quote:Op zaterdag 17 mei 2014 06:51 schreef Isabeau het volgende:
En vannacht sneeuwde het in Storm Peaks![]()
![]()
Vriendlief haalde me er voor uit bed
(hij hield al een paar nachten een oogje op het gebied voor me)
Dan ben je bijna 3x 20 minuten bezig geweest (alleen maar op Garrosh). We hadden ook nog enige tijd voor die twee bosses daarvoor...............en wat krijg je na al die moeite van Garrosh zelf. Een stapel goud!quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh! Dat heb ik ook een keer gehad. Zomaar een reset van GarroshHebben toen maar een wipe gedaan overigens.
Ik sliep nog nietquote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:41 schreef Maureentje het volgende:
Best welik kom voor wow mijn bed niet uit
Probeer je het nu goed te praten? Hahahaquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik sliep nog nietLag er nog maar net in.
Beetje jammer weerquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:34 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Haha misschien een goed moment om wat af te kicken?
Ik werd ook door een guildie wakker gebeld voor mn artic fox kitquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik sliep nog nietLag er nog maar net in.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:31 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ik werd ook door een guildie wakker gebeld voor mn artic fox kit![]()
Maar ik sta dan helaas ook bekend als die idioot met zn pet verzamelwoede
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik was al bang dat ik gestraft werd omdat ik mijn minfernal kreeg omdat ik toevallig over het gebied vloog
Ja makkelijk. En hetzelfde voor die stomme apen in Stranglethornquote:Alles bij elkaar toch zeker 50+ uur doorgebracht in Storm Peaks.
Die heb ik gekregen omdat een guildie aankondigde dat het regendequote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:50 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ja makkelijk. En hetzelfde voor die stomme apen in Stranglethorn
Niet onmogelijk als je er héél veel geld voor over hebtquote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:15 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ik moet nu voornamelijk nog de world drops farmen, en de tcg pets voor een leuk prijsje op het AH zien te krijgen.
Die argent tournament pets koop ik wel op het AH. Ik ga niet nog een keer al die dailies doen.
En ik mis vrijwel alle blizzcon en collectors edition pets, die zijn helemaal onmogelijk om nog te krijgen.
Ik heb nog een Frosty (ongebruikte WotLK CE key)quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:15 schreef Asschen_sukar het volgende:
En ik mis vrijwel alle blizzcon en collectors edition pets, die zijn helemaal onmogelijk om nog te krijgen.
Tyreals hilt 1300 euroquote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:28 schreef Isabeau het volgende:
Niet onmogelijk als je er héél veel geld voor over hebt![]()
Die kan je op ebay nog best leuk verkopen (Maar je kunt hem nog veel beter aan mij gevenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:13 schreef Abby79 het volgende:
[..]
Ik heb nog een Frosty (ongebruikte WotLK CE key)
Dat zei ik ook toen pet battles uit kwam. Stomme pokemon, wie gaat dat nu doen.quote:Op zondag 18 mei 2014 03:50 schreef TweeGrolsch het volgende:
Wat boeit mensen toch in die pets en achievements?
Ik vind het leuk om zoveel mogelijk achievements te doenquote:Op zondag 18 mei 2014 03:50 schreef TweeGrolsch het volgende:
Wat boeit mensen toch in die pets en achievements?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |