Kwam er een vlieg in?quote:Op woensdag 23 april 2014 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kon ie niets aan doen, kanjerwebb
2-4-5-6-7-8quote:Op woensdag 23 april 2014 22:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Oké, Stijntje. Heb je morgen een deksels rooster?
Eerste uur vrij, niet zo klagen.quote:Op woensdag 23 april 2014 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
2-4-5-6-7-8
tot 16:00, lekker man
Ik klaag niet. Ik heb drie keer het eerste uur vrij. Vrijdag eerste 2 uur vrij omdat LO uitvalt.quote:
Lief dagboekquote:Op woensdag 23 april 2014 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik klaag niet. Ik heb drie keer het eerste uur vrij. Vrijdag eerste 2 uur vrij omdat LO uitvalt.
Dat is jammer, ik vond LO altijd een bijzonder leuk vak. Wij hadden daarvoor een nogal rauwe leraar dus het was altijd rugby en worstelen.quote:Op woensdag 23 april 2014 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik klaag niet. Ik heb drie keer het eerste uur vrij. Vrijdag eerste 2 uur vrij omdat LO uitvalt.
quote:Op woensdag 23 april 2014 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Keuzevakken hier, bezig met zaalvoetbal. Na de vakantie weer het grasveldke op.quote:Op woensdag 23 april 2014 22:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is jammer, ik vond LO altijd een bijzonder leuk vak. Wij hadden daarvoor een nogal rauwe leraar dus het was altijd rugby en worstelen.
Emiel!quote:Op woensdag 23 april 2014 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Keuzevakken hier, bezig met zaalvoetbal. Na de vakantie weer het grasveldke op.
Doe eens nietquote:Op woensdag 23 april 2014 22:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Elke keer als je dit plaatje post wordt er een puppy vermoord.
Doe éven normaal.quote:Op woensdag 23 april 2014 22:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry, maar als het niet op een vriendelijke manier stopt dan maar op een iets minder vriendelijke.quote:
Nou nou nou.quote:Op woensdag 23 april 2014 22:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 april 2014 22:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry, maar als het niet op een vriendelijke manier stopt dan maar op een iets minder vriendelijke.
RTquote:
#respectquote:
Eredivisie.quote:Op woensdag 23 april 2014 22:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Saai?
Ik weet niet wat jij wekelijks kijkt
Bietquote:Op woensdag 23 april 2014 22:13 schreef DuvelDuvel het volgende:
Wat is die Pepe een ontzettende miet
quote:Op woensdag 23 april 2014 22:14 schreef Dagoduck het volgende:
Ik hoop dat hij voor altijd geblesseerd is .
Dan zou hij alsnog recht hebben op een legitieme portie.quote:Op woensdag 23 april 2014 22:10 schreef Buitendam het volgende:
Wat heeft die Grueter toch kutteksten. Als het mijn zoon was had ik hem onterfd.
Iedereen bij de NOS heeft kutteksten.. gortdroge autocuelezers.. humorloze figuren.. allemaal van onze belastingcentenquote:Op woensdag 23 april 2014 22:10 schreef Buitendam het volgende:
Wat heeft die Grueter toch kutteksten. Als het mijn zoon was had ik hem onterfd.
Pec - Ajaxquote:Op woensdag 23 april 2014 22:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Saai?
Ik weet niet wat jij wekelijks kijkt
Ik zou alles opmaken. De schrik na zijn geboorte zou mij ervan weerhouden nog zo'n monster op deze planeet te zetten.quote:Op woensdag 23 april 2014 22:14 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dan zou hij alsnog recht hebben op een legitieme portie.
quote:Op woensdag 23 april 2014 22:15 schreef Keukendrol het volgende:
Hopelijk heeft die Pepe vanaf nu voor altijd wind tegen op de fiets. Wat een vervelende man.
Nou zeg, dit gaat echt te ver.quote:Op woensdag 23 april 2014 22:15 schreef Keukendrol het volgende:
Hopelijk heeft die Pepe vanaf nu voor altijd wind tegen op de fiets. Wat een vervelende man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Nou nou nou nouquote:Op woensdag 23 april 2014 22:15 schreef Keukendrol het volgende:
quote:Op woensdag 23 april 2014 22:16 schreef alors het volgende:
Gaat hij een Messi doen?Goed dat je zulke vieze woorden in een spoiler zetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stiefquote:Op woensdag 23 april 2014 22:16 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wie hoop je dat er als derde ploeg promoveert naar de PL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |