O geen idee, ik volg het allemaal niet meer zo nauwgezet en ben de laatste maanden minder actief geworden op fokquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:02 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik had het hier al een paar maanden terug verteld, dus dacht dat de vaste mensen hier het al wisten.
Ik heb haar leren kennen op een datingsite en het klikte eigenlijk meteen
Ik kwam even uit nieuwsgierigheid kijken hoe het met deze reeks ging, heb er toch bijna vanaf het begin hard aan bijgedragen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
He maar Benzin, kwam je iets specifieks doen hier op fok?
Nou je hebt het gezien, was al 2 weken niet meer gepost hier dus vandaar mijn lokpostquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:06 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik kwam even uit nieuwsgierigheid kijken hoe het met deze reeks ging, heb er toch bijna vanaf het begin hard aan bijgedragen.
Dat heb ik even gemistquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:02 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik had het hier al een paar maanden terug verteld, dus dacht dat de vaste mensen hier het al wisten.
Ik heb haar leren kennen op een datingsite en het klikte eigenlijk meteen
Wauw, dat is ook super mooi nieuws! Ook via internet ontmoet?quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat heb ik even gemist![]()
Oh ja ik ben ook aan het daten, en wellicht gaat het ook de kant van een relatie. We zijn nu 2 maanden aan het daten
Ja via een datingsitequote:Op woensdag 4 juni 2014 20:10 schreef benzin het volgende:
[..]
Wauw, dat is ook super mooi nieuws! Ook via internet ontmoet?
Hopelijk voor je gaat het die kant op! Heb je wel verdiend.
Dank jequote:Op woensdag 4 juni 2014 20:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, jij mag ook wel eens een lucky break hebben
Have fun on youtubequote:Op woensdag 4 juni 2014 20:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Prima met mij hoor
Sorry, ik zat even op youtube
Ik wou alleen maar aangeven waarom het zolang duurde voor ik reageerde, maar met mij gaat het vrij goed eigenlijkquote:
Inderdaadquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik wou alleen maar aangeven waarom het zolang duurde voor ik reageerde, maar met mij gaat het vrij goed eigenlijk(afgezien van de standaard beslommeringen dan, maar ja wie niet he?)
Ach zolang wij maar verder leven he?quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
En toen was het weer dood hier
Ja, zou leuk zijn als er nog andere zijnquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach zolang wij maar verder leven he?
Ja, alleen is ook maar zo saaiquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, zou leuk zijn als er nog andere zijn
Gelukkig heb je fok! nogquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, alleen is ook maar zo saai
Fok! is sowieso dé uitvindingquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |