Zo ben ik een masterstudent geschiedenis.quote:Op donderdag 24 april 2014 00:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Sure .... en JC kon niet voetballen,
jij ook trust
Misschien kunnen we verbroederen uit onze gezamenlijke haat voor bepaalde figuren.quote:Op donderdag 24 april 2014 00:45 schreef Pascalus het volgende:
Het is vrij treurig dat de komst van grootheden als Lange_Lans en johannes_vermeer niet op waarde wordt geschat in deze SC.
Ze bedoelen het vast niet slecht.quote:Op donderdag 24 april 2014 00:45 schreef Pascalus het volgende:
Het is vrij treurig dat de komst van grootheden als Lange_Lans en johannes_vermeer niet op waarde wordt geschat in deze SC.
Vooral Giel.quote:Op donderdag 24 april 2014 00:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kunnen we verbroederen uit onze gezamenlijke haat voor bepaalde figuren.
Ik noem er maar een paar, Raymann, Jandino, Giel.
Daar hebben we xcachet voor.quote:Op donderdag 24 april 2014 00:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bedoelt die in tijgerpakjes?
Rawr, ja die ken ik wel, ook in VBL.
Hij doet heel vaak alsof hij beter is dan iemand anders, met z'n vooroordelen.quote:Op donderdag 24 april 2014 00:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misselijkmakende man, werkelijk waar
Giel
Heeft ook heel Serious Request verpest.
Inderdaad ja. En hij denkt ook nog eens dat hij leuk is, nou, dat valt reuze mee.quote:Op donderdag 24 april 2014 00:51 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Hij doet heel vaak alsof hij beter is dan iemand anders, met z'n vooroordelen.
Geef mij maar Theo Maassen en Hans Teeuwen.quote:Op donderdag 24 april 2014 00:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Inderdaad ja. En hij denkt ook nog eens dat hij leuk is, nou, dat valt reuze mee.
Hoi! Ik heb jouw naam wel een paar keer gezien bij de daglijsten maar ik heb je nooit meer zien postenquote:
Zelfs (brrrrrr) Raymann is beter dan Giel.quote:Op donderdag 24 april 2014 00:53 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Geef mij maar Theo Maassen en Hans Teeuwen.
rawrquote:Op donderdag 24 april 2014 00:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoi! Ik heb jouw naam wel een paar keer gezien bij de daglijsten maar ik heb je nooit meer zien posten
quote:Op donderdag 24 april 2014 00:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoi! Ik heb jouw naam wel een paar keer gezien bij de daglijsten maar ik heb je nooit meer zien posten
Ja, ik sta de laatste tijd net iets te vaak net iets te hoog in die lijst.quote:Op donderdag 24 april 2014 00:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]![]()
Ik zal jouw hoogste notering nimmer evenaren
NUquote:Op donderdag 24 april 2014 01:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Wanneer begint de twitter bevrijdings actie Johannes?
Als je je studie maar niet verzaaktquote:Op donderdag 24 april 2014 01:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, ik sta de laatste tijd net iets te vaak net iets te hoog in die lijst.
En nu heb ik ook al FOK!kers in het echt ontmoet, living the dream zullen we maar zeggen.
Ben in februari met de master begonnen, zo langzamerhand beginnen de deadlines te naderen, dus eigenlijk moet ik wel wat gas terugnemen.quote:Op donderdag 24 april 2014 01:03 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als je je studie maar niet verzaakt
Ik word helemaal overmand door emoties, dat blijkt wel.twitter:jvermeer3 twitterde op donderdag 24-04-2014 om 01:09:23@Duikeendje had ook ooit dromen. Dromen van vrede en van vrijheid. Verbannen maar niet vergeten. Kom terug naar het licht #FREESMOOFIE reageer retweet
Iets met lauwe pis?quote:
quote:
quote:
Kom op. Doe dit nou lekker in de een VBL-SC. Deze heeft zijn dosis 'aangeklamp' wel gehad.quote:Op donderdag 24 april 2014 01:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik word helemaal overmand door emoties, dat blijkt wel.twitter:jvermeer3 twitterde op donderdag 24-04-2014 om 01:09:23@Duikeendje had ook ooit dromen. Dromen van vrede en van vrijheid. Verbannen maar niet vergeten. Kom terug naar het licht #FREESMOOFIE reageer retweet
Ik ga maar even douchen. Zoute tranen die verdwijnen in douchegel.
Dit is onze nieuwe SC.quote:Op donderdag 24 april 2014 01:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
[..]
Kom op. Doe dit nou lekker in de een VBL-SC. Deze heeft zijn dosis 'aangeklamp' wel gehad.
quote:
Natuurlijk weet ik wat het is.quote:
houden zo!quote:Op donderdag 24 april 2014 01:25 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Natuurlijk weet ik wat het is.![]()
Ik heb er alleen nog nooit naar gekeken.
Goed bezig.quote:Op donderdag 24 april 2014 01:25 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Natuurlijk weet ik wat het is.![]()
Ik heb er alleen nog nooit naar gekeken.
Ik weet niet hoe ik een quote van een ander weer in dit bericht krijg, dus even met de hand:quote:Op donderdag 24 april 2014 01:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iemand dwingt je? Of jij dwingt iemand?
Ik snapte 'm.quote:Op donderdag 24 april 2014 01:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik een quote van een ander weer in dit bericht krijg, dus even met de hand:
'Ik heb er alleen niet naar gekeken.
Tot weer eens ergens, slaap lekker!quote:Op donderdag 24 april 2014 01:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Uhm ja, het wordt me nog steeds niet helemaal duidelijk, het is ook al laat, ik ga maar eens naar bedTrusten!
Toedelsquote:Op donderdag 24 april 2014 01:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Uhm ja, het wordt me nog steeds niet helemaal duidelijk, het is ook al laat, ik ga maar eens naar bedTrusten!
Zwaai zwaaiquote:Op donderdag 24 april 2014 01:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
ssssttttquote:Op donderdag 24 april 2014 00:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bedoelt die in tijgerpakjes?
Rawr, ja die ken ik wel, ook in VBL.
Ik ben ook van de tijgers.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik hoorde dat jij altijd tijgerpakjes draagt, heb je daar picca's van?
quote:Op donderdag 24 april 2014 13:25 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik ben ook van de tijgers.![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jaquote:Op donderdag 24 april 2014 13:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik hoorde dat jij altijd tijgerpakjes draagt, heb je daar picca's van?
hoi knutjequote:Op donderdag 24 april 2014 17:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
He liefje
Pica's In dm graag
Je weet toch wel dat foto's op je mobiel vrijwel openbaar zijn voor het hele interwebs, dus je kunt ze net zo goed even postenquote:
ik heb een beveiligde telefoonquote:Op donderdag 24 april 2014 18:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat foto's op je mobiel vrijwel openbaar zijn voor het hele interwebs, dus je kunt ze net zo goed even posten
Zondequote:Op donderdag 24 april 2014 18:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb een beveiligde telefoon
lol en dan dachten ze dat ik erg wasquote:Op donderdag 24 april 2014 19:22 schreef Inodder het volgende:
Het was reuze kinderachtig gezellig vanacht lees ik!
Jij mag dat, jij hoort hier gewoon bij de inboedelquote:Op donderdag 24 april 2014 19:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol en dan dachten ze dat ik erg was
Thnx! Maar bans van 4 maanden is ook weer beetje overdreven lolquote:Op donderdag 24 april 2014 19:27 schreef Inodder het volgende:
[..]
Jij mag dat, jij hoort hier gewoon bij de inboedel
Tja... Nobody fucks with ons Liesjequote:Op donderdag 24 april 2014 19:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
Thnx! Maar bans van 4 maanden is ook weer beetje overdreven lol
4 maanden betekend over het algemeen een beschamende naaktfoto naar yvonne opsturen en de overige 3 maanden voorwaardelijk uitzitten.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
oeee ervaringsdeskundige?quote:Op donderdag 24 april 2014 20:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
4 maanden betekend over het algemeen een beschamende naaktfoto naar yvonne opsturen en de overige 3 maanden voorwaardelijk uitzitten.
Bans worden in principe niet besproken. Wéér een regel ja. De duur van een ban wordt bepaald door een (F)A, die kijkt naar de notes en repertoire. Dus wanneer er 4 maanden vallen kan je er vanuit gaan dat er daarvoor al veel vaker gedoe is geweest.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 april 2014 20:03 schreef Inodder het volgende:
[..]
Tja... Nobody fucks with ons Liesje![]()
Had die er dan de hele nacht bij moeten gaan zitten om posts te deleten?...
Duidelijk statement van Yvonne lijkt me!
Nee, als ik in de afgelopen 3 jaar niks fouts heb gedaan, heb ik maar vier notes waarvan 3 onzinnig en een bitchslap van remlof.quote:
Okay, wist ik niet. Geef je wel aan wanneer iemand op scherp staat dan? Ik wil je niet zo lang missen ineensquote:Op donderdag 24 april 2014 21:00 schreef liesje1979 het volgende:
Bans worden in principe niet besproken. Wéér een regel ja. De duur van een ban wordt bepaald door een (F)A, die kijkt naar de notes en repertoire. Dus wanneer er 4 maanden vallen kan je er vanuit gaan dat er daarvoor al veel vaker gedoe is geweest.
Gewoon aan de regels houden, dan loop je dat risico sowieso niet.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:04 schreef Joezi het volgende:
[..]
Okay, wist ik niet. Geef je wel aan wanneer iemand op scherp staat dan? Ik wil je niet zo lang missen ineens
quote:Op donderdag 24 april 2014 21:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gewoon aan de regels houden, dan loop je dat risico sowieso niet.
*Proest*quote:Op donderdag 24 april 2014 21:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou, nou, dan ehh, ohquote:Op donderdag 24 april 2014 21:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij krijgt gewoon nooit meer limonchello van me.
quote:Op donderdag 24 april 2014 21:04 schreef Joezi het volgende:
[..]
Okay, wist ik niet. Geef je wel aan wanneer iemand op scherp staat dan? Ik wil je niet zo lang missen ineens
Ik wel?quote:Op donderdag 24 april 2014 21:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij krijgt gewoon nooit meer limonchello van me.
Ik weet het niet echt, ze is zo moeilijk te peilen, maar ik hoop zo dat liesje ook gevoelens voor mij heeft...quote:Op donderdag 24 april 2014 21:14 schreef Inodder het volgende:
[..]![]()
Heerlijke slijmbal...
ps. maak je je al zorgen?
Och, je kan ze op Fok altijd best wat buigen, je moet alleen weten hoeverquote:Op donderdag 24 april 2014 21:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |