mn familie uit Rotterdam heeft weinig moeite om mij te verstaan... aangezien ik vrij snel accent overneem... al krijg je van die mixaccenten... maar goed over t algemeen kunnen de westerlingen me wel verstaan... maar goed helaas pindakaas... gaat weer een nummertje aan mn neus voorbijquote:Op woensdag 23 april 2014 23:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik drink wel voor d'r...
[..]
Dan versta ik je nietlaat maar
to late my friend... to late..quote:Op woensdag 23 april 2014 23:45 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ben ook heel benieuwd hoe je dat doet... alleen daarom zou ik het dateverzoek tegen al m'n principes in aannemen... Ik wil de uitdaging aangaan dat jij mij uit kan dagen
quote:
quote:
Engels ook niet je sterkste vak?quote:
quote:Op woensdag 23 april 2014 23:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Engels ook niet je sterkste vak?
gaan we zeiken???quote:Op woensdag 23 april 2014 23:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Engels ook niet je sterkste vak?
Brabants dan maar?quote:Op woensdag 23 april 2014 23:45 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
mn familie uit Rotterdam heeft weinig moeite om mij te verstaan... aangezien ik vrij snel accent overneem... al krijg je van die mixaccenten... maar goed over t algemeen kunnen de westerlingen me wel verstaan... maar goed helaas pindakaas... gaat weer een nummertje aan mn neus voorbij
uhmmmm...... ja echt wel.....quote:Op woensdag 23 april 2014 23:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Beetje plagen.. beetje zeiken.. ik zie al wat je voorkeuren zijn
heb wel een ex in brabo land... mn ma kon me niet uitstaan met mn twents brabants... lol... doe het overigens niet expres hoor... gaat vanzelf..quote:
Ach, niks mis met een leuke mixquote:Op woensdag 23 april 2014 23:51 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
heb wel een ex in brabo land... mn ma kon me niet uitstaan met mn twents brabants... lol... doe het overigens niet expres hoor... gaat vanzelf..
Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 23 april 2014 23:53 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
whahaha wacht maar tot je het zelf hoort...
Ik trek wel een nummertje.quote:Op woensdag 23 april 2014 23:57 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
heb k morgen sowieso al.... maar er kan altijd meer bij
waarom.... als k op texel werk komen er altijd vaste gasten uit den haag... dan lul ik een beetje met ze mee en neem ik dus ook btje accent over... dan liggen ze in een deuk en mag k eigenlijk niet weer aan t werk van ze haha,,,, maar ja ik hoor t accent te weinig om t goed te kunnen opnemen...quote:Op woensdag 23 april 2014 23:56 schreef SilentChaos het volgende:
Idd
Haags en Twents door elkaar zou ook een groot drama worden ook!
Uhm, nummer 3.quote:
Oh wacht, duim zat erop.quote:Op donderdag 24 april 2014 00:05 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
uhmmm dat kan niet.... zit voor vrijdag op 211...
Niet doen! Er is geen man die dat leuk vind. Trust mequote:Op woensdag 23 april 2014 23:41 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
hahaha.... nou ja sinds kort.... t groeit alweer een aardig poosje... maar ja komt vanzelf een tijd dat k lang haar zat ben en t er weer af gaat tot een kort kapsel...
owww dan... bijna aan de beurt... ik date gemiddeld 1x per half jaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |