quote:Op woensdag 23 april 2014 22:43 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ik wil wel met je door de stad slenteren en in elkaar klimmen op elke straathoek... Maar dan ben ik nuchter
normaal gesproken is Nederlands niet mn sterkste kant hoor. .quote:Op woensdag 23 april 2014 22:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hoezo? je gebruikte toch een verbindingsstreepje bij het woord Popi-jopi?
nee was toen nog een echt paardenmeisje dus daar was ik vaak met mn gedachten...quote:Op woensdag 23 april 2014 22:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Orale diensten in het fietsenhok?
Ach ja, ieder z'n kinks!quote:Op woensdag 23 april 2014 22:55 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nee was toen nog een echt paardenmeisje dus daar was ik vaak met mn gedachten...
Niet eens een cavia...quote:Op woensdag 23 april 2014 22:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
En dan wakker worden met een dode rat in je kanaaltje
Je draaft liever door?quote:Op woensdag 23 april 2014 22:55 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nee was toen nog een echt paardenmeisje dus daar was ik vaak met mn gedachten...
quote:Op woensdag 23 april 2014 22:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
En over drinken op een date (ook al 100 keer behandeld, maar sooooooooooooit het is:
Wanneer iemand op de eerste date niet drinkt is het wmb ook gelijk gedoemd te mislukkenZat worden met een leuke date
![]()
En dan jantoeternuitje door de half uitgestorven stad zwerven op zoek naar een taxi, omdat je de laatste metro, met een uur of 3, gemist hebtEn dan op elke straathoek in elkaar klimmen
Fuck, nu heb ik zin om dronken te worden en te daten. Maar ik ontmoet zo weinig mensen met wie het me geniaal dronken worden lijkt. En dat is toch wel een vereiste!
Eensquote:Op woensdag 23 april 2014 22:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
En over drinken op een date (ook al 100 keer behandeld, maar sooooooooooooit het is:
Wanneer iemand op de eerste date niet drinkt is het wmb ook gelijk gedoemd te mislukkenZat worden met een leuke date
![]()
En dan jantoeternuitje door de half uitgestorven stad zwerven op zoek naar een taxi, omdat je de laatste metro, met een uur of 3, gemist hebtEn dan op elke straathoek in elkaar klimmen
Fuck, nu heb ik zin om dronken te worden en te daten. Maar ik ontmoet zo weinig mensen met wie het me geniaal dronken worden lijkt. En dat is toch wel een vereiste!
Oh SCquote:Op woensdag 23 april 2014 23:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Eens
De beste dates die ik ooit heb gehad zijn zo gegaan
Allemaal slecht afgelopen uiteindelijk in de toekomst, maar die momenten zijn gewoon zo heerlijk
Daar kan geen gay roze fristi tegenop
Gadverquote:Op woensdag 23 april 2014 23:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Oh SCWas ik maar vel over been
waarom vel over been das niet eens mooi...quote:Op woensdag 23 april 2014 23:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Oh SCWas ik maar vel over been
Read you like a book.quote:
Omdat je SC bentquote:Op woensdag 23 april 2014 23:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gadver
er zit nog een maat tussen, sterker nog, nog wel 3
waarom ga ik hier op in![]()
Dat zeggen alle vrouwen die denken dat ze overgewicht hebbenquote:Op woensdag 23 april 2014 23:11 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
waarom vel over been das niet eens mooi...
Niks mis met lovehandlesquote:Op woensdag 23 april 2014 23:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat zeggen alle vrouwen die denken dat ze overgewicht hebben
Wel als het er meer dan 2 zijn.quote:
Als je je handen erin kwijtraakt, dan zou ik ook even na gaan denken.quote:Op woensdag 23 april 2014 23:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wel als het er meer dan 2 zijn.
Vooral als het volkomen onterecht isquote:Op woensdag 23 april 2014 23:20 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
fokkers die kieskeurig gaan doen, altijd mooi ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |