Alleen Home en Living???... Hm jammerquote:
Kan nog geregeld worden tochquote:Op woensdag 23 april 2014 21:33 schreef Jimbo het volgende:
is er een hunt vandaag???![]()
WAAT IS MN BAN ?
geef me 1 posts en ik kan het zo regelen hoor.quote:
Maar je was de vorige keer zo gezelligquote:Op woensdag 23 april 2014 21:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
geef me 1 posts en ik kan het zo regelen hoor.
quote:Op woensdag 23 april 2014 21:35 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Maar je was de vorige keer zo gezellig
#hardgaanquote:Op woensdag 23 april 2014 21:40 schreef CookieSlikker het volgende:
Ik mag er toch weer om 04:30 uit.
gewoon doorhalenquote:Op woensdag 23 april 2014 21:40 schreef CookieSlikker het volgende:
Ik mag er toch weer om 04:30 uit.
Klingeling-klingelingquote:Op woensdag 23 april 2014 21:44 schreef µ het volgende:
Wow deze is handig: http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/ . Uit de op..
ik ga pas bij ibood messen kopen als ze de ikon series hebben van wustoffquote:Op woensdag 23 april 2014 21:49 schreef SiGNe het volgende:
Mag ik iedereen alvast waarschuwen voor de goedkope messensets?
Veel van die koffers en messenblokken die iBood de afgelopen tijd heeft gehad zijn zeer slecht van kwaliteit, bandstaal en waarde zo'n ¤8,-
Ik neem aan dat die sets nu in de hunt komen.
Geef liever wat meer geld uit voor een echt goed gesmeed mes, heb je veel langer plezier van en het werkt ook veel lekkerder in de keuken.
Zoveel messen heb je toch niet nodig, 1 koksmes en een klein officemes heb je al zat aan.
En wat betreft Sabatier messen, daarmee moet je wel weten welke Sabatier je koopt, er zijn er vele.
Lion Sabatier is bijv een gerenommeerd merk uit Frankrijk die goede kwaliteit messen maakt, 2Lions is prut uit China.
kijk maar uit dat je niet als messenblok gebruikt wordtquote:
Evt die messen niet in een set kopen maar los af en toe een erbij nemen.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik ga pas bij ibood messen kopen als ze de ikon series hebben van wustoff
maar bedankt voor de tip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |