Je kijkt naar een voetbalwedstrijd, niet naar cabaretquote:Op woensdag 23 april 2014 21:19 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik heb Gruter nog steeds niks grappigs horen zeggen.. wordt een goedkoop avondje.
Er zijn ook genoeg cabaretiers die de hele avond niks zeggen waar je om kan lachen.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:19 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je kijkt naar een voetbalwedstrijd, niet naar cabaret
Mochten er binnenkort weer journalisten bij de Herdgang rondlopen, is er tenminste één supporter die voor de camera kan verklaren dat hij niet zijn geld kwijt is geraakt.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Quotering was iets van 81.0
Viel me nog een beetje tegen, maar PEC had natuurlijk een goede fase gehad en KNVB beker is niet zo'n lastig podium voor een fluke
Manolevquote:Op woensdag 23 april 2014 21:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg cabaretiers die de hele avond niks zeggen waar je om kan lachen.
De trailer belooft veel goeds.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Ik en johannes idd.
We gaan morgen naar The Other Woman met elkaar trouwens.
Voetbal is entertainment, maar bij de NOS lijkt het altijd of ze commentaar leveren bij de uitvaart van een of ander staatshoofd.. snap niet dat veel mensen dat serieuze gezwam zo waarderen.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:19 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je kijkt naar een voetbalwedstrijd, niet naar cabaret
Misschien kan Mexi vanaf nu de #nostradamus van Thijs Slegers invullen.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:20 schreef Grifte het volgende:
[..]
Mochten er binnenkort weer journalisten bij de Herdgang rondlopen, is er tenminste één supporter die voor de camera kan verklaren dat hij niet zijn geld kwijt is geraakt.
Of de #glazenbolcup van Thijsquote:Op woensdag 23 april 2014 21:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan Mexi vanaf nu de #nostradamus van Thijs Slegers invullen.
Mensen die een nieuw topic openen terwijl ze niet de laatste post haddenquote:
Of corners die bij de andere cornervlag eindigen.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:19 schreef Bosscielny het volgende:
Waarom snapt nog steeds niemand dat je geen kut aan die hoge voorzetten hebt
Mensenquote:Op woensdag 23 april 2014 21:21 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Mensen die een nieuw topic openen terwijl ze niet de laatste post hadden![]()
Mensen die geilen op topics openen
Leuk hoor zo'n busje parkerenquote:
Je hebt in ieder geval weer een LaPo erbij, goed voor de LaPo top 500 ranglijst.quote:
Is daar ook een FiPo lijst van eigenlijk?quote:Op woensdag 23 april 2014 21:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval weer een LaPo erbij, goed voor de LaPo top 500 ranglijst.
Doe vooral geen moeite, kutkoers.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga zo even de samenvatting van de Fleche Wallone kijken
Mollema gaat wel even winnen.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Joris weet het ongetwijfeld spannend te maken.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:24 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Doe vooral geen moeite, kutkoers.
Je kan uiteraard het best alleen de laatste 1.5 km kijken. Zelfs in de samenvatting. Heb ik ook gedaanquote:Op woensdag 23 april 2014 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:25 schreef Grifte het volgende:
Hebben jullie ook zo'n last van onderhuidse spanning
Ik heb last van Grueter.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:25 schreef Grifte het volgende:
Hebben jullie ook zo'n last van onderhuidse spanning
Moet je Arcee even berichten, ik wacht nog steeds op een update van die LaPo lijstquote:Op woensdag 23 april 2014 21:23 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Is daar ook een FiPo lijst van eigenlijk?
1.35 lang.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:24 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Doe vooral geen moeite, kutkoers.
Dat is zoquote:Op woensdag 23 april 2014 21:20 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Als hij op de TS doelt, dan ja. Want daarin kun je hem onmogelijk ongelijk geven.
Nee Mariaquote:
Pics van je honden.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:28 schreef Heeinz het volgende:
Ik ga zo kaas pakken
Mijn honden vinden dit leuk
Plan Zquote:Op woensdag 23 april 2014 21:28 schreef Grifte het volgende:
Bayern mist een aanspeelpunt in de spits.
Een type Zeefuik, zodat je ook plan B kan spelen.
Als ik Ribery zie voel ik altijd jaloezie dat hij quality time heeft door mogen brengen met Zahia..quote:
twitter:martinkeown5 twitterde op woensdag 23-04-2014 om 21:28:41This is worrying for Bayern, they are giving away a tiny amount of possession but a huge amount of chances. reageer retweet
Ik zit mijn actieve topics maar te refreshen.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik moet nog altijd mijn nasiverslag posten.
Een jood die een nazi verslag maakt?quote:Op woensdag 23 april 2014 21:29 schreef GGMM het volgende:
Ik moet nog altijd mijn naziverslag posten.
Atleti niet dan?quote:Op woensdag 23 april 2014 21:30 schreef S0nic het volgende:
Real en Chelsea in de finale, alleen maar counters.
90 min lang achterin tikken is leukquote:Op woensdag 23 april 2014 21:30 schreef S0nic het volgende:
Real en Chelsea in de finale, alleen maar counters.
Wie is dan het anti-voetbal ? Real niet iigquote:Op woensdag 23 april 2014 21:30 schreef Doublepain het volgende:
De aanvallen van Madrid
Zo gevaarlijk
Ajax bashquote:Op woensdag 23 april 2014 21:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
90 min lang achterin tikken is leuk
Bayern denk ik, alleen tikken maar niet durven aanvallnquote:Op woensdag 23 april 2014 21:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wie is dan het anti-voetbal ? Real niet iig
Ik ben het dan ook met je eens. Real is veel effectiever.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
90 min lang achterin tikken is leuk
Het levert ook geen zak op .quote:Op woensdag 23 april 2014 21:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bayern denk ik, alleen tikken maar niet durven aanvalln
Je zou een masker kunnen overwegen natuurlijk.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Geeft niet, we moeten er allemaal naar kijken
Ging het niet over Ajax?quote:Op woensdag 23 april 2014 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je zou een masker kunnen overwegen natuurlijk.
Al vind ik dat je gewoon jezelf moet kunnen blijven.
Hier klopt geen reet vanquote:
Je bent zelf een dooie lul.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:34 schreef tong80 het volgende:
Wat een verschil met gisteren.
Nu de dooie lullen analyse van Ruud.
Komt nog wel, als er wat monopolies worden doorbroken.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:33 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Grueter is ook zonder barca vervelend.
Snap nog steeds niet dat er via de digitale weg niet een optie wordt geboden met alleen stadiongeluid en zonder commentator. Heerlijk zou dat zijn.
Jouw dagen in je zolder klinken wel heel spannend moet ik zeggen.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goeie comeback.
Nee, laat dit soort internetbattle's maar aan mij en tyron over.
*opquote:Op woensdag 23 april 2014 21:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jouw dagen in je zolder klinken wel heel spannend moet ik zeggen.
hallo ik ben er trouwens ookquote:Op woensdag 23 april 2014 21:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goeie comeback.
Nee, laat dit soort internetbattle's maar aan mij en tyron over.
Hij is in Madrid hoor.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:36 schreef Pleun2011 het volgende:
Gezien de eenzame hoogte van Sierd vind ik het eigenlijk treurig dat hij vaak vanuit een bezemkast commentaar moet leveren.
Is goed.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:37 schreef JanCees het volgende:
Reageer eens even op mijn post alsjeblieft
Had gehoopt dat fox zoiets zou doen.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:34 schreef Grifte het volgende:
[..]
Komt nog wel, als er wat monopolies worden doorbroken.
Dan kan je gewoon uit een soort 'server-lijst' kiezen wie commentaar geeft. Uiteraard stemmen we dan allemaal af op het vakkundige commentaar van Shreyas, de visionair.
Zelfs je moeder is leuker dan de wedstrijd van gisteren.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:37 schreef Tyron het volgende:
leuke wedstrijd wel, beter dan die van gister
Nee, je reactie op Ruud toont enigszins klasse, hey topper dat je bent. Goed bezig Herman.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:37 schreef tong80 het volgende:
Doublepain waarom weer op de man spelen tegen een user ? Slaat totaal nergens op wat je net postte. Je bent eigenlijk te triest om op te reageren.
Nu de eredivisie nogquote:Op woensdag 23 april 2014 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelukkig gaat het CLvoetbal weg bij de NOS
kon ik maar hetzelfde van jouw moeder zeggen maar die is zo lelijk als de nachtquote:Op woensdag 23 april 2014 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zelfs je moeder is leuker dan de wedstrijd van gisteren.
Voor wie dit niet helemaal begreep, Mr. Smokey legt het uit.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee, je reactie op Ruud toont enigszins klasse, hey topper dat je bent. Goed bezig Herman.
Ja van mijn vaderquote:Op woensdag 23 april 2014 21:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
kon ik maar hetzelfde van jouw moeder zeggen maar die is zo lelijk als de nacht
ik weet van wie jij dat uiterlijk hebt iig
dan moet ik naar de analytici van nos gaan luisteren zekerquote:Op woensdag 23 april 2014 21:39 schreef GGMM het volgende:
Zullen we het weer over de wedstrijd hebben.
Smokeyquote:Op woensdag 23 april 2014 21:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voor wie dit niet helemaal begreep, Mr. Smokey legt het uit.
VBL / tong is herman
Neem je tijd, gerust de hele tweede helft. Hebben wij hier ook even rust.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga mijn foto's op de computer zetten
Goed beveiligen he. Anders komt de regering erachter.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga mijn foto's op de computer zetten
Knap hoe jij altijd je gesprekspartner naar een bepaald punt toe dwingt om hem vervolgens keihard af te maken.quote:
De koolquote:
Ze beginnen weer.quote:
quote:Op woensdag 23 april 2014 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die chick die bier tapt in die Heineken reclame is best nice.
Maar zou je der doen?quote:Op woensdag 23 april 2014 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die chick die bier tapt in die Heineken reclame is best nice.
Dankjequote:Op woensdag 23 april 2014 21:41 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik zal je daar straks wel even masseren![]()
Ja precies. Dat hij niet zo kortzichtig is om alleen op uiterlijk te vallenquote:Op woensdag 23 april 2014 21:41 schreef Tyron het volgende:
[..]
dat hij niks beters dan die monster dat jij mamma noemt kon krijgen zegt genoeg
quote:Op woensdag 23 april 2014 21:41 schreef Grifte het volgende:
[..]
Neem je tijd, gerust de hele tweede helft. Hebben wij hier ook even rust.
Wat een dom wicht.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jessica weet niet hoe ze een server moet maken.
Aha.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:42 schreef Cavaliers het volgende:
Ik heb een M&M tussen m'n tenen zitten. Geen prettig gevoel.
Geef hem aan je hondenquote:Op woensdag 23 april 2014 21:44 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Aha.
Ik eet kaas. Hij valt wel een beetje tegen.
Hoor deze man dan, ga toch fietsen met je ouwe kadaver.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:43 schreef tong80 het volgende:
Mooie analyse van Ruud net . Vind je niet Doublepain ?
Verder heb ik het over het voetbal en de mensen op TV. Jij wordt perrsoonlijk tegen users. Leer dat eens af.
Verder lekkere wedstrijd. En hup Bayern.
ze hebben een zoon gebaard die matrassen neukt, dan zal het innerlijk ook wel vertieft zijn van zowel je moeder als vaderquote:Op woensdag 23 april 2014 21:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja precies. Dat hij niet zo kortzichtig is om alleen op uiterlijk te vallen
Ach beter matrassen dan kinderen neuken.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
ze hebben een zoon gebaard die matrassen neukt, dan zal het innerlijk ook wel vertieft zijn van zowel je moeder als vader
Straight to the point.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:46 schreef tong80 het volgende:
Verder alles goed Doublepain ?
Ik vroeg aan je wat je van de analyse van Ruud vond in de rust.
doet het nog steeds pijn ja? je zei dat je er van had genotenquote:Op woensdag 23 april 2014 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach beter matrassen dan kinderen neuken.
Kunnen we van jouw vader niet zeggen.
Casillas keept in beker en CL dacht ikquote:Op woensdag 23 april 2014 21:48 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Waarom keept Lopez eigenlijk niet?
Ah, zo.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:48 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Casillas keept in beker en CL dacht ik
Dat was dus van je moeder.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
doet het nog steeds pijn ja? je zei dat je er van had genoten
quote:Op woensdag 23 april 2014 21:49 schreef Doublepain het volgende:
Wanneer gaat Bayern eens echt voetballen?
Alleen maar tikken terwijl Real ondertussen al 15 grote kansen heeft gehad.
moest je over zo matige comeback 3 minuten denkenquote:Op woensdag 23 april 2014 21:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was dus van je moeder.
In de kamer ernaast hoorde ik jou krijsen.
Jij vergeet dat Guardiola trainer is.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:49 schreef Doublepain het volgende:
Wanneer gaat Bayern eens echt voetballen?
Alleen maar tikken terwijl Real ondertussen al 15 grote kansen heeft gehad.
Sommige vinden hem de beste links back ter wereld.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:49 schreef Martin-Ssempa het volgende:
Alaba weer
Wat een zwakke schakel zeg
Fluit weer op het WKquote:Op woensdag 23 april 2014 21:49 schreef Shreyas het volgende:
Wat is Webb toch een slechte scheidsrechter
WHAHAHAHHAHAHAHAAHAHHAHAHquote:Op woensdag 23 april 2014 21:54 schreef sneakydesert het volgende:
Waarom heeft een turnster geen kater? omdat ze aan de spagaat
Net zoals jij bij Brad Pitt.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:54 schreef sneakydesert het volgende:
Waarom heeft een turnster geen kater? omdat ze aan de spagaat
Je moeder.quote:
stop met je matige grappen of ik schakel ggmm inquote:Op woensdag 23 april 2014 21:55 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Waarom kijk je dan in godsnaam ook the passion terug?
Kom maar opquote:Op woensdag 23 april 2014 21:56 schreef Tyron het volgende:
[..]
stop met je matige grappen of ik schakel ggmm in
Schud die disses zo uit m'n mouw.quote:
uit je moeders tovenaarsmouw?quote:Op woensdag 23 april 2014 21:56 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Schud die disses zo uit m'n mouw.
Je had moeten zeggen Marsman in Oranje dan was ze stil geweest.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:56 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Schud die disses zo uit m'n mouw.
quote:
quote:
nou nou nou nouquote:Op woensdag 23 april 2014 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kon ie niets aan doen, kanjerwebb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |