Omdat AH To Go.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:14 schreef bjanaan het volgende:
Kan iemand mij misschien vertellen, waarom altijd de sixpackjes Heineken bij de AH to go op station Bijlmer ArenA zo achterlijk duur zijn? Ik betaalde volgens mij zondag ¤10,50 voor een sixpackje dat is omgerekend ¤1,75 per blikje!!
Omdat vraag en aanbod.quote:
Voortaan dan ook nooit meer Marokkanen toelaten in kroegen! Geen zelfregulering onder die mensen, dus dan maar die riscobevolkingsgroep weren. Zorgen alleen maar voor gezeik.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:37 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zwaar terecht natuurlijk. Een 'dadergerichte' aanpak is niet mogelijk en het collectief straft deze debielen ook niet. In die zin is er geen zelfregulering onder de aanhang, dus dan maar risico 'vakken' weren. Daar kan ik wel inkomen. Jammer voor het collectief maar wel terecht.
Dit ja, ik snap ook nog steeds niet hoe al dat vuurwerk in de (bad)Kuip terecht is gekomen, lekkere beveiliging.quote:..Natuurlijk is een dadergerichte aanpak wel mogelijk. VAK410-supporters driedubbel fouilleren, iedereen die een bivakmuts of wat dan ook bij zich heeft: geen toegang geven. Camera's ophangen, de eerste de beste die de fout in gaat hoeft nooit meer het stadion in te komen.
Dat is natuurlijk een scheve vergelijking. Camera's ophangen: eens, driedubbel fouilleren: eens. Maar het probleem zit natuurlijk gewoon in de wil om gezeik uit te halen. Als iemand echt de boel wil verneuken dan lukt dat, ook al wordt ie 100 keer gefouilleerd. Bivakmuts stop je bij wijze van zo in je onderbroek.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:42 schreef Silenus het volgende:
[..]
Voortaan dan ook nooit meer Marokkanen toelaten in kroegen! Geen zelfregulering onder die mensen, dus dan maar die riscobevolkingsgroep weren. Zorgen alleen maar voor gezeik.
...Natuurlijk is een dadergerichte aanpak wel mogelijk. VAK410-supporters driedubbel fouilleren, iedereen die een bivakmuts of wat dan ook bij zich heeft: geen toegang geven. Camera's ophangen, de eerste de beste die de fout in gaat hoeft nooit meer het stadion in te komen.
Moet je eens opletten hoe snel het afgelopen is met dat gezeik. !
Dit lijkt me de omgekeerde wereld, normaal doen is namelijk de norm.quote:En beter nog: iedereen die wel normaal kan doen wordt daar gewoon voor beloond
Helaas maar al te waarquote:Op donderdag 24 april 2014 14:39 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Dat komt omdat er een paar mafkezen het verzieken voor de rest.
Klopt, als iemand echt gezeik wil uithalen doet 'ie het wel. Daarom moet je 'm dus ook oppakken en een stadionverbod geven. Een bivakmuts kan je verstoppen, dus zodra iemand zo'n ding opzet ook meteen oppakken. En al z'n vriendjes die dan leip gaan doen en eromheen gaan staan schreeuwen ook. Peloton ME erop af en klaar.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:45 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een scheve vergelijking. Camera's ophangen: eens, driedubbel fouilleren: eens. Maar het probleem zit natuurlijk gewoon in de wil om gezeik uit te halen. Als iemand echt de boel wil verneuken dan lukt dat, ook al wordt ie 100 keer gefouilleerd. Bivakmuts stop je bij wijze van zo in je onderbroek.
Ik bedoel met beloond ook bijv. iets als:quote:Dit lijkt me de omgekeerde wereld, normaal doen is namelijk de norm.
Precies, om grip te krijgen ligt de bal bij de rest van de aanhang. Sla elkaar de muil in als je 'ongeregeldheid' uithaalt en niet voor de lol. Dat is natuurlijk zeer gechargeerd maar het is een maatschappelijk probleem waar de overheid weinig tegen kan doen.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:51 schreef Silenus het volgende:
[..]
Klopt, als iemand echt gezeik wil uithalen doet 'ie het wel. Daarom moet je 'm dus ook oppakken en een stadionverbod geven. Een bivakmuts kan je verstoppen, dus zodra iemand zo'n ding opzet ook meteen oppakken. En al z'n vriendjes die dan leip gaan doen en eromheen gaan staan schreeuwen ook. Peloton ME erop af en klaar.
[..]
Ik bedoel met beloond ook bijv. iets als:
* normaal naar de wedstrijd kunnen waarvoor je een kaartje hebt gekocht
* niet in een irritante buscombi
* gastvrij ontvangen
Ik hoef geen geld of applaus. Gewoon normaal.
Hoezo voortaan. In de betere kroegen gebeurt dat al jaren.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:42 schreef Silenus het volgende:
[..]
Voortaan dan ook nooit meer Marokkanen toelaten in kroegen!
quote:Op donderdag 24 april 2014 15:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoezo voortaan. In de betere kroegen gebeurt dat al jaren.
Ik geloof dat dat inmiddels aan het gebeuren is. Daarom kan ik mij ook wel enigszins vinden in de beslissing om het hele vak te weren. Natuurlijk is het vervelend voor de mensen die geen rotzooi trappen dat ze hier niet bij kunnen zijn, maar nu gaat men zich waarschijnlijk wel keren tegen degenen die voor zulke ongein verantwoordelijk zijn.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:04 schreef inslagenreuring het volgende:
Dat is zo, daarom moet er ook veiligheidswaarborg zijn voor deze 'snitches'.
Hoe dan ook moet de meerderheid het zooitje tuig uit gaan kotsen, anders blenderen ze lekker binnen de massa en wordt toch altijd 'iedereen gestraft'.
Dat is te mooi om waar te zijnquote:Op donderdag 24 april 2014 15:08 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik geloof dat dat inmiddels aan het gebeuren is. Daarom kan ik mij ook wel enigszins vinden in de beslissing om het hele vak te weren. Natuurlijk is het vervelend voor de mensen die geen rotzooi trappen dat ze hier niet bij kunnen zijn, maar nu gaat men zich waarschijnlijk wel keren tegen degenen die voor zulke ongein verantwoordelijk zijn.
Dat denk ik niet eigenlijk. Stel dat jij gewoon op 410 staat, beetje zingen en doen, en iemand steekt vuurwerk af of iets. 'Nou, mooi' denk je dan. Degene die het heeft afgestoken krijgt een boete, stadionverbod, of wordt niet gevonden.quote:
Paar gasten is wel een understatement. Bij zo'n strak geregisseerde actie is het toch gewoon logisch om in dit geval het trommelclubje aan te wijzen.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:18 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat denk ik niet eigenlijk. Stel dat jij gewoon op 410 staat, beetje zingen en doen, en iemand steekt vuurwerk af of iets. 'Nou, mooi' denk je dan. Degene die het heeft afgestoken krijgt een boete, stadionverbod, of wordt niet gevonden.
Nu is heel 410 de sjaak omdat een paar gasten dat vuurwerk hebben gegooid. De volgende keer dat jij weer iemand vuurwerk ziet afsteken, en je weet dat jij daar ook onder te lijden krijgt, dan doe je er toch samen met anderen wat aan?
Of misschien ben ik erg optimistisch
In verhouding tot het hele vak dan. Waarschijnlijk wist meer dan driekwart van 410 niet dat dit ging gebeuren.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Paar gasten is wel een understatement. Bij zo'n strak geregisseerde actie is het toch gewoon logisch om in dit geval het trommelclubje aan te wijzen.
Jammerdebammer voor ze. Mogen ze de topboys bedanken.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:24 schreef Heeinz het volgende:
[..]
In verhouding tot het hele vak dan. Waarschijnlijk wist meer dan driekwart van 410 niet dat dit ging gebeuren.
Niet vreemd. Ze laten zich dit jaar niet bepaald van hun beste kant zien.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:26 schreef Ronaldsen het volgende:
Misschien probeert Ajax hiermee zodanig veel onvrede te veroorzaken dat veel Vak410 supporters uiteindelijk zelf opstappen, maar dat laatste gebeurt denk ik niet.
Het is wel duidelijk dat Ajax de 'harde kern' liever kwijt dan rijk is anno 2014.
dat is al sinds het bestaan ervanquote:Op donderdag 24 april 2014 15:26 schreef Ronaldsen het volgende:
Misschien probeert Ajax hiermee zodanig veel onvrede te veroorzaken dat veel Vak410 supporters uiteindelijk zelf opstappen, maar dat laatste gebeurt denk ik niet.
Het is wel duidelijk dat Ajax de 'harde kern' liever kwijt dan rijk is anno 2014.
Wie zegt dat?quote:Op donderdag 24 april 2014 15:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja, laten we hun tokkiegedrag lekker accepteren.
Er tussen willen staan lijkt mij al wel een reden voor een SV'tje.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:25 schreef Silenus het volgende:
En als je het wel wist, wat wil je eraan doen? Die paar meisjes met een geel hesje aan waarschuwen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |