Uhm, nummer 3.quote:
Oh wacht, duim zat erop.quote:Op donderdag 24 april 2014 00:05 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
uhmmm dat kan niet.... zit voor vrijdag op 211...
Niet doen! Er is geen man die dat leuk vind. Trust mequote:Op woensdag 23 april 2014 23:41 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
hahaha.... nou ja sinds kort.... t groeit alweer een aardig poosje... maar ja komt vanzelf een tijd dat k lang haar zat ben en t er weer af gaat tot een kort kapsel...
owww dan... bijna aan de beurt... ik date gemiddeld 1x per half jaarquote:
wie zegt er dat ik een man zoek dan???quote:Op donderdag 24 april 2014 00:08 schreef Phyxcius het volgende:
[..]
Niet doen! Er is geen man die dat leuk vind. Trust me
Ow, kan nog mooi voor de zomer!quote:Op donderdag 24 april 2014 00:09 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
owww dan... bijna aan de beurt... ik date gemiddeld 1x per half jaar
ja de eerste honderd vond ik niet interessant dus heb k overgeslagen....quote:Op donderdag 24 april 2014 00:10 schreef Cue_ het volgende:
210 dates.. 1 per half jaar.. 2 per jaar. Dus je leeft al zo'n 105 jaar..
Ik zie je hier over dates praten met Thijs en SC.quote:Op donderdag 24 april 2014 00:10 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
wie zegt er dat ik een man zoek dan???
Ze is enkel een beetje aan het plagen..quote:Op donderdag 24 april 2014 00:12 schreef Phyxcius het volgende:
[..]
Ik zie je hier over dates praten met Thijs en SC.
Zover ik weet zijn dat mannen.
Maar doet wat je wilt. Lekker gek, lekker los
tja... misschien zijn hun wel leuk als tussendoortje....quote:Op donderdag 24 april 2014 00:12 schreef Phyxcius het volgende:
[..]
Ik zie je hier over dates praten met Thijs en SC.
Zover ik weet zijn dat mannen.
Maar doet wat je wilt. Lekker gek, lekker los
tot op zekere hoogte... inderdaad...quote:Op donderdag 24 april 2014 00:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze is enkel een beetje aan het plagen..
Jup, best wel eigenlijk. Ze is net naar huis. Ik ga slapen als tevreden mensquote:
Thijs wel hoor. Die is niet zo moeilijk in dat soort dingen.quote:Op donderdag 24 april 2014 00:08 schreef Phyxcius het volgende:
[..]
Niet doen! Er is geen man die dat leuk vind. Trust me
Leuk dat je dat zegt. Ex van me had zo'n kapsel. Was niks mis mee. Haar karakter werd anders na verloop van tijd.quote:Op donderdag 24 april 2014 05:47 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Thijs wel hoor. Die is niet zo moeilijk in dat soort dingen.
Goedemorgen trouwensHebben jullie er weer zin in vandaag?
![]()
Op elk potje past ook een potje.quote:Op donderdag 24 april 2014 07:59 schreef SilentChaos het volgende:
En zo zie je maar weer, op ieder potje past een deksel
Er valt overal wel wat aan of in of op te passenquote:
quote:
quote:
Ik denk dat ze beter bij Thijs pastquote:Op donderdag 24 april 2014 10:09 schreef MissGump het volgende:
[..]Ze hebben zelfs dezelfde humor! Match made in heaven!
Sorry El_thijs, al je moeite voor niks.
Ben je dronken oid?quote:Op donderdag 24 april 2014 00:11 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ja de eerste honderd vond ik niet interessant dus heb k overgeslagen....
Dat.. gewoon daten, neuken en hier posten.quote:
mag ik nog zelf bedenken bij wie ik pas?? Ze wonen me allebei te ver weg...quote:
Uhm nee.. dat lijkt me logischquote:Op donderdag 24 april 2014 10:28 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
mag ik nog zelf bedenken bij wie ik pas??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |