Nee joh.quote:Op donderdag 24 april 2014 09:57 schreef Q. het volgende:
[..]
We hebben geen kinderen en dus zijn we zielige, minderwaardige levensvormen met problemen.
Ik ben helemaal niet zieligquote:
Ik heb vanaf volgende maand een mobiliteitsbudget. Wat veel hoger is dan de kosten die nu maandelijks declareer. De rest krijg ik bruto bij mijn salaris opquote:Op donderdag 24 april 2014 09:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
M'n hele budget zou er wel aan opgaa janu krijg ik geld terug
Hij zou niet de enige zijn hoor.quote:
Ik weet niet wat nou zieliger is: dat jij zo zielig bent of dat je het zelf niet ziet.quote:
Nee. Maar ik heb ook geen problemen omdat ik volgens een stel andere autisten een minderwaardige levensvorm zou zijn.quote:
Dat sowiesoquote:Op donderdag 24 april 2014 09:57 schreef Q. het volgende:
[..]
We hebben geen kinderen en dus zijn we zielige, minderwaardige levensvormen met problemen.
Zielig is als je er niets aan kan doen dat je zo bent, ik kies zelf voor mijn in de ogen van de maatschappij trieste, eenzame, kinderloze, lege bestaanquote:
Grappig hequote:Op donderdag 24 april 2014 10:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb vanaf volgende maand een mobiliteitsbudget. Wat veel hoger is dan de kosten die nu maandelijks declareer. De rest krijg ik bruto bij mijn salaris op
Zit er nu ernstig over te denken om tussen het plebs in de 2de klas te gaan zitten. Scheelt 217 euro bruto in de maand.
Wel vreemd, in principe veranderd er niks, maar nu voelt het plots dat ik zelf 217 euro (bruto) teveel ga betalen
Ik geloof dat we toen ook in R&P zaten want ik weet nog dat Re moderator was.quote:
En je probeert het te vullen met drank, voetbal en vluchtige seks maar het blijft leeg hoor. LEEG!quote:Op donderdag 24 april 2014 10:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zielig is als je er niets aan kan doen dat je zo bent, ik kies zelf voor mijn in de ogen van de maatschappij trieste, eenzame, kinderloze, lege bestaan.
Correct, en ik zal alleen en eenzaam sterven. Waarschijnlijk op relatief korte termijn.quote:Op donderdag 24 april 2014 10:02 schreef Q. het volgende:
[..]
En je probeert het te vullen met drank, voetbal en vluchtige seks maar het blijft leeg hoor. LEEG!
Is er bier op je begrafenis? En lekkere chickies?quote:Op donderdag 24 april 2014 10:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Correct, en ik zal alleen en eenzaam sterven. Waarschijnlijk op relatief korte termijn.
So be it.
Ik vind het wel leuk hoor, dat ik meer geld krijg, maar niet leuk dat ik nu voor het 1ste/2de klas dillema wordt gezet.quote:Op donderdag 24 april 2014 10:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Grappig he![]()
Ik ben als ik km's declareer goedkoper uit. Maar krijg het pas in december uitbetaald wat ik over hou
Nouja een paar vragenquote:Op donderdag 24 april 2014 10:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk hoor, dat ik meer geld krijg, maar niet leuk dat ik nu voor het 1ste/2de klas dillema wordt gezet.
Uiteraard, het moet wel een feestje worden natuurlijk dat heugelijke feitquote:Op donderdag 24 april 2014 10:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Is er bier op je begrafenis? En lekkere chickies?
Kan je het later nog wijzigen? Anders zou ik het even aankijken in de 2e klas, wie weet valt het mee...quote:Op donderdag 24 april 2014 10:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk hoor, dat ik meer geld krijg, maar niet leuk dat ik nu voor het 1ste/2de klas dillema wordt gezet.
Ben bang dat ie dan aan een jaarkaart zit. Dus niet echt wijzigbaar. Of meer geld kwijt aan een maandkaart.. al is dat goedkoper dan een 1e klas ding volgens mijquote:Op donderdag 24 april 2014 10:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan je het later nog wijzigen? Anders zou ik het even aankijken in de 2e klas, wie weet valt het mee...
Oh, das wel minder dan ja. Ik denk dat 1ste klas wel veel prettiger is, alleen je hebt er niet minder vertragingen doorquote:Op donderdag 24 april 2014 10:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ben bang dat ie dan aan een jaarkaart zit. Dus niet echt wijzigbaar. Of meer geld kwijt aan een maandkaart.. al is dat goedkoper dan een 1e klas ding volgens mij
Veel prettiger weet ik niet. Af en toe doe ik het een keer. Tis vooral rustiger denk ik. Tis maar net wat waar je last van hebt en of je een stopcontact wilquote:Op donderdag 24 april 2014 10:24 schreef HeatWave het volgende:
Oh, das wel minder dan ja. Ik denk dat 1ste klas wel veel prettiger is, alleen je hebt er niet minder vertragingen door.
Ja, rust is fijn onderwegquote:Op donderdag 24 april 2014 10:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Veel prettiger weet ik niet. Af en toe doe ik het een keer. Tis vooral rustiger denk ik. Tis maar net wat waar je last van hebt en of je een stopcontact wil
NIet verboden, maar ze zijn er zelden.quote:Op donderdag 24 april 2014 10:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, rust is fijn onderweg. Is het ook verboden voor kinderen in de 1ste klas?
.
- Het verandert van opdracht tot opdracht. Maar op het moment is er maar heel zelden geen plekje in de 2de klas.quote:Op donderdag 24 april 2014 10:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja een paar vragen
- heb je begin/eind traject
- heb je een stopcontact nodig
- heb je belang bij dat voetensteuntje
- vind je het erg soms geen tussen leuning te hebben
true, ik zie natuurlijk ook weinig koters onderweg naar mijn werk.quote:Op donderdag 24 april 2014 10:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
NIet verboden, maar ze zijn er zelden.
Al zijn die er ook zelden in het spitsuur in de tweede klas
Ja, volgens mij wel. Vanuit het werk zeker. Moet even kijken hoe vaak het kan bij de NS, omdat ik dan dus nu al van 1 naar 2 moet. Aan de andere kant, van 2 naar 1 betekend meer geld voor NS, zullen ze vast niet moeilijk over doen.quote:Op donderdag 24 april 2014 10:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan je het later nog wijzigen? Anders zou ik het even aankijken in de 2e klas, wie weet valt het mee...
Is niet echt een bedrag dat je merkt denk ik, tuurlijk het is best redelijk veel geld, maar ik zou denk ik niet elke dag luxe willen opgeven ervoor.quote:Op donderdag 24 april 2014 10:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
- Het verandert van opdracht tot opdracht. Maar op het moment is er maar heel zelden geen plekje in de 2de klas.
- Nee
- Nee
- Nee
Heb even wat berekeningen gedaan. Ik ga met de nieuwe regeling er in de 1ste klas netto 74 euro op vooruit. 2de klas 185 euro. Maar dan ga ik wel over de belastingschijf grens heen, en moet ik per jaar 72 euro meer belasting betalen.
Mja, wil ik de luxe inleveren voor ~105 euro per maand? Maar eens goed over nadenken (ja Q, dat zijn 10 kratten bier of 40 bier in de kroeg, ik weet het).
Nou, ze moeten voornamelijk zorgen voor genoeg plek in de 2de klas. Luxe hoeft niet per se maar op een reis van langer dan 20 min vind ik staan geen optie.quote:Op donderdag 24 april 2014 10:31 schreef Starfucker_ het volgende:
Eerste en tweede klas zou niet nodig moeten zijn.
Ja, en het is niet dat ik nu meer ga betalen als ik niet switch. Alleen gevoelsmatigquote:Op donderdag 24 april 2014 10:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is niet echt een bedrag dat je merkt denk ik, tuurlijk het is best redelijk veel geld, maar ik zou denk ik niet elke dag luxe willen opgeven ervoor.
Ja zeker wel. Iets meer betalen voor luxe en niet tussen het plebs te moeten zitten is zeer waardevol.quote:Op donderdag 24 april 2014 10:31 schreef Starfucker_ het volgende:
Eerste en tweede klas zou niet nodig moeten zijn.
Is ook logisch, het is toch geldquote:Op donderdag 24 april 2014 10:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, en het is niet dat ik nu meer ga betalen als ik niet switch. Alleen gevoelsmatig
Tja dat is idd de afweging die je moet maken.quote:Op donderdag 24 april 2014 10:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
- Het verandert van opdracht tot opdracht. Maar op het moment is er maar heel zelden geen plekje in de 2de klas.
- Nee
- Nee
- Nee
Heb even wat berekeningen gedaan. Ik ga met de nieuwe regeling er in de 1ste klas netto 74 euro op vooruit. 2de klas 185 euro. Maar dan ga ik wel over de belastingschijf grens heen, en moet ik per jaar 72 euro meer belasting betalen.
Mja, wil ik de luxe inleveren voor ~105 euro per maand? Maar eens goed over nadenken (ja Q, dat zijn 10 kratten bier of 40 bier in de kroeg, ik weet het).
Helemaal mee eens. Heb weleens meegemaakt dat het bomvol (adem in je nek) zat door een aanreiding op de trein. Werd er zo benauwd van dat ik naar de eerste klas ben gegaan xD De conducteur gaf me gelijk en ik mocht terug naar de tweede klas zodra er plek was.quote:Op donderdag 24 april 2014 10:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, ze moeten voornamelijk zorgen voor genoeg plek in de 2de klas. Luxe hoeft niet per se maar op een reis van langer dan 20 min vind ik staan geen optie.
Ik kan natuurlijk ook gewoon een maand met mijn 1ste klas kaart in de 2de klas kunnen gaan zitten. Als het niet bevalt, fuck itquote:Op donderdag 24 april 2014 10:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tja dat is idd de afweging die je moet maken.
Maar je zou natuurlijk maandje kunnen proberen toch? Met zo'n maandkaart ding. Kan je daarna definitief beslissen voor een jaarkaart ofzo
Ik vind het prima als dat gebeurt, mits de pleb zich gedraagt zoals het in de 1ste klas hoort. Dus niet te luid en niet te stinkend. En uiteraard plaats maken als er iemand die er wel voor betaald wil zitten.quote:Op donderdag 24 april 2014 10:35 schreef Starfucker_ het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Heb weleens meegemaakt dat het bomvol (adem in je nek) zat door een aanreiding op de trein. Werd er zo benauwd van dat ik naar de eerste klas ben gegaan xD De conducteur gaf me gelijk en ik mocht terug naar de tweede klas zodra er plek was.
Of datquote:Op donderdag 24 april 2014 10:36 schreef stbabylon het volgende:
Ik kan natuurlijk ook gewoon een maand met mijn 1ste klas kaart in de 2de klas kunnen gaan zitten. Als het niet bevalt, fuck it
Het is altijd tijd voor pauzequote:
Eindelijk de kans om zijn instagramaccount te gebruikenquote:
Spannend man! Zou er een letter uitkomen?quote:Op donderdag 24 april 2014 10:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Eindelijk de kans om zijn instagramaccount te gebruiken
Ja, de lquote:Op donderdag 24 april 2014 11:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Spannend man! Zou er een letter uitkomen?
quote:Op donderdag 24 april 2014 11:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Spannend man! Zou er een letter uitkomen?
Hoe dan?quote:Op donderdag 24 april 2014 11:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kon niet, schoonmaakmiep kwam mij van de pot rukken
Een staande l !quote:Op donderdag 24 april 2014 11:05 schreef stbabylon het volgende:
En letters kan niet, plonspot je weet.
Ik stel het poepen altijd uit tot vlak na de toiletmiep is geweest, komt altijd op een vaste tijd.quote:Op donderdag 24 april 2014 11:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kon niet, schoonmaakmiep kwam mij van de pot rukken
Snap ik wel enigszinsquote:Op donderdag 24 april 2014 11:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als er iemand in de toiletruimte gaat rommelen, komt er bij mij niks meer uit
Net als jouw poepquote:Op donderdag 24 april 2014 11:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik stel het poepen altijd uit tot vlak na de toiletmiep is geweest, komt altijd op een vaste tijd.
Gebruik het sandwich modelquote:Op donderdag 24 april 2014 11:47 schreef Cue_ het volgende:
God hoe ga ik dit aardig verwoorden naar m'n manager
Het werkt wel goedquote:Op donderdag 24 april 2014 11:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mooie naam voor zoiets
Nouja op hoop van zegen een mailtje terug gestuurd.
Komt er vaak op neer dat je niet moet wijzen p "jij doet iets fout" en dat je het zo benoemd.quote:
Sandwichmodel:quote:Op donderdag 24 april 2014 11:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Komt er vaak op neer dat je niet moet wijzen p "jij doet iets fout" en dat je het zo benoemd.
Lijkt me sowieso logisch als je iets van iemand gedaan wilt krijgen
Toch raar dat je iets dat je nodig hebt niet krijgt, het is niet alsof je een prive-iets aanvraagt lijkt me.quote:Op donderdag 24 april 2014 12:01 schreef Cue_ het volgende:
Heb haar bedankt voor de software die ik wel kon krijgen. Meer dan dat kan ik niet zeggen in dit geval
Vind ik ook ja. Iets wat mijn werk een stuk efficienter (en minder frustrerend) maakt. Dat ik het niet zelf kan installeren, natuurlijk, snap ik. Dus heb het ook beperkt tot iets waarvan ik vind dat ik het wel echt nodig hebquote:Op donderdag 24 april 2014 12:03 schreef HeatWave het volgende:
Toch raar dat je iets dat je nodig hebt niet krijgt, het is niet alsof je een prive-iets aanvraagt lijkt me.
quote:Op donderdag 24 april 2014 12:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Toch raar dat je iets dat je nodig hebt niet krijgt, het is niet alsof je een prive-iets aanvraagt lijkt me.
quote:Op donderdag 24 april 2014 12:12 schreef Cue_ het volgende:
Ik weet weer waarom ik niet omga met mensen met kinderen... Kerel is op de kinderboerderij met z'n 4 zoons. Krijg ik foto's en filmpjes toegezonden![]()
Je mag best je werk doen zolang het maar in het standaard plaatje past.quote:Op donderdag 24 april 2014 12:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, we hebben het onderwerp tot in den treure uitgekauwd hier, maar het blijft een feit dat er iets heel raars gebeurt in het brein van de ouder. Dat je 100% gek bent op je eigen kind prima, maar dat je er vanuit gaat dat anderen het zo ook zien is een afwijkingquote:Op donderdag 24 april 2014 12:12 schreef Cue_ het volgende:
Ik weet weer waarom ik niet omga met mensen met kinderen... Kerel is op de kinderboerderij met z'n 4 zoons. Krijg ik foto's en filmpjes toegezonden![]()
Haha, nou opzich valt hij wel mee.quote:Op donderdag 24 april 2014 12:20 schreef HeatWave het volgende:
Ach, we hebben het onderwerp tot in den treure uitgekauwd hier, maar het blijft een feit dat er iets heel raars gebeurt in het brein van de ouder. Dat je 100% gek bent op je eigen kind prima, maar dat je er vanuit gaat dat anderen het zo ook zien is een afwijking.
4 kinderen ook echt.quote:Op donderdag 24 april 2014 12:12 schreef Cue_ het volgende:
Yeps, dat doe ik dus ook gewoon nooit. Probeer dat natuurlijk wel zo sociaal mogelijk niet te doen maar verder hou ik me er ver van weg.quote:Op donderdag 24 april 2014 12:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Haha, nou opzich valt hij wel mee.
Maar ik heb gewoon interesse getoond tijdens gesprekken. Grote fout
Ik normaal ook, of ik maak het al snel duidelijk. MAar ik probeer vrienden te maken hierquote:Op donderdag 24 april 2014 12:23 schreef HeatWave het volgende:
Yeps, dat doe ik dus ook gewoon nooit. Probeer dat natuurlijk wel zo sociaal mogelijk niet te doen maar verder hou ik me er ver van weg.
Jij wordt ook de hele dag door versierd he?quote:Op donderdag 24 april 2014 12:27 schreef Cue_ het volgende:
krijg ik de vraag
"als kinderen niet echt je ding zijn, hoe zit het dan met papa's "![]()
Ben ik even mooi de uitzondering.quote:Op donderdag 24 april 2014 12:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, we hebben het onderwerp tot in den treure uitgekauwd hier, maar het blijft een feit dat er iets heel raars gebeurt in het brein van de ouder. Dat je 100% gek bent op je eigen kind prima, maar dat je er vanuit gaat dat anderen het zo ook zien is een afwijking.
Spreekt voor je iddquote:Op donderdag 24 april 2014 12:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ben ik even mooi de uitzondering.(dat ik dus anderen er niet mee 'lastig' val).
De hele dag door? Ik mis dingenquote:Op donderdag 24 april 2014 12:32 schreef HeatWave het volgende:
Jij wordt ook de hele dag door versierd he?.
Je komt na tijden niet posten (iig door de week) terug om te posten om te melden dat jij niet zo'n moeder bent.quote:Op donderdag 24 april 2014 12:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ben ik even mooi de uitzondering.(dat ik dus anderen er niet mee 'lastig' val).
quote:Op donderdag 24 april 2014 12:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je komt na tijden niet posten (iig door de week) terug om te posten om te melden dat jij niet zo'n moeder bent.
The hypocracy is strong in this one
Ho! Ik postte hier vorige week nog.quote:Op donderdag 24 april 2014 12:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je komt na tijden niet posten (iig door de week) terug om te posten om te melden dat jij niet zo'n moeder bent.
The hypocracy is strong in this one
Vorige week heb ik gemistquote:Op donderdag 24 april 2014 12:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ho! Ik postte hier vorige week nog.![]()
Daarbij: wil je dat ik anders inhaak op je "ik ga poepen" verhaal?
Ik snap je punt maar zo zit het niet in elkaar.
quote:Op donderdag 24 april 2014 12:44 schreef HeatWave het volgende:
Iemand mijn babyfoto's zien trouwens?.
Exactemundo.quote:Op donderdag 24 april 2014 12:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vorige week heb ik gemist
En nee, laat het poepen maar rusten.
Neequote:Op donderdag 24 april 2014 12:42 schreef Cue_ het volgende:
Heb je ondertussen nu al wel gepoept dan babs?
Zonder te proberen het extra ranzig te maken, kan ik iig zeggen dat heel veel naar de wc gaan, niet goed is voor je lichamelijke gesteldheid.quote:
Ow dat geloof ik gelijkquote:Op donderdag 24 april 2014 12:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zonder te proberen het extra ranzig te maken, kan ik iig zeggen dat heel veel naar de wc gaan, niet goed is voor je lichamelijke gesteldheid.
Nog afgezien van het feit dat het gruwelijk irritant is.quote:Op donderdag 24 april 2014 12:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zonder te proberen het extra ranzig te maken, kan ik iig zeggen dat heel veel naar de wc gaan, niet goed is voor je lichamelijke gesteldheid.
Dat valt in het niets bij infectiesquote:Op donderdag 24 april 2014 12:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Nog afgezien van het feit dat het gruwelijk irritant is.
Ik ben er nietquote:Op donderdag 24 april 2014 13:01 schreef Cue_ het volgende:
Opnames coca cola ofzo .. mannen halft naakt
Lijkt me ook niet fijn.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat valt in het niets bij infecties
Wat voor werk doe je ook alweer? Ik weet nog wel wat voor opleiding je ongeveer volgde.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:09 schreef vencodark het volgende:
Ugh, vannacht nog nachtdienst gaan draaien. Wie verzint dat nou?!![]()
Ik vergeet het ook steeds gedurende de dag.
Jammer dat het niets meer met elkaar te maken heeft.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:15 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je ook alweer? Ik weet nog wel wat voor opleiding je ongeveer volgde.
Oh, dat is dan inderdaad jammer. Ik weet nog hoeveel moeite je in je opleiding hebt gestoken toen.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jammer dat het niets meer ket elkaar te maken heeft.![]()
Werk nu in de catering.
Nog beetje op zoek naar wat meer studiegerelateerd is?quote:Op donderdag 24 april 2014 13:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jammer dat het niets meer ket elkaar te maken heeft.![]()
Werk nu in de catering.
Soms. Punt is dat ik bij een andere baan sowieso opvang moet regelen, wat weer extra geld kost.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nog beetje op zoek naar wat meer studiegerelateerd is?
van verlegen klein meisje tot een volwassen vrouw, en wij waren er allemaal bij om het mee te makenquote:
Klote scriptie.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:22 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Oh, dat is dan inderdaad jammer. Ik weet nog hoeveel moeite je in je opleiding hebt gestoken toen.
Zeker! In die zin is ze "verder" dan ons.. Man, kind etcquote:Op donderdag 24 april 2014 13:27 schreef HeatWave het volgende:
van verlegen klein meisje tot een volwassen vrouw, en wij waren er allemaal bij om het mee te maken.
Venco is..verder.
Ja, dat zal wel schelen in kosten voor de opvang ja. Lijkt me lastig. Op zich snap ik dan ook wel dat sommige vrouwen tegenwoordig thuis blijven als ze een kind krijgen. De opvang kost soms meer dan dat je kunt verdienen.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Soms. Punt is dat ik bij een andere baan sowieso opvang moet regelen, wat weer extra geld kost.
Nu werken mijn man en ik eigenlijk in ploegen en nemen we de zorg om en om op ons.
Ik liet jou hem nog opzoeken op Hyves omdat ik op werk was en geen internetverbinding op mijn phone.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zeker! In die zin is ze "verder" dan ons.. Man, kind etc
Ik kan me het datingproces nog goed herinneren
Het is zeker zielig afdruipenquote:Op donderdag 24 april 2014 13:27 schreef Barbusse het volgende:
Kunnen wie hiervan geen sticky maken in R&P? Treurig in een hoekje staan was nog nooit zo makkelijk.
Het lijkt mij ook bizar om te zeggen straks, maar ik ben toch echt verloofd.quote:
quote:Op donderdag 24 april 2014 13:29 schreef vencodark het volgende:
Ik liet jou hem nog opzoeken op Hyves omdat ik op werk was en geen internetverbinding op mijn phone.
Daarom. Dus het moet wel erg lekker verdienen om het fijn te houden.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:27 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, dat zal wel schelen in kosten voor de opvang ja. Lijkt me lastig. Op zich snap ik dan ook wel dat sommige vrouwen tegenwoordig thuis blijven als ze een kind krijgen. De opvang kost soms meer dan dat je kunt verdienen.
Ja maar jullie zijn realistischer voor mijquote:Op donderdag 24 april 2014 13:29 schreef Sinceria het volgende:
Het lijkt mij ook bizar om te zeggen straks, maar ik ben toch echt verloofd.
Als je weinig verdiend krijg je meer terug van de belasting. Daarbij goed voor het kind om sociaal te worden en goed voor de vrouw om actief bezig te blijven met werk en carrière.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:27 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, dat zal wel schelen in kosten voor de opvang ja. Lijkt me lastig. Op zich snap ik dan ook wel dat sommige vrouwen tegenwoordig thuis blijven als ze een kind krijgen. De opvang kost soms meer dan dat je kunt verdienen.
Nou.. sommige datingperikelen vond ik toen redelijk slecht hoorquote:Op donderdag 24 april 2014 13:32 schreef vencodark het volgende:
Sommige dingen waren toen zo slecht nog niet.
Gaat vast en zeker een heleboel topics schelen.quote:
Ja oké, maar toch is het raar. Om iemand je man te noemen. Gewoon...vreemd.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja maar jullie zijn realistischer voor mij
Die vent van Venco ken ik enkel van facebook
Maar dan gaat het erover dat ze dat NIET willen.. Worden hele topics vol johquote:Op donderdag 24 april 2014 13:34 schreef Barbusse het volgende:
Gaat vast en zeker een heleboel topics schelen.
Dat vast wel jaquote:Op donderdag 24 april 2014 13:35 schreef Sinceria het volgende:
Ja oké, maar toch is het raar. Om iemand je man te noemen. Gewoon...vreemd.
Toch niet de mijne?quote:Op donderdag 24 april 2014 13:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nou.. sommige datingperikelen vond ik toen redelijk slecht hoor
Maar dan moet je allebei wel weinig verdienen toch? Of valt dat wel mee? En dat laatste ben ik ook wel met je eens hoor. Ik weet alleen niet hoe goed het voor het kind is om altijd maar naar de opvang te moeten.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je weinig verdiend krijg je meer terug van de belasting. Daarbij goed voor het kind om sociaal te worden en goed voor de vrouw om actief bezig te blijven met werk en carrière.
Daten is per definitie stom.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nou.. sommige datingperikelen vond ik toen redelijk slecht hoor
Dat deel dat niet door de staat wordt gesponsord...quote:Op donderdag 24 april 2014 13:27 schreef Sinceria het volgende:
De opvang kost soms meer dan dat je kunt verdienen.
Ja, daar heb ik dus geen idee van, hoeveel dat nu daadwerkelijk elke maand kost.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat deel dat niet door de staat wordt gesponsord...
De Fok-bonus (nee niets te maken met FOK!)quote:Op donderdag 24 april 2014 13:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat deel dat niet door de staat wordt gesponsord...
Ik ken nog wel een aantal mensen van Singles die ik niet mis hier in dit topic.quote:
Tot 230 uur in de maand vergoed.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:43 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik dus geen idee van, hoeveel dat nu daadwerkelijk elke maand kost.
Namen, rugnummersquote:Op donderdag 24 april 2014 13:45 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik ken nog wel een aantal mensen van Singles die ik niet mis hier in dit topic.
Ja maar wat kost dat dan?quote:Op donderdag 24 april 2014 13:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tot 230 uur in de maand vergoed.
Die verwachtte ik al.quote:
Ik mis een bepaald element van recent ook niet echt, blijkt dat de bestraling toch goed heeft gewerktquote:Op donderdag 24 april 2014 13:45 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik ken nog wel een aantal mensen van Singles die ik niet mis hier in dit topic.
Nu je het zegt inderdaad, was me nog niet eens opgevallen.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik mis een bepaald element van recent ook niet echt, blijkt dat de bestraling toch goed heeft gewerkt.
Nouja date 1 t/m 10 was wel wat uhm voorzichtig en veel twijfel bij jou.quote:
Gewoon zo enorm naief, onzeker, alles was eng en spannend en nieuw etcquote:Op donderdag 24 april 2014 13:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Echt niet.leugens!
![]()
Vertel, waarom?
Nou, lekker. Niemand die mij dat toen vertelde.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gewoon zo enorm naief, onzeker, alles was eng en spannend en nieuw etc.
Wel cute hoor,maar soms echt erg lastig.
Ik zeg verder ook niks. Maar ik denk dat iedereen dat wel heeft en niet allemaal bij dezelfden.quote:
We vonden het ook niet vervelend hoor schatjequote:Op donderdag 24 april 2014 13:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou, lekker. Niemand die mij dat toen vertelde.![]()
En snap niet waarom lastig. Oh well.
Trouwens, ik heb misschien 3 dates gehad!
Ik kan me de meesten niet eens meer herinneren denk ikquote:Op donderdag 24 april 2014 13:51 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik zeg verder ook niks. Maar ik denk dat iedereen dat wel heeft en niet allemaal bij dezelfden.
quote:Op donderdag 24 april 2014 13:50 schreef vencodark het volgende:
Nou, lekker. Niemand die mij dat toen vertelde.![]()
En snap niet waarom lastig. Oh well.
Trouwens, ik heb misschien 3 dates gehad!
quote:Op donderdag 24 april 2014 13:52 schreef HeatWave het volgende:
We vonden het ook niet vervelend hoor schatje.
Jij noemt het echt lastig.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We vonden het ook niet vervelend hoor schatje.
Ja, dit was een deel ervan, soms dingen niet helemaal juist inschatten en je teveel aantrekkenquote:Op donderdag 24 april 2014 13:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jij noemt het echt lastig.![]()
Maar naïef herken ik niet.
Je haatte me hè.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dit was een deel ervan, soms dingen niet helemaal juist inschatten en je teveel aantrekken.
Hadden we laatst niet een hele lijst opgesomd?quote:Op donderdag 24 april 2014 13:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kan me de meesten niet eens meer herinneren denk ik.
Vond het al raar.. jij en 32kquote:Op donderdag 24 april 2014 13:54 schreef stbabylon het volgende:
Overigens verdien ik niet 32k, dat is modaalBen geen pauper
Nu nogquote:
Per maand?quote:Op donderdag 24 april 2014 13:52 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb een proefberekening gedaan. Stel ik verdien 32k (40h/w) en mijn vriendin 28k (36h/w), en we hebben 2 kids van 1 en 3, die gooien we maximaal in de opvang (219h/m). We betalen 1000 euro/m aan huur.
Dan krijgen we van het rijk 2100 euro!!!
WAT DE NEUK???
Alleen als jij terug dm't wie jij niet mist hier.quote:
Wat was dat vreselijk naïef en ondoordacht van mij!quote:Op donderdag 24 april 2014 13:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nu nog.
Nee natuurlijk niet muts, anders had je nooit langs mogen komen.
Ik heb al zaaddodende pasta in het watersysteem gedaan, deze geldverslindende terreur moet stoppen!!quote:
Dat is wel bizar veel ja. Des te meer reden om zo'n kind niet maximaal in de opvang te doen.quote:
Eigenlijk niemand die hier niet meer isquote:Op donderdag 24 april 2014 13:55 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Alleen als jij terug dm't wie jij niet mist hier.
Je bent wel 3000 euro/m kwijt aan die opvang, dus je betaald nog steeds 1/3de zelf.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:56 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Dat is wel bizar veel ja. Des te meer reden om zo'n kind niet maximaal in de opvang te doen.
Hij poste al niet meer toen hij nog wel gewoon in leven was en allesquote:Op donderdag 24 april 2014 13:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Eigenlijk niemand die hier niet meer is
Zo bij het eerste nadenken dan he. Ik mis De_Kardinaal niet, maar dat is niet helemaal politiek correct nu ik weet waarom hij niet meer post.
Hoe bedoel die hier niet meer is?quote:Op donderdag 24 april 2014 13:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Eigenlijk niemand die hier niet meer is
Zo bij het eerste nadenken dan he. Ik mis De_Kardinaal niet, maar dat is niet helemaal politiek correct nu ik weet waarom hij niet meer post.
'Ja, en toen vond ik dat al prettig.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij poste al niet meer toen hij nog wel gewoon in leven was en alles
Komt misschien omdat hij toen getrouwd was?quote:Op donderdag 24 april 2014 13:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij poste al niet meer toen hij nog wel gewoon in leven was en alles
Ik vond hem eigenlijk altijd irritant.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:59 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hoe bedoel die hier niet meer is?
En tja, die was wel irritant af en toe, maar dat was grotendeels getrol. Vond het wel bizar toen ik erachter kwam. Wist wel dat hij ziek was, maar zó ziek?
Ik kan me hem eigenlijk niet zo duidelijk meer herinneren, heb volgens mijn zelf weinig aanvaringen met hem gehad. Weet ook niet meer of ik hem ooit ontmoet heb op een meet ofzo.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vond hem eigenlijk altijd irritant.
Idd, etteren puur en alleen om het etteren. Wij etteren ook wat af hier maar wij hebben ook nog wel eens normale gesprekken.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vond hem eigenlijk altijd irritant.
Denk combi van van allesquote:Op donderdag 24 april 2014 14:00 schreef Sinceria het volgende:
Komt misschien omdat hij toen getrouwd was?
con-ti-neuquote:Op donderdag 24 april 2014 14:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, etteren puur en alleen om het etteren. Wij etteren ook wat af hier maar wij hebben ook nog wel eens normale gesprekken.
Heel misschien dat hij er was op de enige meet waar ik jou heb gezien (Stairways met alle autisten binnen in het hoekje en de coole mensen buitenquote:Op donderdag 24 april 2014 14:03 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik kan me hem eigenlijk niet zo duidelijk meer herinneren, heb volgens mijn zelf weinig aanvaringen met hem gehad. Weet ook niet meer of ik hem ooit ontmoet heb op een meet ofzo.
Volgens mij was hij daar niet.. lijkt me zo.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heel misschien dat hij er was op de enige meet waar ik jou heb gezien (Stairways met alle autisten binnen in het hoekje en de coole mensen buiten)
Hij was op een meet toen Tijn verscheen, al lopend naar Utrecht.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heel misschien dat hij er was op de enige meet waar ik jou heb gezien (Stairways met alle autisten binnen in het hoekje en de coole mensen buiten)
Arme meidquote:Op donderdag 24 april 2014 14:06 schreef rhubarbje het volgende:
Vandaag is een kutdag
Dat jullie het even allemaal weten
Ow toen ja?quote:Op donderdag 24 april 2014 14:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hij was op een meet toen Tijn verscheen, al lopend naar Utrecht.
Daar hebben wij elkaar ook 1 keer gemeet. Dat was bij de 3 gezusters ofzo?
Dat was in 2011.
Oeh door wie?quote:Op donderdag 24 april 2014 14:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Arme meid
Hier valt ie wel mee. Wordt zowaar openlijk geflirt met meEn lekkere mannenlijven gezien
Ja, die meet bedoel ik dus ook.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
ow gatsiequote:
Klopt! Ik heb de hele dag nog geen bier gehad!quote:Op donderdag 24 april 2014 14:06 schreef rhubarbje het volgende:
Vandaag is een kutdag
Dat jullie het even allemaal weten
quote:Op donderdag 24 april 2014 14:10 schreef HeatWave het volgende:
Venco was op de red-een-onschuldig-meisje-uit-de-ring-of-nerds meeting.
quote:Op donderdag 24 april 2014 14:10 schreef HeatWave het volgende:
quote:
Elke willekeurige FOK! meet dus.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:10 schreef HeatWave het volgende:
Oh ja, daar staat me ook iets van bij!quote:Op donderdag 24 april 2014 14:10 schreef HeatWave het volgende:
Daar was jij toch niet bij?quote:Op donderdag 24 april 2014 14:11 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Oh ja, daar staat me ook iets van bij!
Bizar eigenlijk inderdaad.quote:
Ik zou het niet kunnen denk ik, een relatie aangaan met iemand die al 4 (!) kinderen heeft. Krijg je ook leuk met die ex te maken enzo.quote:
Daar was jij niet bij.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:11 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Oh ja, daar staat me ook iets van bij!
Ik weet ook nog niet echt wat ik er mee aan moet hoorquote:Op donderdag 24 april 2014 14:13 schreef Sinceria het volgende:
Ik zou het niet kunnen denk ik, een relatie aangaan met iemand die al 4 (!) kinderen heeft. Krijg je ook leuk met die ex te maken enzo.
hit it and quit it?quote:Op donderdag 24 april 2014 14:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik weet ook nog niet echt wat ik er mee aan moet hoor
Misschien gewoon niks?quote:Op donderdag 24 april 2014 14:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik weet ook nog niet echt wat ik er mee aan moet hoor
Nee, maar ik heb er tot in den treure over gehoord.quote:
Oh, daar onder de toren, aan een lange tafel? Waar ik meteen door een aantal dames als toch wel aantrekkelijk werd benoemdquote:Op donderdag 24 april 2014 14:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hij was op een meet toen Tijn verscheen, al lopend naar Utrecht.
Daar hebben wij elkaar ook 1 keer gemeet. Dat was bij de 3 gezusters ofzo?
Dat was in 2010 of 2009.
Ik weet het niet hoor, maar ik ben niet echt dik aan het worden.quote:
quote:Op donderdag 24 april 2014 14:15 schreef rhubarbje het volgende:
Hump and dump?
He dit vrolijkt wel op
Haha het is nogal topic vervuilingquote:
Ja, die ja. Als we het over dezelfde meet hebben allemaal.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, daar onder de toren, aan een lange tafel? Waar ik meteen door een aantal dames als toch wel aantrekkelijk werd benoemd
Wij zaten tegen over elkaar, aan die lange tafel ja. Hw en Sinc kwamen later, ik was toen al weg. Daar was DK ook bij.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, daar onder de toren, aan een lange tafel? Waar ik meteen door een aantal dames als toch wel aantrekkelijk werd benoemd
Dat weet ik dan allemaal niet meer. Geen idee wie er allemaal waren. Enkel dat Tijn er wasquote:Op donderdag 24 april 2014 14:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wij zaten tegen over elkaar, aan die lange tafel ja. Hw en Sinc kwamen later, ik was toen al weg. Daar was DK ook bij.
Aug 2009 btw.![]()
Dan ga je toch via het raam en de regenpijp?quote:Op donderdag 24 april 2014 14:20 schreef rhubarbje het volgende:
Shit, ik moet nog boodschappen doen maar de schilders hebben mij ingesloten met het verven van de trap
klinkt als een romantisch verhaalquote:Op donderdag 24 april 2014 14:28 schreef vencodark het volgende:
Ik heb Sin ook 2 keer gezien. Met hw in A'dam en op Parkpop. Waar hw en Sinc mekander ontmoette.
Dat je de datum nog weet.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wij zaten tegen over elkaar, aan die lange tafel ja. Hw en Sinc kwamen later, ik was toen al weg. Daar was DK ook bij.
Aug 2009 btw.![]()
Die viel dan ook wel op.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat weet ik dan allemaal niet meer. Geen idee wie er allemaal waren. Enkel dat Tijn er was![]()
En dat ik maar met 1 of 2 mensen een beetje aansluiting had
Hebben wij elkaar serieus maar twee keer gezien? Ik dacht vaker. Maar kan ook aan mij liggen hoor.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:28 schreef vencodark het volgende:
Ik heb Sin ook 2 keer gezien. Met hw in A'dam en op Parkpop. Waar hw en Sinc mekander ontmoette.
Het was net een film zo mooiquote:Op donderdag 24 april 2014 14:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
klinkt als een romantisch verhaal
Parkpopquote:Op donderdag 24 april 2014 14:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het was net een film zo mooi.
Oh wacht, nee....
Murm was er. En eh, weet alleen haar echte naam nog. Maaike, volgens mij uit Breda. En was Bels er niet ook?quote:Op donderdag 24 april 2014 14:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat weet ik dan allemaal niet meer. Geen idee wie er allemaal waren. Enkel dat Tijn er was![]()
En dat ik maar met 1 of 2 mensen een beetje aansluiting had
Jij was stomdronken toen ik je ontmoette.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het was net een film zo mooi.
Oh wacht, nee....
Zoals ik zei.. geeeeeeeen idee meer.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:35 schreef stbabylon het volgende:
Murm was er. En eh, weet alleen haar echte naam nog. Maaike, volgens mij uit Breda. En was Bels er niet ook?
Ja, Bels was er ook. Was die niet met Nouk aan het frummelen trouwens of was dat iemand anders?quote:Op donderdag 24 april 2014 14:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Murm was er. En eh, weet alleen haar echte naam nog. Maaike, volgens mij uit Breda. En was Bels er niet ook?
Zal vast met Nouk toen zijn geweest. Is wel rond die periode geweestquote:Op donderdag 24 april 2014 14:36 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, Bels was er ook. Was die niet met Nouk aan het frummelen trouwens of was dat iemand anders?
En toch zag ik nog helderquote:Op donderdag 24 april 2014 14:35 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Jij was stomdronken toen ik je ontmoette.
Blondquote:Op donderdag 24 april 2014 14:36 schreef Sinceria het volgende:
Ik kan me van Murmeli niet meer herinneren hoe ze eruit zag.
Die heb ik vorig jaar nog gezien op een meet toevallig, een meet waarvan ik tot op de dag als vandaag ontken dat ik er wasquote:Op donderdag 24 april 2014 14:36 schreef Sinceria het volgende:
Ik kan me van Murmeli niet meer herinneren hoe ze eruit zag.
OMGquote:Op donderdag 24 april 2014 14:38 schreef stbabylon het volgende:
Leve de zoekfunctie!
Agenda:
15 augustus 15:00:
[Singles] meet in Utrecht (locatie: 't Weeshuis, Utrecht op het Domplein.)
Kom ook, het wordt lachen. Goed toeven op een lekker terras onder de Dom!
Aanwezig:
-Feitosa
-Kluts
-Djayzz
-mrbox
-murmeli
-stbabylon
-Sinceria
-HeatWave
-Memento-Mori (na 21uur)
-Torero (hier bekend als El Matador ;-) )
-Lotusss
-Thrustmaster_Special
Iedereen deed het met iedereen toen iddquote:
De grote vriend van Vencoquote:Op donderdag 24 april 2014 14:40 schreef Sinceria het volgende:
Ik ben nog een keer uit geweest met Djayzz
Ehm, jij bent de enige op die lijst die ik gedaan heb hoor.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Iedereen deed het met iedereen toen idd.
Er zijn altijd uitzonderingenquote:Op donderdag 24 april 2014 14:41 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ehm, jij bent de enige op die lijst die ik gedaan heb hoor.
Is dat zo?quote:
Ja! Dat vertelde je nog.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:39 schreef Cue_ het volgende:
Ik kan me die meet dus blijkbaar echt niet meer herinneren..
Ow wacht.. was ik toen niet met Mata nog de stad in geweest.. wezen dansen enzo
Maar HW heeft persoonlijk "de rest" gedaan, dus dat telt ook.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:41 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ehm, jij bent de enige op die lijst die ik gedaan heb hoor.
Die gast bleef maar smsen, zelfs toen wij samen warenquote:Op donderdag 24 april 2014 14:40 schreef Sinceria het volgende:
Ik ben nog een keer uit geweest met Djayzz
Was zn nieuwe huis nog wat.. Want daar ben je destijds niet geweest toen, met z'n verjaardag ofzoquote:
Ik herinner mij onze eerste meet ook uitstekend!quote:Op donderdag 24 april 2014 14:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Was het serieus die meet haha.. dat jij dat weet![]()
Ik ook .. of nouja ik heb de foto's nogquote:Op donderdag 24 april 2014 14:44 schreef vencodark het volgende:
Ik herinner mij onze eerste meet ook uitstekend!
HIJ KWAM IEDEREEN OPHALEN IN ZIJN RODE CABRIOquote:Op donderdag 24 april 2014 14:42 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Is dat zo?
Ik weet alleen nog dat hij me kwam ophalen in zijn rode auto zonder dak en dat hij me mee uit eten nam. Ik geloof twee keer zelfs.
Euh jawel. Maar hij is vorig jaar weer verhuist.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Was zn nieuwe huis nog wat.. Want daar ben je destijds niet geweest toen, met z'n verjaardag ofzo
Me too!quote:Op donderdag 24 april 2014 14:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ook .. of nouja ik heb de foto's nog
Dat was veel eerder dan die meet.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Blond
Had in die tijd met KwaakVaak op een gegeven moment.. ws slater dan de meet
Ik kreeg zelfs nog ansichtkaarten uit Afrika van hem.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die gast bleef maar smsen, zelfs toen wij samen waren.
quote:Op donderdag 24 april 2014 14:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
HIJ KWAM IEDEREEN OPHALEN IN ZIJN RODE CABRIO![]()
Ge-wel-dig.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
1 van die pics heeft hier ook gestaan. Ivm de "misplaatste" handen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |