Goed bezig.quote:Op donderdag 24 april 2014 01:25 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Natuurlijk weet ik wat het is.![]()
Ik heb er alleen nog nooit naar gekeken.
Ik weet niet hoe ik een quote van een ander weer in dit bericht krijg, dus even met de hand:quote:Op donderdag 24 april 2014 01:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iemand dwingt je? Of jij dwingt iemand?
Ik snapte 'm.quote:Op donderdag 24 april 2014 01:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik een quote van een ander weer in dit bericht krijg, dus even met de hand:
'Ik heb er alleen niet naar gekeken.
Tot weer eens ergens, slaap lekker!quote:Op donderdag 24 april 2014 01:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Uhm ja, het wordt me nog steeds niet helemaal duidelijk, het is ook al laat, ik ga maar eens naar bedTrusten!
Toedelsquote:Op donderdag 24 april 2014 01:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Uhm ja, het wordt me nog steeds niet helemaal duidelijk, het is ook al laat, ik ga maar eens naar bedTrusten!
Zwaai zwaaiquote:Op donderdag 24 april 2014 01:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
ssssttttquote:Op donderdag 24 april 2014 00:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bedoelt die in tijgerpakjes?
Rawr, ja die ken ik wel, ook in VBL.
Ik ben ook van de tijgers.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik hoorde dat jij altijd tijgerpakjes draagt, heb je daar picca's van?
quote:Op donderdag 24 april 2014 13:25 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik ben ook van de tijgers.![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jaquote:Op donderdag 24 april 2014 13:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik hoorde dat jij altijd tijgerpakjes draagt, heb je daar picca's van?
hoi knutjequote:Op donderdag 24 april 2014 17:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
He liefje
Pica's In dm graag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |