Asperges.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 april 2014 18:19 schreef Specularium het volgende:
[..]Die zocht ik van de weekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
quote:Op woensdag 23 april 2014 18:35 schreef Uccie het volgende:
Om te posten in een ander topic.....ik val niet op poezen
quote:
Ik kom enkel als ik peners mag zien.quote:Op woensdag 23 april 2014 18:42 schreef Specularium het volgende:
Webschip moet ook komen op de volgende meet, die waarschijnlijk over 10 jaar is als iedereen kan.
Nu kan ik niet zwaaien.quote:
Bodegravenquote:Op woensdag 23 april 2014 18:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nu kan ik niet zwaaien.
Maar gedoe bij Utrecht?
quote:
Ik denk eerder dat pasen en pinksteren op één dag vallen dan dat Webschip naar een meet komt.quote:Op woensdag 23 april 2014 18:42 schreef Specularium het volgende:
Webschip moet ook komen op de volgende meet, die waarschijnlijk over 10 jaar is als iedereen kan.
Dat zijn altijd mooie steden om een Amsterdams accent op te zetten.quote:Op woensdag 23 april 2014 18:48 schreef Uccie het volgende:
Maastricht vind ik overigens wel leuk. Als niet Randstand stad.
Dat kan ik helemaal niet overtuigend.....maar met Haags werkt het niet, want mijn opa en moeder hoefden nooit lang te wachten op hun koffie.quote:Op woensdag 23 april 2014 18:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat zijn altijd mooie steden om een Amsterdams accent op te zetten.
2 minuten wachten op koffie en een lach verandert altijd spontaan in 15 minuten wachten en een rotkop bij de bediening.
Die zijn ook oud.quote:Op woensdag 23 april 2014 18:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat kan ik helemaal niet overtuigend.....maar met Haags werkt het niet, want mijn opa en moeder hoefden nooit lang te wachten op hun koffie.
Goed punt....alhoewel mijn moeder met 64 je die uitspraak niet helemaal in dank afneemt.quote:Op woensdag 23 april 2014 18:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die zijn ook oud.
Anders zijn de bedienden bang dat ze overleden zijn voordat de koffie gezet is.
Nog 1 jaar en ze krijgt maandelijks op haar bankrekening een schriftelijke confirmatie van dit feit te zien.quote:Op woensdag 23 april 2014 18:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Goed punt....alhoewel mijn moeder met 64 je die uitspraak niet helemaal in dank afneemt.
Direct daarna had je een blauw oog?quote:Op woensdag 23 april 2014 19:01 schreef Uccie het volgende:
Dat zij ik vorige maand met haar verjaardag ook.
Goede moeder.quote:
Ik ben ook niet echt de beroerdste om het hele land door te reizen, maar Maastricht is eigenlijk wel een brug te ver.quote:Op woensdag 23 april 2014 19:02 schreef YokiKater het volgende:
Ik ging jaren terug mijn DJ set verkopen in Maastricht, netjes met 140 km per uur heen maar ik ging met 180 weer terug.
Maar ik ben dan ook wel weer erg gehecht aan mijn eigen omgeving. Wel een keer wezen meeten met een leuke meid uit Maastricht in Amsterdam, dat was wel gezellig. Ze komen maar lekker hierheen
Is ze ook. Af en toe een over-beschermend zeikwijf, maar meestal heel lief.quote:
Pics van je moeder.quote:Op woensdag 23 april 2014 19:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is ze ook. Af en toe een over-beschermend zeikwijf, maar meestal heel lief.
Dat zijn alle moeders.quote:Op woensdag 23 april 2014 19:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is ze ook. Af en toe een over-beschermend zeikwijf, maar meestal heel lief.
Zoek maar een foto van zo'n pittige 60-er en photoshop haar haar grijs.quote:
RIP.quote:
Nee maar elke dag gewoon ruk.quote:
Rotterdam toch?quote:Op woensdag 23 april 2014 19:09 schreef Specularium het volgende:
Hugo Borst is er wel, dat is een redelijke eindbaas.
Maar die komt ook niet uit Limburg.
Rotterdamquote:Op woensdag 23 april 2014 19:09 schreef Specularium het volgende:
Hugo Borst is er wel, dat is een redelijke eindbaas.
Maar die komt ook niet uit Limburg.
Ah de dokwerker heeft gesproken.quote:
quote:Op woensdag 23 april 2014 19:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah de dokwerker heeft gesproken.
Ik had dus toch gelijk, danku.
Dat eetgedrag opdwingen aan haar kind kun je dan ook best zien als een vorm van mishandeling, of op zijn minst verwaarlozing.quote:Op woensdag 23 april 2014 19:11 schreef Uccie het volgende:
Hugo herinner ik me vooral van de discussie met dat wijf dat haar kind alleen rauw eten gaf.
Dat was nou een goeie tafelgast, die was tenminste een beetje kritisch.
Kan je ook niks aan doen.quote:
Ik onder andere van toen hij werd toegezongen door Sharon den Adel. Hij werd direct een verlegen jongetje. Plus dat ik hem wel een aantal keer in de stad heb gezien.quote:Op woensdag 23 april 2014 19:11 schreef Uccie het volgende:
Hugo herinner ik me vooral van de discussie met dat wijf dat haar kind alleen rauw eten gaf.
Dat was nou een goeie tafelgast, die was tenminste een beetje kritisch.
Dat wijf spoorde voor geen meter, compleet krankzinnig. Zo iemand moet je uit de ouderlijke macht zetten.quote:Op woensdag 23 april 2014 19:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat eetgedrag opdwingen aan haar kind kun je dan ook best zien als een vorm van mishandeling, of op zijn minst verwaarlozing.
Die heb ik al dagen niet meer gezien. Bij haar zus?quote:
Hoe is het met de kleine?quote:
Het is Pasen geweest he.quote:Op woensdag 23 april 2014 19:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die heb ik al dagen niet meer gezien. Bij haar zus?
Ik nam net een slok theequote:Op woensdag 23 april 2014 19:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is Pasen geweest he.
Ze komt wel weer terug op hemelvaart.
Het voorrecht van een babyquote:Op woensdag 23 april 2014 19:17 schreef Tem het volgende:
[..]
Goed, slaapt veel. Alleen 's nachts een paar keer niet
Verhoudingen zijn wel goed voor later, 2 mannen, 2 vrouwen, anders krijg je dat weer.quote:Op woensdag 23 april 2014 19:17 schreef Tem het volgende:
[..]
Goed, slaapt veel. Alleen 's nachts een paar keer niet
Ja, prima. Bevalling is vrij soepel verlopen.quote:Op woensdag 23 april 2014 19:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het voorrecht van een baby
Je vriendin weer een beetje bijgekomen?
Nog een man erbij natuurlijk.quote:Op woensdag 23 april 2014 19:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Verhoudingen zijn wel goed voor later, 2 mannen, 2 vrouwen, anders krijg je dat weer.
Gewoon 10 maken, dan heb je 1 hommel zoon in ieder geval. Statistisch gezien.quote:
Platvloers zijn is tot daar aan toe, maar dit wens je niemand toe. Waar is je verstand.quote:
Ligt nog in Limburg, in de Randstad had ik het niet nodigquote:Op woensdag 23 april 2014 19:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Platvloers zijn is tot daar aan toe, maar dit wens je niemand toe. Waar is je verstand.
Een literfles lactacyd.quote:Op woensdag 23 april 2014 19:31 schreef Specularium het volgende:
Takkie heeft een enorme pener nodig met haar zure randstadhaat.
Kom ik in aanmerking met mijn 3 centimeter?quote:Op woensdag 23 april 2014 19:31 schreef Specularium het volgende:
Nee laat maar, zit meestal een matige dude aan vastquote:Op woensdag 23 april 2014 19:31 schreef Specularium het volgende:
Die kerel heeft echt teveel klappen op zijn hoofd gehad, die ene hersencel is gewoon pulp.quote:
Als je dude zegt ga je nooit scoren.quote:Op woensdag 23 april 2014 19:34 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Nee laat maar, zit meestal een matige dude aan vast
Hoeft ook nietquote:Op woensdag 23 april 2014 19:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als je dude zegt ga je nooit scoren.
Ik zie heel soms via die Facebookpagina oud-klasgenoten.quote:Op woensdag 23 april 2014 19:53 schreef Uccie het volgende:
Al die mooiste meisjes van de klas zijn aan lager wal geraakt.....gelukkig maar dat ik een lelijke tiener was.
Tilburg vind ik echt vreselijk, vooral Noord.quote:
Volgende halte Eindhoven, mag ik er alweer uit en ff overstappenquote:Op woensdag 23 april 2014 20:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Tilburg vind ik echt vreselijk, vooral Noord.
Niet, ze trouwen altijd een rijke fokker.quote:Op woensdag 23 april 2014 19:53 schreef Uccie het volgende:
Al die mooiste meisjes van de klas zijn aan lager wal geraakt.....gelukkig maar dat ik een lelijke tiener was.
Samen gepikeerd doen in de kroeg omdat ze daar niet mogen roken.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:10 schreef Specularium het volgende:
Is Adriaan toevallig met Corrie weg?
Bedenk ik me nu.
Rijke fokker....contradictio in terminis.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:08 schreef Tem het volgende:
[..]
Niet, ze trouwen altijd een rijke fokker.
Het is zo jammer dat je als Trix zijnde je mening niet mag geven, maar ik kan me zo voorstellen dat ze regelmatig een tirade uitlaat over die klapjosti waar je U tegen zegt.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:27 schreef Tem het volgende:
Edje de Roy krijgt ook een dikke plofharses.
Dat is dan mooi, want je krijgt 'm ook niet.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:35 schreef Specularium het volgende:
Ik zit eigenlijk niet te wachten op de mening van Trix.
Hoi liesje.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik nam het voor je op, ga je zo doen.
Team natte wortel en team bruine wortel nemen het op tegen team specupener.quote:
Oh niks ergs hoor, gewoon frustraties over studievereniging dingen. Samenwerken is zo klote soms.quote:
Moet je maar niet zo dwars doen altijd.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh niks ergs hoor, gewoon frustraties over studievereniging dingen. Samenwerken is zo klote soms.
Dat doe ik niet, ik laat altijd over me heen lopen. En dan zit ik gefrustreerd thuis, zoals nu.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:03 schreef Tem het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo dwars doen altijd.
Oh dat is kut ja en frustrerend. Al die leuke groepjes en dingen samen doen. Ik kon dat ook nooit maar ik kan nog steeds niet goed samenwerken dus dat ligt aan mij.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh niks ergs hoor, gewoon frustraties over studievereniging dingen. Samenwerken is zo klote soms.
ho ho.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:05 schreef Specularium het volgende:
Allemaal sociaal gehandicapten hier. Daarom voel ik me ook thuis.
Reep chocolade en een kom natte asperges maakt alles weer goed.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat doe ik niet, ik laat altijd over me heen lopen. En dan zit ik gefrustreerd thuis, zoals nu.
En dan je frustratie maar op ons botvieren.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat doe ik niet, ik laat altijd over me heen lopen. En dan zit ik gefrustreerd thuis, zoals nu.
Hmja dat heb ik dus ookquote:Op woensdag 23 april 2014 21:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh dat is kut ja en frustrerend. Al die leuke groepjes en dingen samen doen. Ik kon dat ook nooit maar ik kan nog steeds niet goed samenwerken dus dat ligt aan mij.
Heb nog niet eens gegeten door dat kutgedoe. Geen zin in ook.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:20 schreef Specularium het volgende:
Hopelijk krijgen we weer een schitterende foto van haar maaltijd.
Dus geen foto?quote:Op woensdag 23 april 2014 21:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heb nog niet eens gegeten door dat kutgedoe. Geen zin in ook.
Wel wat eten hoor.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hmja dat heb ik dus ook
Samen werken gaat alleen als er duidelijke taken zijn, en dat is vaak niet zo.
[..]
Heb nog niet eens gegeten door dat kutgedoe. Geen zin in ook.
Aardappelen, vlees en groente, en niks geen flauwekulletjes.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat voor hoogstandje heb jij vandaag gekookt?
In de magnetron?quote:Op woensdag 23 april 2014 21:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Aardappelen, vlees en groente, en niks geen flauwekulletjes.
Gebakken aardappelen, steak en groente.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Aardappelen, vlees en groente, en niks geen flauwekulletjes.
quote:
Oh, dat is wel goed. Ik eet gewoon toastjes.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, in 3 pannen, met je Utopia.
Jouw Pohiquote:Op woensdag 23 april 2014 21:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh, dat is wel goed. Ik eet gewoon toastjes.
Fooi?quote:Op woensdag 23 april 2014 21:54 schreef liesje1979 het volgende:
Hoe heet het ook alweer dat je volgens de belastingdienst inkomsten anders dan salaris van je werk ontvangt?
Kan, alleen mijn unithoofd gebruikte volgens mij een andere term. Echt belachelijk, eerst was het eigenlijk soort van een regel dat we in ieder geval 1 boterham mee moesten eten want voorbeeldfunctie.quote:
Nee, ik dacht iets van inkomsten uit.... En toen vond ik het zo stom dat ik de rest niet meer goed hoorde.quote:
De stichting dan. Ze heeft het niet zelf bedacht.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:58 schreef Tem het volgende:
Maar jouw unithoofd weet niet veel van belastingen, met d'r unithoofd.
Je moet dus zelf je bammetjes smeren?quote:Op woensdag 23 april 2014 21:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kan, alleen mijn unithoofd gebruikte volgens mij een andere term. Echt belachelijk, eerst was het eigenlijk soort van een regel dat we in ieder geval 1 boterham mee moesten eten want voorbeeldfunctie.
Kijkt u even mee?quote:Op woensdag 23 april 2014 21:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
De stichting dan. Ze heeft het niet zelf bedacht.
http://www.belastingdiens(...)g/loonheffingen/loonquote:Loon in natura
Loon in natura is loon dat u niet in geld uitbetaalt. Ook over loon in natura moet u loonheffingen berekenen. Kijk voor meer informatie bij Loon in natura.
Yep maar dat vind ik niet eens erg heb al een brood in de viezer gegooid daar. Maar ik vind dat beleid gewoon stom.quote:Op woensdag 23 april 2014 22:00 schreef Latert het volgende:
[..]
Je moet dus zelf je bammetjes smeren?
Dat is niet mijn Utopia!quote:Op woensdag 23 april 2014 22:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep maar dat vind ik niet eens erg heb al een brood in de viezer gegooid daar. Maar ik vind dat beleid gewoon stom.
Hmm, ik dacht dat ze echt een andere term gebruikte.quote:Op woensdag 23 april 2014 22:01 schreef Tem het volgende:
[..]
Kijkt u even mee?
[..]
http://www.belastingdiens(...)g/loonheffingen/loon
Dat zal ze leren.quote:Op woensdag 23 april 2014 22:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep maar dat vind ik niet eens erg heb al een brood in de viezer gegooid daar.
Nee, het is een soort kont tekst.quote:Op donderdag 24 april 2014 08:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom maakt uccie altijd TT's over haar vogels?
Ik moet wel, er zitten er 2 vrij kort achter elkaar (oeps). Die van Spanje is af (met vuurwerk en menselijke torrentjes bouwen et al). Polen is een heel ander hoofdstuk.quote:Op donderdag 24 april 2014 08:39 schreef YokiKater het volgende:
Whehehe, i love your postings man!
DH is geniaal, daar ben ik heilig van overtuigd. Ook prachtig hoe die man op vakantie gaat, mensen snappen dat niet maar ik wel.
Why de neuk zijn er mensen die een endoscoop kopen? Nasty fuckers.quote:Op donderdag 24 april 2014 09:58 schreef YokiKater het volgende:
Holy shit! Nog goedkoper zelfs..
http://www.obd-partner.nl(...)fT-L0CFabLtAodp0YASQ
Altijd handig!
Een ander woord is inspectiecamera. Deze worden gebruikt om leidingen e.d. te bekijken bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Why de neuk zijn er mensen die een endoscoop kopen? Nasty fuckers.
Snap ik toch, ik dol maar wat.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:18 schreef Uccie het volgende:
Uh Yoki.....ik die het niet voor mijn plezier hè....1x per jr in het ziekenhuis is eigenlijk al te vaak.
Als je het zo stelt is het wel weer logisch.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Een ander woord is inspectiecamera. Deze worden gebruikt om leidingen e.d. te bekijken bijvoorbeeld.
Of je schroeft een apparaat open en gaat dan eerst even met de cam naar binnen.
Gewoon een camera voor lastig te bereiken plaatsen. Niet alles hoeft men meteen in een hol te stoppen, behalve bij Corrie dan..
Speciale eenheden gebruiken die dingen zelfs.. zie je wel eens in films ook.. gaatje boren, cameraatje er door, of camera onder de deur door.. beetje gluren.. situatie inschatten.
Hier zit je zomaar in de radiateur van een Range Roverquote:Op donderdag 24 april 2014 14:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als je het zo stelt is het wel weer logisch.
Jij zou van de vorige keer nog een filmpje naar mij sturen.quote:Op donderdag 24 april 2014 16:40 schreef Uccie het volgende:
Als je de kleuren een beetje aanpast ziet het er bij mij net zo uit
Ik kreeg geen filmpje meequote:Op donderdag 24 april 2014 17:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij zou van de vorige keer nog een filmpje naar mij sturen.
En wat is daar op te zien? Dat je niet zwanger was in ieder gevalquote:Op donderdag 24 april 2014 17:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kreeg geen filmpje mee
Heb wel de echofoto's van mijn buik.
Ik heb niet echt goed gekeken, ik zag zwarte en grijze vlekkenquote:Op donderdag 24 april 2014 19:19 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En wat is daar op te zien? Dat je niet zwanger was in ieder geval
Ja dat is meestal ook alles wat ik er in ziequote:Op donderdag 24 april 2014 19:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb niet echt goed gekeken, ik zag zwarte en grijze vlekken
Doe niet zo gek, ik studeer nog joh.quote:
RIP aan de nabestaanden.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:30 schreef Peunage het volgende:
Bliksem slaat net keihard hier in de straat in. Ik schrok me rot.
Maar dan kun je toch uitrekenen?quote:Op donderdag 24 april 2014 19:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Doe niet zo gek, ik studeer nog joh.
Njos heeft vast wel een valiumpje voor je.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:30 schreef Peunage het volgende:
Bliksem slaat net keihard hier in de straat in. Ik schrok me rot.
Hartaanval is al weer over.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Njos heeft vast wel een valiumpje voor je.
Optellen en aftrekken enzo, ja dat heb ik wel geleerd ja.quote:
De lelijkste meisjes ook niet, volgens mij.quote:
Ja niet te moeilijk doen en niet teveel willen, dan is geluk lastiger te vinden denk ik.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:32 schreef Uccie het volgende:
Eigenlijk moet je gewoon middelmatig zijn om gelukkig te worden.
JIj had tegen Njos moeten zeggen dat zij dat was natuurlijk...gemiste kans.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:42 schreef Waaghals het volgende:
ik weet wel wie de mooiste jongen was
Oh wie dan?quote:Op donderdag 24 april 2014 20:42 schreef Waaghals het volgende:
ik weet wel wie de mooiste jongen was
Nou...zou maar vast een goedmaakiets bedenken danquote:Op donderdag 24 april 2014 20:45 schreef Waaghals het volgende:
Dat kleffe gedoe wordt niet zo gewaardeerd
quote:Op donderdag 24 april 2014 20:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou...zou maar vast een goedmaakiets bedenken dan
#TeamNjos
Misschien wilden ze gewoon met je commodore spelen.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:47 schreef Waaghals het volgende:
Ik kreeg ineens allemaal briefjes van meisjes terwijl ik meer geinteresseerd was in mijn Commodore 64
En dan zijn joystick vastpakken natuurlijk.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:49 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Misschien wilden ze gewoon met je commodore spelen.
Daar zit ik ook op te wachten. Ik vind het een enorme lul, maar het is wel een goede show.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:00 schreef Specularium het volgende:
Gelukkig komt Menno Buch zo weer met zijn heerlijke overacting.
Ik wilde altijd onzichtbaar zijn, vond dat ik nergens bij hoordequote:Op donderdag 24 april 2014 20:32 schreef Uccie het volgende:
Eigenlijk moet je gewoon middelmatig zijn om gelukkig te worden.
Ik hoorde bij het groepje dat nergens bij hoorde.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:19 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik wilde altijd onzichtbaar zijn, vond dat ik nergens bij hoorde
Einzelgangerig hier, een paar leuke goede vriendinnen van de middelbare school overgehouden waar ik 3 kutjaren heb gehadquote:Op donderdag 24 april 2014 21:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik hoorde bij het groepje dat nergens bij hoorde.
Hele rare samenstelling allerlei misfits. Maar we zijn nog steeds vrienden.
Ik kwam mijn beste vriendin in het tweede jaar tegen en sindsdien onafscheidelijk.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:25 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Einzelgangerig hier, een paar leuke goede vriendinnen van de middelbare school overgehouden waar ik 3 kutjaren heb gehad
Ik was er ook zo een dus: genegeerd en gepestquote:Op donderdag 24 april 2014 21:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kwam mijn beste vriendin in het tweede jaar tegen en sindsdien onafscheidelijk.
Zij heeft het heel zwaar gehad, veel gepest. Ik werd gewoon genegeerd.
quote:Op donderdag 24 april 2014 21:28 schreef Specularium het volgende:
Ik kwam mijn beste vriendin hier op FOK! tegen, hij heet Voorschrift.
quote:Op donderdag 24 april 2014 21:28 schreef Specularium het volgende:
Ik kwam mijn beste holmaat hier op FOK! tegen, hij heet Voorschrift.
Dat is 22 jr vriendschap en een half huis aan telefoonkosten hèquote:Op donderdag 24 april 2014 21:28 schreef Specularium het volgende:
Ik kwam mijn beste vriendin hier op FOK! tegen, hij heet Voorschrift.
Ik hoef geen stamper in mn holquote:Op donderdag 24 april 2014 21:30 schreef Specularium het volgende:
Takkie is jaloers, ik merk het alweer.
Niks tegen jouquote:Op donderdag 24 april 2014 22:25 schreef Voorschrift het volgende:
Wat onaardig weer tegen mij, wat heb ik jullie ooit aangedaan.
Valse lesbo's.
Jij valt op oudjes?quote:Op donderdag 24 april 2014 22:27 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Niks tegen jou
Jij vist niet in mijn vijver
Ik voorlopig ook niet
Het heeft Corrie niet geholpen, die is al een tijdje pleitte hier. Haar hol zit vol.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien word je daar wel weer vrolijk van.
Het is een perfect dieettechniek.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hetro sowiesoquote:
Heb je al een nieuwe taxi?quote:Op donderdag 24 april 2014 22:25 schreef Voorschrift het volgende:
Wat onaardig weer tegen mij, wat heb ik jullie ooit aangedaan.
Valse lesbo's.
Maar ik weet niet wat je leeftijd is, dus dit is lastig.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:32 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Hetro sowieso
Beetje van mijn eigen leeftijd, niet teveel verschil
quote:Op donderdag 24 april 2014 22:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het heeft Corrie niet geholpen, die is al een tijdje pleitte hier. Haar hol zit vol.
Njet.quote:
Mijn hol is alleen uitgangquote:Op donderdag 24 april 2014 22:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
39quote:Op donderdag 24 april 2014 22:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maar ik weet niet wat je leeftijd is, dus dit is lastig.
Dat terwijl hetero mannen het zo geil vinden om een vrouw anaal te nemen.quote:
Dit maakt mijn taalgebruik dan wel weer ongepast.quote:
Ik dacht dat jij veel meer kilometers maakte, 30k per jaar is pittig maar niet extreem, wegdoen bij 120k kan ook makkelijk bij een Benz. Verstandige keuze denk ik wel.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Njet.
Deze zit op 90k km nu, dus ik ga denk nog jaartje mee door tot 120.
Ik heb er werkelijk helemaal niets mee..quote:Op donderdag 24 april 2014 22:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat terwijl hetero mannen het zo geil vinden om een vrouw anaal te nemen.
Mwah valt mee, zit rond de 30-40k dus is nog wel te doen inderdaad.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij veel meer kilometers maakte, 30k per jaar is pittig maar niet extreem, wegdoen bij 120k kan ook makkelijk bij een Benz. Verstandige keuze denk ik wel.
Gezonde instellingquote:Op donderdag 24 april 2014 22:37 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb er werkelijk helemaal niets mee..
Ik kan er anders niet warm voor lopenquote:Op donderdag 24 april 2014 22:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat terwijl hetero mannen het zo geil vinden om een vrouw anaal te nemen.
En ik heb geen andere keuze.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:37 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb er werkelijk helemaal niets mee..
Want mensen die er wel wat mee hebben zijn gek ofzo?quote:
Hell no.quote:
quote:Op donderdag 24 april 2014 22:49 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Want mensen die er wel wat mee hebben zijn gek ofzo?
Nee, ik kan me niet voorstellen dat het lekker isquote:Op donderdag 24 april 2014 22:49 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Want mensen die er wel wat mee hebben zijn gek ofzo?
Ik moet er ook niet aan denken....ik krijs het hele ziekenhuis al bij elkaar met dat kleine buisje.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:57 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Nee, ik kan me niet voorstellen dat het lekker is
Is gebouwd als uitgang, voor mij blijft het uitgang.
De mens probeert veel uit, niks mis mee maar niet voor mij
quote:
Ach niet zeuren, poppers onder de neus en een literfles glijmiddel rond je ster smeren en gaan met die 'banaan'.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik moet er ook niet aan denken....ik krijs het hele ziekenhuis al bij elkaar met dat kleine buisje.
Nee, bah nee.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach niet zeuren, poppers onder de neus en een literfles glijmiddel rond je ster smeren en gaan met die 'banaan'.
Maar dat is ook wel een hele onopwindende settingquote:Op donderdag 24 april 2014 23:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik moet er ook niet aan denken....ik krijs het hele ziekenhuis al bij elkaar met dat kleine buisje.
Meen je dat nou?quote:Op donderdag 24 april 2014 23:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, bah nee.
En ik ging vanochtend al van mijn stokje van een Ibuprofen
Ik mag het officieel niet, maar van morfineachtige dingen ga ik helemaal hallucineren.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Meen je dat nou?
Ibuprofen is zo'n beetje het enige wat nog werkt bij mij.
Godsgruwelijk geweldige uitvinding dat spul.
Doktertje spelenquote:Op donderdag 24 april 2014 23:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar dat is ook wel een hele onopwindende setting
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |