreef Black-Death het volgende:
Wat gebeurt er trouwens als je foto's verwijderd uit je fotostream die in een album zitten? Worden ze dan ook uit het album verwijderd of niet?
Ook niet, iPhone 5 KPN. Maar ik heb noodmeldingen ook gewoon uitstaan zie ik nu, dus da's op zich niet geheel onlogisch.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:18 schreef remlof het volgende:
Hebben jullie dat NL-alert ontvangen?
Ik niet, iPhone 5s / kpn.
quote:Op maandag 2 juni 2014 12:35 schreef terrorsjaak het volgende:
Heb vanochtend iPhone 6 binnen gekregen. Lijkt net een android man
Ik giechelde een beetjequote:Op maandag 2 juni 2014 12:35 schreef terrorsjaak het volgende:
Heb vanochtend iPhone 6 binnen gekregen. Lijkt net een android man
Dikke fake. Geen jailbreak uit.quote:Op zondag 1 juni 2014 15:41 schreef GVU het volgende:
[..]
Maar wat is dit dan?
Wel op 5s/vodafonequote:Op maandag 2 juni 2014 12:18 schreef remlof het volgende:
Hebben jullie dat NL-alert ontvangen?
Ik niet, iPhone 5s / kpn.
Als de iphone 6 een behoorlijke stap voorwaarts is, koop ik die wellicht en dan komt mijn 5s beschikbaarquote:Op maandag 2 juni 2014 12:29 schreef Luigi het volgende:
Wat is een goede iPhone 5S deal via het KPN óf Vodafone netwerk momenteel?
Hm ja, wachten op, ik weet het niet. WWDC is voornamelijk een software evenement, misschien wel wat over iOS8 maar nieuwe hardware verwacht ik pas een andere keer, leverbaar op zijn vroeg ergens in de herfst, als we bij de 1e ronde landen zitten, anders eind van het jaar... leveringsproblemen bladiebla, als het een beetje tegen zit heb je begin 2015 je iPhone 6 in handen...quote:Op maandag 2 juni 2014 14:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Als de iphone 6 een behoorlijke stap voorwaarts is, koop ik die wellicht en dan komt mijn 5s beschikbaar
Just sayin'.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:17 schreef Luigi het volgende:
[..]
Hm ja, wachten op, ik weet het niet. WWDC is voornamelijk een software evenement, misschien wel wat over iOS8 maar nieuwe hardware verwacht ik pas een andere keer, leverbaar op zijn vroeg ergens in de herfst, als we bij de 1e ronde landen zitten, anders eind van het jaar... leveringsproblemen bladiebla, als het een beetje tegen zit heb je begin 2015 je iPhone 6 in handen...
Dan zat je niet op een 4G-netwerk. Daar is het systeem nog niet geschikt voor, niemand die via 4G is verbonden kan die broadcast berichten ontvangenquote:
http://www.iphoneclub.nl/iphone-kopen/iphone-buitenland/quote:Op maandag 2 juni 2014 14:45 schreef o.us2.0 het volgende:
Aan degenen die hier ervaring mee hebben: werken Japanse iPhones trouwens in Nederland? Het is daar gelukkig heel wat goedkoper mede door o.a. de koers maar als het hier niet werkt heeft het geen zin natuurlijk om het daar aan te schaffen.
Waarom is Japan zo raar met CDMA?quote:Op maandag 2 juni 2014 15:30 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
http://www.iphoneclub.nl/iphone-kopen/iphone-buitenland/
In Japan koop je de CDMA-versies van de iPhone 5s en iPhone 5c met modelnummers A1456 en A1453. Ze ondersteunen ook de GSM-frequenties 850, 900, 1800 en 1900MHz, maar bij de ondersteuning van 4G mis je LTE-band 7. Check of er een simlock aanwezig is.
Ah, bedankt. Dan sla ik de 6 maar over tot ik weer in Nederland ben. De 5S zal het wel prima doen de komende jaren.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:30 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
http://www.iphoneclub.nl/iphone-kopen/iphone-buitenland/
In Japan koop je de CDMA-versies van de iPhone 5s en iPhone 5c met modelnummers A1456 en A1453. Ze ondersteunen ook de GSM-frequenties 850, 900, 1800 en 1900MHz, maar bij de ondersteuning van 4G mis je LTE-band 7. Check of er een simlock aanwezig is.
Hell yeah!!! Dat is waar ik op zat te hopen!! Dat mis ik zo ergquote:
Je kan voor 8 e bij een lugubere site een developer status verkrijgen. Kan je lekker met de beta's mee doen die om de haverklap crashen en je batterij leegzuigenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:39 schreef kree het volgende:
En wij kunnen als normale mensjes al die beta proberen?
Of is dat alleen nog voor de ubernerd developers
Hopelijk komt die Swiftkey Android lay-out samen met de haptic feedback dan ook naar Ios 8.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:05 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Hell yeah!!! Dat is waar ik op zat te hopen!! Dat mis ik zo erg
quote:
Ik denk dat bijna alle 'maar iOS kan niet eens ...'-argumenten vanaf iOS 8 verleden tijd zijn.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 07:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Mooie update weer, niet eens direct voor gebruikers maar hele toffe API's waar we een boel plezier van gaan hebben.
Ben je nou gewoon woorden aan het verzinnen of waar heb je het over?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:24 schreef gniffie het volgende:
[..]
Hopelijk komt die Swiftkey Android lay-out samen met de haptic feedback dan ook naar Ios 8.
http://www.belsimpel.nl/a(...)2gb-black/abonnementquote:Op maandag 2 juni 2014 23:07 schreef Ooku het volgende:
Ik mag binnenkort mijn abonnement verlengen en zit er aan te denken om een iPhone 5s te nemen. Wat is op het moment het meest voordelige abonnement voor twee jaar? Zelf zag ik via studentenmobiel een aanbieding van 38 per maand.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben je nou gewoon woorden aan het verzinnen of waar heb je het over?
Dank voor de uitleg.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:54 schreef gniffie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb een android gehad en voor mijn gevoel waren daar de letters op het toetsenbord net iets groter. Op dit plaatje is het niet goed te zien maar de tussenruimtes waren volgens mij iets kleiner bij Swiftkey op Android.
Haptic feedback is het trillen van de telefoon als je een toets aantikt, is toch net fijner om te typen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |