bemoei je lekker met je eigenquote:Op donderdag 24 april 2014 10:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uhm nee.. dat lijkt me logisch
Thijs reist wel voor je
dm maar... je ziet wel of k reageer...quote:Op donderdag 24 april 2014 10:31 schreef BeamofLight het volgende:
toppertje erbij
nikkie mag ik je dm-en? Ben geil.
Nee, jij en Thijs gaan kinderen maken en ze gaan heul gek brabo-twents praten.quote:Op donderdag 24 april 2014 10:28 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
mag ik nog zelf bedenken bij wie ik pas?? Ze wonen me allebei te ver weg...
Het DM-etje is al verstuurd dus?quote:Op donderdag 24 april 2014 10:37 schreef Silenus het volgende:
Nikkie, natuurlijk niet zo gek dat je geen jongen kan krijgen als je de hele tijd zo arrogant doet.
De één is te popi-jopi, de ander woont te ver weg, zus drinkt geen bier, zo houdt niet van korte kapsels...En dan uit het niets mensen aanvallen (mij bijv.), geil dm-en met BeamofLight, en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Jammer, erg jammer. Je leek me erg leuk maar ik weet niet of ik nu nog wel een poging moet wagen..
dit idd. We zitten hier allemaal voor hetzelfde en dan zo'n antwoord als: je ziet wel of ik terug dm. Ja dan weet ik het ook niet. Dalijk stuur je niks terug ofzo. En dan?quote:Op donderdag 24 april 2014 10:37 schreef Silenus het volgende:
Nikkie, natuurlijk niet zo gek dat je geen jongen kan krijgen als je de hele tijd zo arrogant doet.
De één is te popi-jopi, de ander woont te ver weg, zus drinkt geen bier, zo houdt niet van korte kapsels...En dan uit het niets mensen aanvallen (mij bijv.), geil dm-en met BeamofLight, en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Jammer, erg jammer. Je leek me erg leuk maar ik weet niet of ik nu nog wel een poging moet wagen..
ik arrogant???quote:Op donderdag 24 april 2014 10:37 schreef Silenus het volgende:
ik zit hier niet voor sex of omdat ik geil ben oid...quote:Op donderdag 24 april 2014 10:39 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
dit idd. We zitten hier allemaal voor hetzelfde en dan zo'n antwoord als: je ziet wel of ik terug dm. Ja dan weet ik het ook niet. Dalijk stuur je niks terug ofzo. En dan?
PS ik ben dalijk een week op vakantie. Ik heb dus waarschijnlijk geen internet!
Speltip 9....quote:Op donderdag 24 april 2014 10:39 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ik arrogant???die is goed... en jullie zeggen mij dat ik t niet zo serieus moet nemen??? Kijk lekker naar jezelf.. en je wilde al geen poging meer wagen.. doe geen moeite...
Alweer zo'n arrogante reactie! "Kijk naar jezelf", "Doe geen moeite."quote:Op donderdag 24 april 2014 10:39 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ik arrogant???die is goed... en jullie zeggen mij dat ik t niet zo serieus moet nemen??? Kijk lekker naar jezelf.. en je wilde al geen poging meer wagen.. doe geen moeite...
Spreid je benen?quote:
Nee, je bent in de war met speltip 24.quote:
quote:Op donderdag 24 april 2014 10:43 schreef Silenus het volgende:
[..]
Alweer zo'n arrogante reactie! "Kijk naar jezelf", "Doe geen moeite."
Met BoL hetzelfde liedje: eerst hem teasen met 'dm maar, wie weet reageer ik
' en dan opeens wil je niet meer.
Kom op zeg.
Ik dacht dat het speltip 69 wasquote:Op donderdag 24 april 2014 10:46 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Nee, je bent in de war met speltip 24.
Je dacht dat je je duim erop had?quote:Op donderdag 24 april 2014 10:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik dacht dat het speltip 69 was![]()
Zal ook wel snel gesloten worden door dit gespam.quote:Op donderdag 24 april 2014 10:53 schreef PeterPastoor het volgende:
Dit topic wordt er niet gezelliger op. Wel amusanter trouwens
Zou jammer zijn.quote:Op donderdag 24 april 2014 10:53 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Zal ook wel snel gesloten worden door dit gespam.
sommigen vinden het leuk andere mensen weg te jagen iets met autistisch enzulks..quote:Op donderdag 24 april 2014 10:53 schreef PeterPastoor het volgende:
Dit topic wordt er niet gezelliger op. Wel amusanter trouwens
"Sorry, ik denk dat we qua humor toch niet bij elkaar passen."quote:Op donderdag 24 april 2014 11:02 schreef SilentChaos het volgende:
Ontopic dan: Ik heb mijn date van maandag ff gesproken, kan nog niet echt inschatten of er een vervolgafspraak in zit, maar het zijn gewoon luchtige whatsappjes beide kanten op, dus 50-50
Dat zou raar zijn, want we hebben wel flink gelachen samenquote:Op donderdag 24 april 2014 11:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
"Sorry, ik denk dat we qua humor toch niet bij elkaar passen."
Laat bij het feestje maar dit captured epische dates vrij goed.quote:Op woensdag 23 april 2014 22:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
En over drinken op een date (ook al 100 keer behandeld, maar sooooooooooooit het is:
Wanneer iemand op de eerste date niet drinkt is het wmb ook gelijk gedoemd te mislukkenZat worden met een leuke date
![]()
En dan jantoeternuitje door de half uitgestorven stad zwerven op zoek naar een taxi, omdat je de laatste metro, met een uur of 3, gemist hebtEn dan op elke straathoek in elkaar klimmen
Fuck, nu heb ik zin om dronken te worden en te daten. Maar ik ontmoet zo weinig mensen met wie het me geniaal dronken worden lijkt. En dat is toch wel een vereiste!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |