abonnement Unibet Coolblue
pi_150430144
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2015 18:52 schreef quirina het volgende:

[..]

Je kan er ook diepvries spinazie in mikken.
De gewone dan he.. A la creme moet je niet doen.
Haha, dat bedacht ik me later ook. :'). 8)7.
Karma is a fucking bitch.
pi_150452422
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 19:28 schreef Morendo het volgende:

[..]

Gaan de kiemen niet slechts open door de havermout te laten koken?
Neh.... het advies is wel als je er véél Havermout in doet om het een half uurtje te laten staan
voordat je het drinkt, of avond van te voren klaar maken, maar ik hou juist niet van die hele dikke Smoothies dus ik drink het vaak meteen op en dan denk ik, mwa... zal ook
wel lukken als het al in mijn maag zit :')

Nog geen last gehad, dus zal wel goed zijn :P

hier een aantal recepten voor Smoothies met Havermout :+
http://www.volrecepten.nl/z/ontbijt-smoothie-met-havermout.html
pi_150666590
Mijn no.1 favoriet
smoothie met kiwi en banaan =)

ingr.
1 kiwi
1/2 banaan
1/4 kop vetarme yoghurt
1/4 kop bosbessen
2 theelepels honing
1/2 kop gemalen ijs

http://verstandigmens.nl/gezonde-smoothie-recepten/
Verstandigmens.nl
pi_150671053
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 16:19 schreef Bombast het volgende:
Mijn no.1 favoriet
smoothie met kiwi en banaan =)

ingr.
1 kiwi
1/2 banaan
1/4 kop vetarme yoghurt
1/4 kop bosbessen
2 theelepels honing
1/2 kop gemalen ijs

http://verstandigmens.nl/gezonde-smoothie-recepten/
lekker veel suikers
pi_150671754
ik vind smoothies heel lekker. wat fijn dat ik dit met jullie kan delen! smoothies4life bitch. lekkkerrr!!!! de zoete afdronk met suiker en tarwegras. heerlijk natuurlijk uit de blender! jummmieee!!!!!! smoothies kun je ook in je kont spuiten he
Broederliefde.
  maandag 18 mei 2015 @ 11:37:28 #156
62419 CherryLips
chocoholic
pi_152707869
Kick, ik maak vrijwel elke ochtend een smoothie met banaan, aardbei/framboos, cruesli en yoghurt of melk, maar nu wilde ik er ook eens spinazie bij gooien want dan schijnt gezond en lekker te zijn. Ik hou wel van spinazie, eet het vaak, maar twijfel nog een beetje over de vloeibare vorm.
Wat zijn lekkere combinaties met spinazie? En hoeveel moet je gebruiken? Een klein handje of de halve kan vol?
Tap tap tap
  maandag 18 mei 2015 @ 11:45:00 #157
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_152708076
Begin eens met een klein handje anders. Ik heb net een flinke hand door mijn smoothie gedaan, ik proef er weinig van. Ik heb trouwens nog nooit iemand gehoord die spinazie door een smoothie echt lekker vindt qua smaak. Je proeft er weinig van, het is makkelijk om restjes op te maken en je krijgt er belangrijke voedingsstoffen mee binnen.

Qua combinaties kan ik je niet helpen. Ik doe niet aan smoothierecepten, ik gooi gewoon van alles bij elkaar, het smaakt altijd. Net een banaan, een restje fruitsalade, kwark, lijnzaad en dus spinazie. Morgen heb ik avocado over en ook nog wat spinazie en een appel.
Spoilers!
  maandag 18 mei 2015 @ 11:50:06 #158
62419 CherryLips
chocoholic
pi_152708192
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 11:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Begin eens met een klein handje anders. Ik heb net een flinke hand door mijn smoothie gedaan, ik proef er weinig van. Ik heb trouwens nog nooit iemand gehoord die spinazie door een smoothie echt lekker vindt qua smaak. Je proeft er weinig van, het is makkelijk om restjes op te maken en je krijgt er belangrijke voedingsstoffen mee binnen.

Qua combinaties kan ik je niet helpen. Ik doe niet aan smoothierecepten, ik gooi gewoon van alles bij elkaar, het smaakt altijd. Net een banaan, een restje fruitsalade, kwark, lijnzaad en dus spinazie. Morgen heb ik avocado over en ook nog wat spinazie en een appel.
Restjes spinazie gooi ik meestal in de caviakooi dus die zullen niet blij zijn met m'n nieuwe onderneming. Maar avocado kan dus ook? Daar blijf ik weleens mee zitten en die mogen die beesten dus niet.
Tap tap tap
  maandag 18 mei 2015 @ 11:54:49 #159
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_152708322
Eerlijk delen dan met de cavia's ;)

Ik vind avocado heerlijk door mijn smoothie O+ Er zijn geen regels wat smoothies betreft eigenlijk, niet bij mij in ieder geval. Er zijn wel wat kleine aanwijzingen. Kiwi wordt snel bitter, een smoothie daarmee moet je echt gelijk opdrinken. Mango, banaan en avocado maken je smoothie dik, ik combineer die eigenlijk nooit met elkaar. Een dikke smoothie is niet zo'n ramp trouwens, gewoon wat extra melk ofzo erbij en het is opgelost.
Spoilers!
pi_152713033
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 16:19 schreef Bombast het volgende:
Mijn no.1 favoriet
smoothie met kiwi en banaan =)

ingr.
1 kiwi
1/2 banaan
1/4 kop vetarme yoghurt
1/4 kop bosbessen
2 theelepels honing
1/2 kop gemalen ijs

http://verstandigmens.nl/gezonde-smoothie-recepten/
Ook wel lekker als toetje denk ik :+ ik heb liever een kom Brinta 's morgens :D
  maandag 18 mei 2015 @ 14:42:22 #161
62419 CherryLips
chocoholic
pi_152713090
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 11:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
Eerlijk delen dan met de cavia's ;)

Ik vind avocado heerlijk door mijn smoothie O+ Er zijn geen regels wat smoothies betreft eigenlijk, niet bij mij in ieder geval. Er zijn wel wat kleine aanwijzingen. Kiwi wordt snel bitter, een smoothie daarmee moet je echt gelijk opdrinken. Mango, banaan en avocado maken je smoothie dik, ik combineer die eigenlijk nooit met elkaar. Een dikke smoothie is niet zo'n ramp trouwens, gewoon wat extra melk ofzo erbij en het is opgelost.
Ja ik maak ze al jaren met fruit, kiwi en yoghurt vind ik zelf bijvoorbeeld ook geen succes :D Cruesli met stukjes chocola door je smoothie is dan weer verrukkelijk, en pindakaas met banaan en aardbei is ook lekker. Maar spinazie is misschien eeh wat gezonder :')

Ik heb trouwens deze blender:

Werkt als een tierelier, al is het al wel m'n tweede exemplaar omdat de vorige helemaal begon te roesten aan de onderkant :{ Gelukkig zit er twee jaar garantie op en kreeg ik zonder gedoe zo een nieuwe mee bij de winkel.

Hiervoor had ik deze:

Maar daarvan had ik na een jaar de motor opgeblazen :') Maar ja, zat twee jaar garantie op he :P

Ik weet niet wat ik met die dingen doe hoor. Hiervoor had ik van die goedkope dingen van Tomado en Princess en daar kwam op een gegeven moment ook de rook vanaf, dus ben ik overgestapt op Philips, rib uit m'n lijf, maar ik gebruik hem vrijwel dagelijks. Mol ik ze nog :')
Tap tap tap
pi_152713118
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 11:50 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Restjes spinazie gooi ik meestal in de caviakooi dus die zullen niet blij zijn met m'n nieuwe onderneming. Maar avocado kan dus ook? Daar blijf ik weleens mee zitten en die mogen die beesten dus niet.
Oh, ik koop tegenwoordig van die grote zakken verse spinazie, kost niet veel op het moment,
als je een Smoothie neemt met spinazie, gewoon véél jus dórange bijgieten, dan proef je
er zo goed als NIKS van, niet té veel want dan wordt het te zoet. kan ook een beetje havermelk
ofzo bij en ook een Advocado :Y dat is écht heel lekker, wordt je Smoothie romig van, banaan
kan ook, maar Advocado is lekkerder :P

Alleen soms moeilijk met Advocado's, koop je een heel netje tegelijk omdat het een aanbeding
was, dan zijn ze dus allemaal keihard, maar ja, ook allemaal tegelijk rijp, dus dan moet je
ze héél snel opmaken :D is me wel gelukt hoor, 2 smoothies per dag is ook geen ramp...
pi_152713139
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 14:42 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja ik maak ze al jaren met fruit, kiwi en yoghurt vind ik zelf bijvoorbeeld ook geen succes :D Cruesli met stukjes chocola door je smoothie is dan weer verrukkelijk, en pindakaas met banaan en aardbei is ook lekker. Maar spinazie is misschien eeh wat gezonder :')
oe pindakaas en banaan? wat een rare combi :@ :D
  maandag 18 mei 2015 @ 14:46:36 #164
62419 CherryLips
chocoholic
pi_152713190
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 14:43 schreef FANN het volgende:

[..]

Oh, ik koop tegenwoordig van die grote zakken verse spinazie, kost niet veel op het moment,
als je een Smoothie neemt met spinazie, gewoon véél jus dórange bijgieten, dan proef je
er zo goed als NIKS van, niet té veel want dan wordt het te zoet. kan ook een beetje havermelk
ofzo bij en ook een Advocado :Y dat is écht heel lekker, wordt je Smoothie romig van, banaan
kan ook, maar Advocado is lekkerder :P

Alleen soms moeilijk met Advocado's, koop je een heel netje tegelijk omdat het een aanbeding
was, dan zijn ze dus allemaal keihard, maar ja, ook allemaal tegelijk rijp, dus dan moet je
ze héél snel opmaken :D is me wel gelukt hoor, 2 smoothies per dag is ook geen ramp...
Ik loop altijd te klooien met avocado's wanneer ze rijp zijn, dan denk ik 'mwah die moet nog even', pas m'n hele weekschema erop aan, pak ik hem de volgende dag erbij, is ie al niet goed meer :D
Tap tap tap
pi_152713260
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 14:46 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik loop altijd te klooien met avocado's wanneer ze rijp zijn, dan denk ik 'mwah die moet nog even', pas m'n hele weekschema erop aan, pak ik hem de volgende dag erbij, is ie al niet goed meer :D
Ja dat had ik dus ook, maar nu leg ik de rest voortaan in de koelkast en ik haal er weer eentje
uit als ik bijna niet meer heb, in de koelkast rijpen ze niet zo snel, maar als je ze óp de koelkast
legt, of ergens anders natuurlijk, fruikschaal ofzo :+ , dán zijn ze zo rijp...

ik ben bijna exper want ik ben verslaafd aan die dingen :D
pi_152717342
Neem meestal ook een spinazie smoothie, kwart tot halve zak spinazie er in, twee bananen en ananas.
pi_152818963
Ik had er laatst eentje gemaakt met wortel, banaan, walnoten en gember (met yoghurt), die was best binnen te houden :Y
pi_152873373
Avocado is sinds kort ook ingevroren te koop bij de Appie. Zelfde idee als het bevroren fruit, ligt alleen bij de groenten (in blokjes). Ook hebben ze pompoen :) 1,79 geloof ik voor 250 gram.

Zelf nog niet gekocht maar lijkt mij ideaal voor smoothies.
pi_152878077
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 00:59 schreef Bucketlist het volgende:
Avocado is sinds kort ook ingevroren te koop bij de Appie.
Dat is héél handig om te weten, bedankt voor de tip! :Y
  zaterdag 23 mei 2015 @ 12:05:06 #170
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_152878216
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 00:59 schreef Bucketlist het volgende:
Avocado is sinds kort ook ingevroren te koop bij de Appie. Zelfde idee als het bevroren fruit, ligt alleen bij de groenten (in blokjes). Ook hebben ze pompoen :) 1,79 geloof ik voor 250 gram.

Zelf nog niet gekocht maar lijkt mij ideaal voor smoothies.
Oh top, dat is echt heel nice!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_152891118
Ik gooi elke dag een lepel HealthForce Vitamineral Green in onze smoothies.
Verder uiteraard zo veel mogelijk afwisselende veggies en fruits erin.
Vandaag smoothie rode biet appel gember en wortel gemaakt. Goed voor je bloed.
pi_152913012
Vandaag andijvie,aardbei,appel,banaan smoothie op.

-2 handjes rauwe andijvie
-acht aardbeien
-2 appels
-1 banaan
-1 lepel vitamineral green
- scheutje water eventueel
( voor twee personen )

:Y) slurrrrrrrp.
pi_153552722
Eigenlijk zou ik wat vaker smoothie willen maken Joe Cross style, de "Mean Green" is echt een bazensmoothie qua voedingswaarde, echter is boerenkool moeilijk te krijgen buiten het seizoen of heel duur :{
blablablabla
  † In Memoriam † maandag 15 juni 2015 @ 17:33:39 #174
43556 miss_dynastie
pi_153553142
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 17:15 schreef Elan het volgende:
Eigenlijk zou ik wat vaker smoothie willen maken Joe Cross style, de "Mean Green" is echt een bazensmoothie qua voedingswaarde, echter is boerenkool moeilijk te krijgen buiten het seizoen of heel duur :{
Uit de diepvries?
pi_153553158
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 17:33 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Uit de diepvries?
Heb ook naar gekeken van de AH, maar is dat net zo gezond als vers?
blablablabla
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')