Altijd gaan voor degene die leuker lijkt. Voor 3 maanden is 250 te overleven, uur reistijd gaat ook zo voorbij.quote:Op donderdag 24 april 2014 00:17 schreef AchmedJan het volgende:
Wat zouden jullie doen, stage op +/- 30 min reistijd, 350 stagevergoeding, of eentje op +/- 1uur reistijd, 250 stagevergoeding maar lijkt je wel leuker. Moet 3 maanden stage lopen
Jij ook niet want jouw TT'squote:Op donderdag 24 april 2014 00:17 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
pak maar voort geen lapo meer dan.
Die leuker lijkt.quote:Op donderdag 24 april 2014 00:17 schreef AchmedJan het volgende:
Wat zouden jullie doen, stage op +/- 30 min reistijd, 350 stagevergoeding, of eentje op +/- 1uur reistijd, 250 stagevergoeding maar lijkt je wel leuker. Moet 3 maanden stage lopen
Dan nog gaan voor de leukste. 3 maanden is echt super lang als het kut is. Geloof mequote:Op donderdag 24 april 2014 00:20 schreef AchmedJan het volgende:
Het is overigens mn eerste stage (2e jaars hbo), dus meeloopstage
Fuck jaquote:Op donderdag 24 april 2014 00:20 schreef Ro-ald het volgende:
ik dacht dat Flips wel na vanavond Ronaldo wel in de OP zal doen.
Oke thanks guys!quote:Op donderdag 24 april 2014 00:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan nog gaan voor de leukste. 3 maanden is echt super lang als het kut is. Geloof me
[..]
Fuck ja
Je ziet de OP toch niet als je niet naar boven scrollt.quote:Op donderdag 24 april 2014 00:22 schreef FL_Freak het volgende:
fijn hebben we die jankerd in de OP dankje ro.
Maar bij die leukere heb je wel 100 euro minder stagevergoeding.quote:Op donderdag 24 april 2014 00:23 schreef AchmedJan het volgende:
[..]
Oke thanks guys!![]()
Het is overigens niet dat die andere kut is, dan andere lijkt op het eerste gezicht iets leuker
+ langere reistijd. Vandaar mijn twijfelquote:Op donderdag 24 april 2014 00:24 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Maar bij die leukere heb je wel 100 euro minder stagevergoeding.
Alsnog zal ik wel voor die leukere gaan.quote:Op donderdag 24 april 2014 00:26 schreef AchmedJan het volgende:
[..]
+ langere reistijd. Vandaar mijn twijfel
Linkje?quote:Op donderdag 24 april 2014 00:28 schreef FL_Freak het volgende:
flips had je gelezen? Nog eens drie jaar extra geen fans bij elkaar op bezoek.
Staat wel op aantal nieuws sites nu maar zit mobiel dus. Het is misschien een hele felle aanpak maar zo doen ze het geen tweede keer meer.quote:Op donderdag 24 april 2014 00:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Linkje?
Wel tering sneu zeg. Godsamme.
Goffedomme Flquote:Op donderdag 24 april 2014 00:40 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Staat wel op aantal nieuws sites nu maar zit mobiel dus. Het is misschien een hele felle aanpak maar zo doen ze het geen tweede keer meer.
Kost de club ook teveel geldquote:Op donderdag 24 april 2014 00:40 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Staat wel op aantal nieuws sites nu maar zit mobiel dus. Het is misschien een hele felle aanpak maar zo doen ze het geen tweede keer meer.
Gemeen is het tegenovergestelde van lief. Dus ik kan én lief zijn én boos zijn.quote:Op donderdag 24 april 2014 00:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
In plaats van zo boos kun je ook lief doen wat je zo goed kan.
ze is ongesteldquote:Op donderdag 24 april 2014 00:47 schreef wietparkiet het volgende:
flips is niet lief maar wel boos ra ra hoe kan dat
Oké oké oké.quote:Op donderdag 24 april 2014 00:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gemeen is het tegenovergestelde van lief. Dus ik kan én lief zijn én boos zijn.
Zo. Die zit.
quote:Op donderdag 24 april 2014 00:47 schreef wietparkiet het volgende:
flips is niet lief maar wel boos ra ra hoe kan dat
pls jongensquote:Op donderdag 24 april 2014 00:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
ze is ongesteld
huahauahahahooohoho
Tegen FL moet je gewoon boos doenquote:Op donderdag 24 april 2014 00:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gemeen is het tegenovergestelde van lief. Dus ik kan én lief zijn én boos zijn.
Zo. Die zit.
hahahahHAHAHAHHAquote:Op donderdag 24 april 2014 00:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
ze is ongesteld
huahauahahahooohoho
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |