SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
6 jaar is toch best oud voor een vogeltjeDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
ik heb het altijd een vreemde vogel gevonden.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Jij weet ook van alles wat hequote:Op woensdag 23 april 2014 16:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
6 jaar is toch best oud voor een vogeltje![]()
![]()
Volgens mij niet hoorquote:Op woensdag 23 april 2014 16:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
6 jaar is toch best oud voor een vogeltje
Neem aan dat hij geen mus in huis had![]()
![]()
Als honden gemiddeld 12 worden vind ik 6 voor een vogeltje wel oud, aangezien het vaak zo is dat hoe groter het dier hoe langer het leeft (aan natuurlijke oorzaken)Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ene Adelaar.quote:Op woensdag 23 april 2014 17:01 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, ik weet bv. niets van wat voor een vogeltje de vader van Maver had.![]()
Is dit sarcastischquote:Op woensdag 23 april 2014 17:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]Het is niet te geloven. Die kerel moet eens aan 2 voor 12 mee gaan doen ofzo
?
Hij had het dan ook niet tegen jouquote:Op woensdag 23 april 2014 17:01 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, ik weet bv. niets van wat voor een vogeltje de vader van Maver had.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
nba 2k14 is best lastig als je een tijd niet meer gespeeld hebt
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Parkieten en kanaries worden ouder. Papegaaien al helemaalquote:Op woensdag 23 april 2014 17:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
Als honden gemiddeld 12 worden vind ik 6 voor een vogeltje wel oud, aangezien het vaak zo is dat hoe groter het dier hoe langer het leeft (aan natuurlijke oorzaken)![]()
Bij de de Slimste mens app wist hij ook bijna allesquote:Op woensdag 23 april 2014 17:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]Het is niet te geloven. Die kerel moet eens aan 2 voor 12 mee gaan doen ofzo
![]()
![]()
Ik weet alleen dat papegaaien heel oud kunnen worden.
Al vallen die misschien niet onder de noemer "vogeltje"![]()
Papegaaien zijn idd een uitzondering, maar ik ging ervanuit dat hij die niet had aangezien je die meestal niet betiteld als een vogeltjequote:Op woensdag 23 april 2014 17:02 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Parkieten en kanaries worden ouder. Papegaaien al helemaalDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Maar kanaries en parkieten worden ook gemiddeld 10 jaar schat ik.quote:Op woensdag 23 april 2014 17:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Papegaaien zijn idd een uitzondering, maar ik ging ervanuit dat hij die niet had aangezien je die meestal niet betiteld als een vogeltje![]()
Oudste parkiet is 29 gewordenquote:Op woensdag 23 april 2014 17:03 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Maar kanaries en parkieten worden ook gemiddeld 10 jaar schat ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |