Toestel laat plots alleen een volledig blauw scherm zien en valt dan uit. Opnieuw opstarten lukt pas na enige tijd.quote:
Lijkt aan bepaalde apps te liggen. Controleer of het steeds bij dezelfde app gebeurt.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:49 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Toestel laat plots alleen een volledig blauw scherm zien en valt dan uit. Opnieuw opstarten lukt pas na enige tijd.
Hier niet, in elk geval (er kwam zelfs een keer een rood scherm te voorschijn) Wissen en in gebruik nemen als nieuwe telefoon (zonder iCloud. Die kan ik vanwege het formaat HD toch alleen betaald gebruiken) schijnt te helpen. Vanavond maar even alles via iTunes backuppen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Lijkt aan bepaalde apps te liggen. Controleer of het steeds bij dezelfde app gebeurt.
Oh misschien wel dan.quote:Op zondag 1 juni 2014 15:41 schreef GVU het volgende:
[..]
Maar wat is dit dan?
http://www.evad3rs.net/search/label/Jailbreak%20iOS%207.1
Attention. It's 100% fake. Don't pay. Don't download.quote:Op zondag 1 juni 2014 15:41 schreef GVU het volgende:
[..]
Maar wat is dit dan?
Dank je wel man.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:58 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Attention. It's 100% fake. Don't pay. Don't download.
k zou beginnen met een andere simkaartquote:Op zondag 1 juni 2014 22:12 schreef laziness het volgende:
Een tijdje geleden vroeg ik hier om hulp omdat mijn telefoon steeds aangaf geen simkaart geinstalleerd.
Na netwerkinstellingen resetten en simkaart eruit halen is het een tijd weg geweest maar het is weer terug en niks helpt nu.
Dus nog een keer de vraag moet ik hiervoor bij apple of mijn provider zijn? Want normaal lijkt het me niet en behoorlijk irritant ook.
Weer dit probleem, foto's gaan niet van de fotorol (651 foto's) naar Mijn fotostream (492 foto's). Terwijl iPhone momenteel aan oplader ligt met WiFi....quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:26 schreef Black-Death het volgende:
Vraagje: heb een iPhone en iPad. Gisteravond aantal foto's gemaakt met de iPhone en die werden netjes in de Fotostream gezet en ook meteen zichtbaar op de iPad. Later nog wat foto's gemaakt met de iPhone, maar die werden opeens niet meer in de Fotostream gezet? Enig idee hoe dit kan? WiFi is gewoon beschikbaar..
Edit: lag kennelijk aan het batterijpercentage van de iPhone. Terwijl deze zeker gisteren nog 50 procent was. Net iPhone aan de lader gehangen en alles is direct gesynchroniseerd.
Je zal je toestel maar gejailbreaked hebben, zit je nog steeds vast aan dat gammele 7.0.quote:
Jup dacht van wel.quote:Op maandag 2 juni 2014 11:28 schreef Black-Death het volgende:
Wat gebeurt er trouwens als je foto's verwijderd uit je fotostream die in een album zitten? Worden ze dan ook uit het album verwijderd of niet?
Ook niet, iPhone 5 KPN. Maar ik heb noodmeldingen ook gewoon uitstaan zie ik nu, dus da's op zich niet geheel onlogisch.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:18 schreef remlof het volgende:
Hebben jullie dat NL-alert ontvangen?
Ik niet, iPhone 5s / kpn.
quote:Op maandag 2 juni 2014 12:35 schreef terrorsjaak het volgende:
Heb vanochtend iPhone 6 binnen gekregen. Lijkt net een android man
Ik giechelde een beetjequote:Op maandag 2 juni 2014 12:35 schreef terrorsjaak het volgende:
Heb vanochtend iPhone 6 binnen gekregen. Lijkt net een android man
Dikke fake. Geen jailbreak uit.quote:Op zondag 1 juni 2014 15:41 schreef GVU het volgende:
[..]
Maar wat is dit dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |