quote:
Ah op die fiets.. interessante denkwijze wel. Mag je denken hoorquote:Op donderdag 24 april 2014 11:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, naja... ik moet van FOK! uitgaan en als ik zie hoevaak je je moet bewijzen over je exen en je neukertjes en dit dat... dat vind ik verdacht... zie dat bewijsdrang meer als 'IK BEN ECHT GEEN HOMO HOOR !!' just sayin
Hey!quote:Op donderdag 24 april 2014 11:34 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ah op die fiets.. interessante denkwijze wel. Mag je denken hoorLekker ding van me.
Alsjeblieft.quote:Op donderdag 24 april 2014 11:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hey!
Af.
Nootmans is van mij
Dank je wel.quote:
quote:Op donderdag 24 april 2014 11:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hey!
Af.
Nootmans is van mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijn dat ik dat mag denkenquote:Op donderdag 24 april 2014 11:34 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ah op die fiets.. interessante denkwijze wel. Mag je denken hoorLekker ding van me.
was al bang dat ik mijn denkwijze zou moeten aanpassen.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
echt?quote:
vast welquote:Op donderdag 24 april 2014 11:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga vanavond naar de griek
# fattyforlife
En zaterdag ga ik Duitsland leegkopen.
Iemand nog aanraders?
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/119/bij_deze_bij_dezen/quote:
quote:Op donderdag 24 april 2014 11:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Doe niet zo mal, hete chilivlok van meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Fijn dat ik dat mag denkenwas al bang dat ik mijn denkwijze zou moeten aanpassen.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
oke, sorry juffrouw.quote:Op donderdag 24 april 2014 11:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/119/bij_deze_bij_dezen/
Alcohol en scheermesjes
Goede combinatie wel____
Heb je zo RL-vrienden/kennissen? Die maar rondsletten om hun homosexualitiet te verbergen/ontkennen?quote:Op donderdag 24 april 2014 11:37 schreef 2NutZ het volgende:
Fijn dat ik dat mag denkenwas al bang dat ik mijn denkwijze zou moeten aanpassen.
quote:Op donderdag 24 april 2014 11:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, naja... ik moet van FOK! uitgaan en als ik zie hoevaak je je moet bewijzen over je exen en je neukertjes en dit dat... dat vind ik verdacht... zie dat bewijsdrang meer als 'IK BEN ECHT GEEN HOMO HOOR !!' just sayin
quote:Op donderdag 24 april 2014 11:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe niet zo mal, hete chilivlok van me
Nee, maar je kan het vergelijken met jouw pedo issues.quote:Op donderdag 24 april 2014 11:51 schreef Yiha het volgende:
[..]
Heb je zo RL-vrienden/kennissen? Die maar rondsletten om hun homosexualitiet te verbergen/ontkennen?
Die kwam hard aan, inb4 rage.quote:Op donderdag 24 april 2014 12:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, maar je kan het vergelijken met jouw pedo issues.
Er zijn wat mensen die plaatjes van jongemeisjes voor de gein plaatsen en jij roept als eerste het hardste dat je gelijk alles verlaat want het is zo erg...
Lijkt mijn inziens meer op vluchtgedrag voor je eigen gevoelens
quote:Op donderdag 24 april 2014 12:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, maar je kan het vergelijken met jouw pedo issues.
Er zijn wat mensen die plaatjes van jongemeisjes voor de gein plaatsen en jij roept als eerste het hardste dat je gelijk alles verlaat want het is zo erg...
Lijkt mijn inziens meer op vluchtgedrag voor je eigen gevoelens
quote:
Nu snel de aandacht van de het gesprek ergens anders heen wijzen omdat zere plek.quote:Op donderdag 24 april 2014 12:10 schreef Yiha het volgende:
Zou Babewatcher een pedo zijn, of speelt 'ie het alleen maar?
So so cunningquote:Op donderdag 24 april 2014 12:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nu snel de aandacht van de het gesprek ergens anders heen wijzen omdat zere plek.
Dima plsquote:Op donderdag 24 april 2014 12:52 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nou nee hoor
ik zag gister toch een jongen in de gym...
aesthetic as fuck, ik heb nog nooit zo'n mooie jongen gezien
hij had echt 10/10 facial aesthetics, hij deed me denken aan lion king qua type face, gewoon bruut
perfect height en muscle en perfecte proporties en perfecte tan
zou niet weten of ie roid maar denk van wel, zag hem weighted pull ups doen met zo'n zware kettingen bovenkant rug zag er wat opgeblazen
hij ziet er beter uit dan zyzz jeff seid en consorten en die face... wauw..
ik heb nog nooit zo'n mooie jongen gezien zowel in real als op internet
grappige was ik zat te zitten op een of ander plateau en ik was die gozer aan het uitchecken, er was ook zo'n wijf met 2 andere gozers bij het squatrack bezig maar ze waren ff met zn 3en aan het praten, dus ik keek zo heel ff vlug naar squatrack om meisje te kijken en wat zag ik, zij was mij aan het uitchecken hahahaha.
Houdt hem wel bezigquote:
quote:Op donderdag 24 april 2014 12:00 schreef Dimachaerus het volgende:
ik zag gister toch een jongen in de gym...
aesthetic as fuck, ik heb nog nooit zo'n mooie jongen gezien
hij had echt 10/10 facial aesthetics, hij deed me denken aan lion king qua type face, gewoon bruut
perfect height en muscle en perfecte proporties en perfecte tan
zou niet weten of ie roid maar denk van wel, zag hem weighted pull ups doen met zo'n zware kettingen bovenkant rug zag er wat opgeblazen
hij ziet er beter uit dan zyzz jeff seid en consorten en die face... wauw..
ik heb nog nooit zo'n mooie jongen gezien zowel in real als op internet
Wijs wel, mannenquote:Op donderdag 24 april 2014 13:03 schreef Snowbells het volgende:
Hij is maar op mannen gaan vallen omdat de vrouwtjes niet lukte?
quote:
ben jij een vent?quote:
quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Snowbells lijkt me een vrij lastig pubermeisje.
frank is vrij betrouwbaar jaquote:
quote:Op donderdag 24 april 2014 13:22 schreef 2NutZ het volgende:
Ik moet zo hard lachen om dit
[ afbeelding ]
Wrm.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:22 schreef 2NutZ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben gewoon simpel denk ikquote:
quote:Op donderdag 24 april 2014 13:22 schreef 2NutZ het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |