Een beetje dit idee:quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:16 schreef xFriendx het volgende:
Boh, verliefd. Net ff op de koffie bij mams en oma en buiten liep een paar keer een jongedame langs in strak zittende joggingbroek over haar squatshaped billen, oortjes in, typisch hardloop fitte jongedame.
Toch maar eens vaker in die buurt komen denk ik. Alleen bang dat ze ietwat te jong is.
Dat geloof ik onmiddellijkquote:
Ik heb het over dat dialect.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Engels kunnen we allemaal
Maar ik ben zo sociaal, dat lukt wel. En wie weet een schone Schotse
Avontuurtjes in de nachtquote:Op maandag 5 mei 2014 01:30 schreef El_Thijs het volgende:
En nu ga ik slapen na mijn avontuur van vannacht
Goed bezig!quote:Op maandag 5 mei 2014 01:30 schreef El_Thijs het volgende:
En nu ga ik slapen na mijn avontuur van vannacht
quote:
Nou, zo spannend was het nietquote:
Oh...quote:Op maandag 5 mei 2014 09:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[..]
Nou, zo spannend was het niet
Was met de motor naar een vriend gegaan en heb naderhand nog even buiten staan praten. Had het contact aan staan en toen ik wilde starten --> accu leegGelukkig was er een druppellader in de buurt en na een kwartiertje kon ik hem starten en ben ik naar huis gereden.
Lag om half 2 eindelijk in bed en om half 7 ging de wekker![]()
Preciesquote:
-Engel-quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:53 schreef -Engel- het volgende:
Zo t is gewoon alweer woensdaaaaaaaaaaaaaaaaaag
Hoest met u?quote:
Werken, werken, helaasquote:
Hey Syl-tjequote:Op vrijdag 2 mei 2014 06:40 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ga over een maand en acht dagen op vakantie.
Chansaarquote:
Hoe oud moet ze eigenlijk zijn?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:55 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Een beetje dit idee:
[ afbeelding ]
Voor Complicate haar zoektocht naar een geschikte dame voor mij
Heerlijk. Strandweer.quote:
Watte?quote:
Dat ge een gelukzak zijt, je spreekt vandaag al van weekend! Of was dat eerder een wensquote:
Nee, ik ben toch echt vrij haha! Tot volgende week woensdag dat is.quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:50 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat ge een gelukzak zijt, je spreekt vandaag al van weekend! Of was dat eerder een wens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |