AMENquote:
çavatjes, op het gemakse. Op werk, altijd hetzelfde gezever van deadlines.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar hoe is het met jou?
Sowieso al een hele poos niet meer gesproken (![]()
)
Gaat heen en Fok!quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:05 schreef complicate het volgende:
[..]
AMEN![]()
Mensen die Fok! niet kennen, dat moet niet leefbaar zijn
quote:
Want?quote:
Ocharme Faxie toch. Ik dacht dat je op een datingsite was. Heb je het al opgegeven?quote:
Doe daar niet meer aan.quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:51 schreef complicate het volgende:
[..]
Ocharme Faxie toch. Ik dacht dat je op een datingsite was. Heb je het al opgegeven?
Waarom niet? Wil je erover praten?quote:
Neequote:Op woensdag 4 juni 2014 23:02 schreef complicate het volgende:
[..]
Waarom niet? Wil je erover praten?
Waarom niet?quote:
Je kan een SMS sturen en haar een feijne reis wensen. Niet beginnen over dat andere gesprek, daarmee kan je een discussie uitlokken.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:24 schreef kurk_droog het volgende:
hoi,
Waarom zijn vrouwen zo fuckin moeilijk altijd. Vriendin wou afstand nemen door persoonlijke issues die ze eerst moest oplossen maar je weet dat ze fuckin verliefd was maar ze gewoon eerst dat voor haarzelf moet oplossen. Ik was alleen zo dom om een paar weken later weer een gesprek te beginnen wat gewoon goed ging maar dan toch weer dat gevoel naar boven brengt bij haar of iets wat natuurlijk niet helpt dus oke, contact bewaren was nog moeilijk dus even een algehele radiostilte als in alles van elkaar blokkeren omdat je anders toch elkaar blijft controleren.. Maar ze gaat over 1,5 maand op reis...kan ik haar dan gewoon een goede reis sms'en of iets en verontschuldigingen dat ik haar weer benaderde na 2 weken? Of alleen over die reis?
Of helemaal niks doen en over 4 maanden wel weer kijken voor hoe en wat, ik ben zelf ook 2 maanden weg en kom wat later terug in Europa dan haar..
Werk er dan aan. Jezelf opvreten in zelfmedelijden helpt ook niet.quote:
Yup, daar zijn wij allen als Nederlanders goed in en we zouden eens op moeten bokken met die mentaliteit.quote:
That ain't helpin'.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |