Ja spuit 11. Robo was je voorquote:Op donderdag 24 april 2014 13:29 schreef 2NutZ het volgende:
Kan mij aan onderstaande btw echt fucking irriteren... pindakaas slecht?hagelslag valt ook best mee, helemaal pure hagelslag... maar pinadkaas?
gewoon huilen om het huilen.
Ook verder met geen alternatieven komen ofso... echt kk wat slecht![]()
'Koningsontbijt is slecht voor kinderen'
Idd gewoon lekker droog en simpelquote:
Ok sorry.quote:
Dus toen liep je op haar af om kennis te maken?quote:Op donderdag 24 april 2014 13:29 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nou nee
daarvoor heeft ze vrij uitgebreid mijn volle maan kunnen uitchecken omdat ik vlak bij hun aan het deadliften was omdat er nergens anders plek meer was
quote:
quote:Op donderdag 24 april 2014 13:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]_____
Hahaha ook gewoon copy/paste van een eerder berichttrolletje is het ook.
Antisimiet!!!quote:
Phew, eindelijk uit je sigquote:Op donderdag 24 april 2014 13:42 schreef Dven het volgende:
Doe eens lief, anders moet ik mijn gezicht hier weer vaker laten zien om de orde een beetje te handhaven.
Laatste kans!
watquote:
Arrogant om te denken, vind ik altijd, dat iemand denkt dat hij verschil maakt op een online forum.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:42 schreef Dven het volgende:
Doe eens lief, anders moet ik mijn gezicht hier weer vaker laten zien om de orde een beetje te handhaven.
Laatste kans!
Niet scherp vandaag.quote:
Leer jij eerst maar eens om op normale wijze een zin te formuleren, daarna zal ik je mening mogelijk nog eens langer dan geen seconde overpeinzen.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Arrogant om te denken vind ik altijd dat iemand denkt dat hij verschil maakt op een online forum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |