natuurlijk is dat voor iedereen verschillend. mensen die het hardst roepen maken zich vaak het meest schuldig.quote:Op woensdag 23 april 2014 15:13 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee, want blijkbaar is de essentie van een huwelijk toch per persoon verschillend.
Of neuk die andere chick gewoon. Dan is het niet 2,5 jaar geleden en biecht je alleen de laatste keer op!quote:Op woensdag 23 april 2014 15:42 schreef Ticootje het volgende:
Om gewoon even te reageren op de OP dan maar.
Vertel het je vriendin en laat het aan haar wat ze er verder mee doet. Op die manier hou je je relatie eerlijk.
Of je vertelt het niet, maar hou dan gewoon op met erover te tobben en laat het voor wat het is.
Je mag zeker zijn als je mij zou zien dat het een test voor u zou zijn. Gelukkig ga je trouwen.quote:
Nog beter.quote:Op woensdag 23 april 2014 15:44 schreef Serene het volgende:
[..]
Of neuk die andere chick gewoon. Dan is het niet 2,5 jaar geleden en biecht je alleen de laatste keer op!
Noem het maar gelukkig.quote:Op woensdag 23 april 2014 15:44 schreef complicate het volgende:
[..]
Je mag zeker zijn als je mij zou zien dat het een test voor u zou zijn. Gelukkig ga je trouwen.
Ik heb uit betrouwbare bronnen gehoord dat dat toch wel errug meevalt gezien het feit dat je aan niemand foto's laat zien. Wij vermoeden dan ook dat je een redelijk doorsnee meisje bent met iets teveel allures. Je bent waarschijnlijk knapper dan de gemiddelde Belg, maar das niet zo heel lastig.quote:Op woensdag 23 april 2014 15:44 schreef complicate het volgende:
[..]
Je mag zeker zijn als je mij zou zien dat het een test voor u zou zijn. Gelukkig ga je trouwen.
Precies. Win-win dit.quote:Op woensdag 23 april 2014 15:44 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nog beter.
En mocht je vriendin het uitmaken dan ga je gewoon verder met die ander chick.
Gewoon vertellen TS:quote:Op woensdag 23 april 2014 15:40 schreef kridder2014 het volgende:
Lieve fokkers,
Hier het verhaal. 2,5 jaar geleden ben ik vreemdgegaan binnen m'n huidige relatie. Het was voornamelijk zoenen, maar ging wel bijna verder. Ik heb dit nooit aan iemand, dus ook niet aan mijn huidige vriendin, vertelt.
Ik blijf me met vlagen kut voelen en zie het meisje zo'n 2x per jaar. Waaronder vandaag. Ik voel me erg kut... Hebben jullie tips?
Thanks...
En ik ben een klootzak!
Voor de duidelijkheid: het was eenmalig!
quote:Op woensdag 23 april 2014 15:30 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja want uw geweten vertelt je dat je een leugenaar bent omdat je haar in de maling neemt door dat te verzwijgen. Trouwens heb je al nagedacht dat het een optie is?
Goed geprobeerd. Ik trap er niet inquote:Op woensdag 23 april 2014 15:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bronnen gehoord dat dat toch wel errug meevalt gezien het feit dat je aan niemand foto's laat zien. Wij vermoeden dan ook dat je een redelijk doorsnee meisje bent met iets teveel allures. Je bent waarschijnlijk knapper dan de gemiddelde Belg, maar das niet zo heel lastig.
Hoe weet jij dat zij hem gaat dumpen?quote:Op woensdag 23 april 2014 15:47 schreef Serene het volgende:
[..]
Niet luisteren naar haar. Je vriendin dumpt je en alles was voor niets dan.
Omdat hij vreemdgegaan is en het zo lang verborgen heeft; het zal in ieder geval niet meer hetzelfde zijn.quote:Op woensdag 23 april 2014 15:49 schreef complicate het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat zij hem gaat dumpen?
Waar trap je niet in? Jij denkt dat Fokkers onderling niet met elkaar praten en we dus niet op de hoogte zijn van jouw rondje-langs-de-velden? De DM-conversaties hebben we onderling uitgewisseld. Niemand heeft ooit een foto van je mogen aanschouwenquote:Op woensdag 23 april 2014 15:48 schreef complicate het volgende:
[..]
Goed geprobeerd. Ik trap er niet in
Niemand? ben je wel zeker?quote:Op woensdag 23 april 2014 15:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waar trap je niet in? Jij denkt dat Fokkers onderling niet met elkaar praten en we dus niet op de hoogte zijn van jouw rondje-langs-de-velden? De DM-conversaties hebben we onderling uitgewisseld. Niemand heeft ooit een foto van je mogen aanschouwen
Want heel je relatie is naar de klote vanwege een zoen 2 en een fucking half jaar geleden?quote:Op woensdag 23 april 2014 15:49 schreef Serene het volgende:
[..]
Omdat hij vreemdgegaan is en het zo lang verborgen heeft; het zal in ieder geval niet meer hetzelfde zijn.
Grote kans dat zij dat zo ziet?quote:Op woensdag 23 april 2014 15:50 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Want heel je relatie is naar de klote vanwege een zoen 2 en een fucking half jaar geleden?
Als zij echt van hem houdt zal ze het niet uitmaken hoor. Maar ze moet zelf die kans krijgen om te beslissen.quote:Op woensdag 23 april 2014 15:49 schreef Serene het volgende:
[..]
Omdat hij vreemdgegaan is en het zo lang verborgen heeft; het zal in ieder geval niet meer hetzelfde zijn.
Want je kent haar persoonlijk?quote:
En sowieso gok je dan met je relatie. Waarom voor onzekerheid kiezen, als je het zelf in de macht kan hebben?quote:Op woensdag 23 april 2014 15:51 schreef complicate het volgende:
[..]
Als zij echt van hem houdt zal ze het niet uitmaken hoor. Maar ze moet zelf die kans krijgen om te beslissen.
Enige wat je continu riep in de DM conversaties met deze mannen is dat je eruit zou zien als J.Lo, maar foto's ho maar. Magoed, laten we maar ontopic gaan voordat dit een rel gaat worden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |