SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
6 jaar is toch best oud voor een vogeltjeDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
ik heb het altijd een vreemde vogel gevonden.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Jij weet ook van alles wat hequote:Op woensdag 23 april 2014 16:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
6 jaar is toch best oud voor een vogeltje![]()
![]()
Volgens mij niet hoorquote:Op woensdag 23 april 2014 16:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
6 jaar is toch best oud voor een vogeltje
Neem aan dat hij geen mus in huis had![]()
![]()
Als honden gemiddeld 12 worden vind ik 6 voor een vogeltje wel oud, aangezien het vaak zo is dat hoe groter het dier hoe langer het leeft (aan natuurlijke oorzaken)Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ene Adelaar.quote:Op woensdag 23 april 2014 17:01 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, ik weet bv. niets van wat voor een vogeltje de vader van Maver had.![]()
Is dit sarcastischquote:Op woensdag 23 april 2014 17:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]Het is niet te geloven. Die kerel moet eens aan 2 voor 12 mee gaan doen ofzo
?
Hij had het dan ook niet tegen jouquote:Op woensdag 23 april 2014 17:01 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, ik weet bv. niets van wat voor een vogeltje de vader van Maver had.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
nba 2k14 is best lastig als je een tijd niet meer gespeeld hebt
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Parkieten en kanaries worden ouder. Papegaaien al helemaalquote:Op woensdag 23 april 2014 17:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
Als honden gemiddeld 12 worden vind ik 6 voor een vogeltje wel oud, aangezien het vaak zo is dat hoe groter het dier hoe langer het leeft (aan natuurlijke oorzaken)![]()
Bij de de Slimste mens app wist hij ook bijna allesquote:Op woensdag 23 april 2014 17:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]Het is niet te geloven. Die kerel moet eens aan 2 voor 12 mee gaan doen ofzo
![]()
![]()
Ik weet alleen dat papegaaien heel oud kunnen worden.
Al vallen die misschien niet onder de noemer "vogeltje"![]()
Papegaaien zijn idd een uitzondering, maar ik ging ervanuit dat hij die niet had aangezien je die meestal niet betiteld als een vogeltjequote:Op woensdag 23 april 2014 17:02 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Parkieten en kanaries worden ouder. Papegaaien al helemaalDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Maar kanaries en parkieten worden ook gemiddeld 10 jaar schat ik.quote:Op woensdag 23 april 2014 17:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Papegaaien zijn idd een uitzondering, maar ik ging ervanuit dat hij die niet had aangezien je die meestal niet betiteld als een vogeltje![]()
Oudste parkiet is 29 gewordenquote:Op woensdag 23 april 2014 17:03 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Maar kanaries en parkieten worden ook gemiddeld 10 jaar schat ik.![]()
HIerna nog 8quote:Op woensdag 23 april 2014 17:04 schreef Tobi-wan het volgende:
Hoeveel TOTS komen er eigenlijk? Denk dat ik vanavond maar voor 100k packs ga halen...Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Op woensdag 23 april 2014 17:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hij had het dan ook niet tegen jou![]()
Dacht echt dat het over mij ging, narcisme FTW![]()
Beatle was een parkiet. Blauwe kleur. Normaal worden ze wel ouder maar ja dat mocht nu niet zo zijn.![]()
heb er heel lang over moeten denkenquote:Op woensdag 23 april 2014 17:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
Als honden gemiddeld 12 worden vind ik 6 voor een vogeltje wel oud, aangezien het vaak zo is dat hoe groter het dier hoe langer het leeft (aan natuurlijke oorzaken)![]()
1 uitzondering op de regel denk ik. het schildpad
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Wat maakt het uit? Je krijgt toch weer een legend.quote:Op woensdag 23 april 2014 17:04 schreef Tobi-wan het volgende:
Hoeveel TOTS komen er eigenlijk? Denk dat ik vanavond maar voor 100k packs ga halen...![]()
Het schildpadquote:Op woensdag 23 april 2014 17:06 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb er heel lang over moeten denken![]()
1 uitzondering op de regel denk ik. het schildpad
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik was kind. Kwamen terug van vakantie. En toen waren Pipi en Mimi allebei doodquote:Op woensdag 23 april 2014 17:06 schreef Maver24 het volgende:
Beatle was een parkiet. Blauwe kleur. Normaal worden ze wel ouder maar ja dat mocht nu niet zo zijn.Lagen zo onderin het kooitje. Degene die ze te eten moest geven snapte er niks van
Die is het gewoon vergeten waarschijnlijk
Waren trouwens ook parkieten.![]()
het paard > dus het schildpadquote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ook geen heel klein dierquote:Op woensdag 23 april 2014 17:06 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb er heel lang over moeten denken![]()
1 uitzondering op de regel denk ik. het schildpadWel iets kleiner dan een mens maar scheelt niet veel hoor
Elke dag![]()
Het zijn er wel een shitload inderdaad en dan is dit nog 1 van de goedkopere volgens mijquote:Ik heb echt al lang geen legend gekregen hoor...quote:Op woensdag 23 april 2014 17:07 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Wat maakt het uit? Je krijgt toch weer een legend.![]()
Dit is geen hele handige om pack bij te openen. Alhoewel de kans om er een te krijgen miss ook wel weer groter is, komen de echte natuurlijk later pas.quote:Op woensdag 23 april 2014 17:09 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Het zijn er wel een shitload inderdaad en dan is dit nog 1 van de goedkopere volgens mij
[..]
Ik heb echt al lang geen legend gekregen hoor...
Voor armoedzaaiers is dit TOTS wel het meest in het oog springende
Elke dag![]()
Ik hou het bij silver packs vanavond. Tijdens BPL ga ik wel wat meer openenquote:Op woensdag 23 april 2014 17:09 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Het zijn er wel een shitload inderdaad en dan is dit nog 1 van de goedkopere volgens mij
[..]
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
baasquote:Op woensdag 23 april 2014 17:09 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
[..]
#FreeTrapz![]()
das ook best triest als dat gebeurd als je van vakantie terugkomt. Beatle was een leuke lieve vogel die altijd begon te fluiten als je binnen kwam. Ging ze op je schouder zitten en ging het aan mij haar zitten plukken. Bij me pa was ze altijd vrij om te vliegen in huisquote:Op woensdag 23 april 2014 17:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik was kind. Kwamen terug van vakantie. En toen waren Pipi en Mimi allebei doodLagen zo onderin het kooitje. Degene die ze te eten moest geven snapte er niks van
Die is het gewoon vergeten waarschijnlijk
Waren trouwens ook parkieten.![]()
Ik speel daar nu ook vooral MyTeam merk wel dat ik alles steeds beter begin te begrijpenquote:Op woensdag 23 april 2014 17:01 schreef over_hedge het volgende:
nba 2k14 is best lastig als je een tijd niet meer gespeeld hebtLeuke beesten iddquote:Op woensdag 23 april 2014 17:11 schreef Maver24 het volgende:
[..]
das ook best triest als dat gebeurd als je van vakantie terugkomt. Beatle was een leuke lieve vogel die altijd begon te fluiten als je binnen kwam. Ging ze op je schouder zitten en ging het aan mij haar zitten plukken. Bij me pa was ze altijd vrij om te vliegen in huis![]()
De prijs van een hoop van die Silver Totsen wordt wel heel onvoorspelbaarquote:Op woensdag 23 april 2014 17:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik hou het bij silver packs vanavond. Tijdens BPL ga ik wel wat meer openenGeen idee of er enige vraag zal zijn naar de helft van die spelers
Elke dag![]()
Morgen toch? En wat zijn eigenlijk alle teams?quote:
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik vind my career altijd wel tof. Alleen de eerste paar potjes na maanden niet gespeeld te hebben ging wat minder/quote:Op woensdag 23 april 2014 17:11 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik speel daar nu ook vooral MyTeam merk wel dat ik alles steeds beter begin te begrijpen
[..]
Leuke beesten iddDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
vnvnd miss ook wat silverpacks, omdat die toch het meest van waarde worden straks denk ik.
verder heb ik maar weinig tijd dus denk 10 packskes ofzo.
en even polsen of er een leuke silver TOTS voor een aardige prijs te krijgen is miss.
moet natuurlijk ook nog stickers plakken
#FreeTrapz![]()
quote:hihiquote:Op woensdag 23 april 2014 17:13 schreef DuTank het volgende:
[..]
Morgen toch? En wat zijn eigenlijk alle teams?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
denken als Dutankquote:
Maandag was het zondag dus vandaag is het dinsdag.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
DuDenk.quote:Op woensdag 23 april 2014 17:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
denken als Dutank
Maandag was het zondag dus vandaag is het dinsdag.![]()
quote:Laat ook maarquote:Op woensdag 23 april 2014 17:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
denken als Dutank
Maandag was het zondag dus vandaag is het dinsdag.Alles is een beetje aan me voorbij gegaan
Maar ik hoorde net Nepenthez zeggen dat morgen de TOTS in packs gaan, dus daarom dacht ik het. En nee, het was niet een filmpje van gisteren
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |