Nee joh.quote:Op donderdag 24 april 2014 09:57 schreef Q. het volgende:
[..]
We hebben geen kinderen en dus zijn we zielige, minderwaardige levensvormen met problemen.
Ik ben helemaal niet zieligquote:
Ik heb vanaf volgende maand een mobiliteitsbudget. Wat veel hoger is dan de kosten die nu maandelijks declareer. De rest krijg ik bruto bij mijn salaris opquote:Op donderdag 24 april 2014 09:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
M'n hele budget zou er wel aan opgaa janu krijg ik geld terug
Hij zou niet de enige zijn hoor.quote:
Ik weet niet wat nou zieliger is: dat jij zo zielig bent of dat je het zelf niet ziet.quote:
Nee. Maar ik heb ook geen problemen omdat ik volgens een stel andere autisten een minderwaardige levensvorm zou zijn.quote:
Dat sowiesoquote:Op donderdag 24 april 2014 09:57 schreef Q. het volgende:
[..]
We hebben geen kinderen en dus zijn we zielige, minderwaardige levensvormen met problemen.
Zielig is als je er niets aan kan doen dat je zo bent, ik kies zelf voor mijn in de ogen van de maatschappij trieste, eenzame, kinderloze, lege bestaanquote:
Grappig hequote:Op donderdag 24 april 2014 10:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb vanaf volgende maand een mobiliteitsbudget. Wat veel hoger is dan de kosten die nu maandelijks declareer. De rest krijg ik bruto bij mijn salaris op
Zit er nu ernstig over te denken om tussen het plebs in de 2de klas te gaan zitten. Scheelt 217 euro bruto in de maand.
Wel vreemd, in principe veranderd er niks, maar nu voelt het plots dat ik zelf 217 euro (bruto) teveel ga betalen
Ik geloof dat we toen ook in R&P zaten want ik weet nog dat Re moderator was.quote:
En je probeert het te vullen met drank, voetbal en vluchtige seks maar het blijft leeg hoor. LEEG!quote:Op donderdag 24 april 2014 10:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zielig is als je er niets aan kan doen dat je zo bent, ik kies zelf voor mijn in de ogen van de maatschappij trieste, eenzame, kinderloze, lege bestaan.
Correct, en ik zal alleen en eenzaam sterven. Waarschijnlijk op relatief korte termijn.quote:Op donderdag 24 april 2014 10:02 schreef Q. het volgende:
[..]
En je probeert het te vullen met drank, voetbal en vluchtige seks maar het blijft leeg hoor. LEEG!
Is er bier op je begrafenis? En lekkere chickies?quote:Op donderdag 24 april 2014 10:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Correct, en ik zal alleen en eenzaam sterven. Waarschijnlijk op relatief korte termijn.
So be it.
Ik vind het wel leuk hoor, dat ik meer geld krijg, maar niet leuk dat ik nu voor het 1ste/2de klas dillema wordt gezet.quote:Op donderdag 24 april 2014 10:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Grappig he![]()
Ik ben als ik km's declareer goedkoper uit. Maar krijg het pas in december uitbetaald wat ik over hou
Nouja een paar vragenquote:Op donderdag 24 april 2014 10:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk hoor, dat ik meer geld krijg, maar niet leuk dat ik nu voor het 1ste/2de klas dillema wordt gezet.
Uiteraard, het moet wel een feestje worden natuurlijk dat heugelijke feitquote:Op donderdag 24 april 2014 10:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Is er bier op je begrafenis? En lekkere chickies?
Kan je het later nog wijzigen? Anders zou ik het even aankijken in de 2e klas, wie weet valt het mee...quote:Op donderdag 24 april 2014 10:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk hoor, dat ik meer geld krijg, maar niet leuk dat ik nu voor het 1ste/2de klas dillema wordt gezet.
Ben bang dat ie dan aan een jaarkaart zit. Dus niet echt wijzigbaar. Of meer geld kwijt aan een maandkaart.. al is dat goedkoper dan een 1e klas ding volgens mijquote:Op donderdag 24 april 2014 10:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan je het later nog wijzigen? Anders zou ik het even aankijken in de 2e klas, wie weet valt het mee...
Oh, das wel minder dan ja. Ik denk dat 1ste klas wel veel prettiger is, alleen je hebt er niet minder vertragingen doorquote:Op donderdag 24 april 2014 10:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ben bang dat ie dan aan een jaarkaart zit. Dus niet echt wijzigbaar. Of meer geld kwijt aan een maandkaart.. al is dat goedkoper dan een 1e klas ding volgens mij
Veel prettiger weet ik niet. Af en toe doe ik het een keer. Tis vooral rustiger denk ik. Tis maar net wat waar je last van hebt en of je een stopcontact wilquote:Op donderdag 24 april 2014 10:24 schreef HeatWave het volgende:
Oh, das wel minder dan ja. Ik denk dat 1ste klas wel veel prettiger is, alleen je hebt er niet minder vertragingen door.
Ja, rust is fijn onderwegquote:Op donderdag 24 april 2014 10:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Veel prettiger weet ik niet. Af en toe doe ik het een keer. Tis vooral rustiger denk ik. Tis maar net wat waar je last van hebt en of je een stopcontact wil
NIet verboden, maar ze zijn er zelden.quote:Op donderdag 24 april 2014 10:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, rust is fijn onderweg. Is het ook verboden voor kinderen in de 1ste klas?
.
- Het verandert van opdracht tot opdracht. Maar op het moment is er maar heel zelden geen plekje in de 2de klas.quote:Op donderdag 24 april 2014 10:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja een paar vragen
- heb je begin/eind traject
- heb je een stopcontact nodig
- heb je belang bij dat voetensteuntje
- vind je het erg soms geen tussen leuning te hebben
true, ik zie natuurlijk ook weinig koters onderweg naar mijn werk.quote:Op donderdag 24 april 2014 10:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
NIet verboden, maar ze zijn er zelden.
Al zijn die er ook zelden in het spitsuur in de tweede klas
Ja, volgens mij wel. Vanuit het werk zeker. Moet even kijken hoe vaak het kan bij de NS, omdat ik dan dus nu al van 1 naar 2 moet. Aan de andere kant, van 2 naar 1 betekend meer geld voor NS, zullen ze vast niet moeilijk over doen.quote:Op donderdag 24 april 2014 10:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan je het later nog wijzigen? Anders zou ik het even aankijken in de 2e klas, wie weet valt het mee...
Is niet echt een bedrag dat je merkt denk ik, tuurlijk het is best redelijk veel geld, maar ik zou denk ik niet elke dag luxe willen opgeven ervoor.quote:Op donderdag 24 april 2014 10:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
- Het verandert van opdracht tot opdracht. Maar op het moment is er maar heel zelden geen plekje in de 2de klas.
- Nee
- Nee
- Nee
Heb even wat berekeningen gedaan. Ik ga met de nieuwe regeling er in de 1ste klas netto 74 euro op vooruit. 2de klas 185 euro. Maar dan ga ik wel over de belastingschijf grens heen, en moet ik per jaar 72 euro meer belasting betalen.
Mja, wil ik de luxe inleveren voor ~105 euro per maand? Maar eens goed over nadenken (ja Q, dat zijn 10 kratten bier of 40 bier in de kroeg, ik weet het).
Nou, ze moeten voornamelijk zorgen voor genoeg plek in de 2de klas. Luxe hoeft niet per se maar op een reis van langer dan 20 min vind ik staan geen optie.quote:Op donderdag 24 april 2014 10:31 schreef Starfucker_ het volgende:
Eerste en tweede klas zou niet nodig moeten zijn.
Ja, en het is niet dat ik nu meer ga betalen als ik niet switch. Alleen gevoelsmatigquote:Op donderdag 24 april 2014 10:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is niet echt een bedrag dat je merkt denk ik, tuurlijk het is best redelijk veel geld, maar ik zou denk ik niet elke dag luxe willen opgeven ervoor.
Ja zeker wel. Iets meer betalen voor luxe en niet tussen het plebs te moeten zitten is zeer waardevol.quote:Op donderdag 24 april 2014 10:31 schreef Starfucker_ het volgende:
Eerste en tweede klas zou niet nodig moeten zijn.
Is ook logisch, het is toch geldquote:Op donderdag 24 april 2014 10:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, en het is niet dat ik nu meer ga betalen als ik niet switch. Alleen gevoelsmatig
Tja dat is idd de afweging die je moet maken.quote:Op donderdag 24 april 2014 10:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
- Het verandert van opdracht tot opdracht. Maar op het moment is er maar heel zelden geen plekje in de 2de klas.
- Nee
- Nee
- Nee
Heb even wat berekeningen gedaan. Ik ga met de nieuwe regeling er in de 1ste klas netto 74 euro op vooruit. 2de klas 185 euro. Maar dan ga ik wel over de belastingschijf grens heen, en moet ik per jaar 72 euro meer belasting betalen.
Mja, wil ik de luxe inleveren voor ~105 euro per maand? Maar eens goed over nadenken (ja Q, dat zijn 10 kratten bier of 40 bier in de kroeg, ik weet het).
Helemaal mee eens. Heb weleens meegemaakt dat het bomvol (adem in je nek) zat door een aanreiding op de trein. Werd er zo benauwd van dat ik naar de eerste klas ben gegaan xD De conducteur gaf me gelijk en ik mocht terug naar de tweede klas zodra er plek was.quote:Op donderdag 24 april 2014 10:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, ze moeten voornamelijk zorgen voor genoeg plek in de 2de klas. Luxe hoeft niet per se maar op een reis van langer dan 20 min vind ik staan geen optie.
Ik kan natuurlijk ook gewoon een maand met mijn 1ste klas kaart in de 2de klas kunnen gaan zitten. Als het niet bevalt, fuck itquote:Op donderdag 24 april 2014 10:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tja dat is idd de afweging die je moet maken.
Maar je zou natuurlijk maandje kunnen proberen toch? Met zo'n maandkaart ding. Kan je daarna definitief beslissen voor een jaarkaart ofzo
Ik vind het prima als dat gebeurt, mits de pleb zich gedraagt zoals het in de 1ste klas hoort. Dus niet te luid en niet te stinkend. En uiteraard plaats maken als er iemand die er wel voor betaald wil zitten.quote:Op donderdag 24 april 2014 10:35 schreef Starfucker_ het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Heb weleens meegemaakt dat het bomvol (adem in je nek) zat door een aanreiding op de trein. Werd er zo benauwd van dat ik naar de eerste klas ben gegaan xD De conducteur gaf me gelijk en ik mocht terug naar de tweede klas zodra er plek was.
Of datquote:Op donderdag 24 april 2014 10:36 schreef stbabylon het volgende:
Ik kan natuurlijk ook gewoon een maand met mijn 1ste klas kaart in de 2de klas kunnen gaan zitten. Als het niet bevalt, fuck it
Het is altijd tijd voor pauzequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |