Nice.quote:Op donderdag 24 april 2014 10:17 schreef Syntix het volgende:
Zal ik dan maar weer eens wat positiefs posten:
[ afbeelding ]
eens, behalve dat je zegt dat de jeugd geen doorbraak kent, begint toch wel te komen bij ajax hoorquote:Op woensdag 23 april 2014 22:21 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zelfde hier. Het voetbal was troosteloos, beker verspeeld, champions League weer teleurgesteld en nog geen doorbraak vanuit de jeugd. Maarja was te verwachten allemaal.
Ik ook, was los van het voetbal een onwijs gave trip.quote:Op donderdag 24 april 2014 10:15 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ik heb me daar meer vermaakt dan in milaan of bij Manchester City. Indrukwekkend publiek.
8/10 would hitquote:Op donderdag 24 april 2014 10:17 schreef Syntix het volgende:
Zal ik dan maar weer eens wat positiefs posten:
[ afbeelding ]
Trouw materiaal.quote:Op donderdag 24 april 2014 12:14 schreef Syntix het volgende:
[..]
En in een Ajax-shirt?
[ afbeelding ]
Zeker 9/10
[ afbeelding ]
Ja sorry, dat heeft 410 volledig aan zichzelf te wijten.quote:Op donderdag 24 april 2014 12:15 schreef Gramulanion het volgende:
Zelfs Vak410'ers die afgelopen zondag niet aanwezig waren in De Kuip krijgen bij Heracles geen toegang tot het uitvak. #heraja #ajax
WTF.
Kan er ook niet wakker van liggenquote:Op donderdag 24 april 2014 12:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja sorry, dat heeft 410 volledig aan zichzelf te wijten.
Ook mensen die er niet bij waren?quote:Op donderdag 24 april 2014 12:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Pubertjes die denken dat ze heel wat zijn. Geldt uiteraard niet voor iedereen, wel voor veel.quote:Op donderdag 24 april 2014 12:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zo werkt dat nu eenmaal, net als bij de behandeling van alle supporters bij uitwedstrijden wat eigenlijk maar door een heel klein deel komt.quote:Op donderdag 24 april 2014 12:21 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ook mensen die er niet bij waren?
Kijk de leiders van 410 maar aan zou ik zeggen.quote:Op donderdag 24 april 2014 12:21 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ook mensen die er niet bij waren?
Aangezien ik voor Ajax ben hell yeahquote:Op donderdag 24 april 2014 12:14 schreef Syntix het volgende:
[..]
En in een Ajax-shirt?
[ afbeelding ]
Zeker 9/10
[ afbeelding ]
Alleen Feyenoorders zien een tweede plek als een prijs, want die kunnen niet beter.quote:Op woensdag 23 april 2014 22:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat dan? Is toch ook een prestatie. Medaille gekregen. Badjas. Dat mag wel in de OP hoor.
Alsof dat één grote vriendenclub is.quote:Op donderdag 24 april 2014 12:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Kijk de leiders van 410 maar aan zou ik zeggen.
Hebben ze helemaal voor niets hun "welgemeende" excuses aangeboden.quote:Op donderdag 24 april 2014 12:15 schreef Gramulanion het volgende:
Zelfs Vak410'ers die afgelopen zondag niet aanwezig waren in De Kuip krijgen bij Heracles geen toegang tot het uitvak. #heraja #ajax
WTF.
Goeie keuzequote:Op donderdag 24 april 2014 12:15 schreef Gramulanion het volgende:
WTF.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |