natuurlijk is dat voor iedereen verschillend. mensen die het hardst roepen maken zich vaak het meest schuldig.quote:Op woensdag 23 april 2014 15:13 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee, want blijkbaar is de essentie van een huwelijk toch per persoon verschillend.
Of neuk die andere chick gewoon. Dan is het niet 2,5 jaar geleden en biecht je alleen de laatste keer op!quote:Op woensdag 23 april 2014 15:42 schreef Ticootje het volgende:
Om gewoon even te reageren op de OP dan maar.
Vertel het je vriendin en laat het aan haar wat ze er verder mee doet. Op die manier hou je je relatie eerlijk.
Of je vertelt het niet, maar hou dan gewoon op met erover te tobben en laat het voor wat het is.
Je mag zeker zijn als je mij zou zien dat het een test voor u zou zijn. Gelukkig ga je trouwen.quote:
Nog beter.quote:Op woensdag 23 april 2014 15:44 schreef Serene het volgende:
[..]
Of neuk die andere chick gewoon. Dan is het niet 2,5 jaar geleden en biecht je alleen de laatste keer op!
Noem het maar gelukkig.quote:Op woensdag 23 april 2014 15:44 schreef complicate het volgende:
[..]
Je mag zeker zijn als je mij zou zien dat het een test voor u zou zijn. Gelukkig ga je trouwen.
Ik heb uit betrouwbare bronnen gehoord dat dat toch wel errug meevalt gezien het feit dat je aan niemand foto's laat zien. Wij vermoeden dan ook dat je een redelijk doorsnee meisje bent met iets teveel allures. Je bent waarschijnlijk knapper dan de gemiddelde Belg, maar das niet zo heel lastig.quote:Op woensdag 23 april 2014 15:44 schreef complicate het volgende:
[..]
Je mag zeker zijn als je mij zou zien dat het een test voor u zou zijn. Gelukkig ga je trouwen.
Precies. Win-win dit.quote:Op woensdag 23 april 2014 15:44 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nog beter.
En mocht je vriendin het uitmaken dan ga je gewoon verder met die ander chick.
Gewoon vertellen TS:quote:Op woensdag 23 april 2014 15:40 schreef kridder2014 het volgende:
Lieve fokkers,
Hier het verhaal. 2,5 jaar geleden ben ik vreemdgegaan binnen m'n huidige relatie. Het was voornamelijk zoenen, maar ging wel bijna verder. Ik heb dit nooit aan iemand, dus ook niet aan mijn huidige vriendin, vertelt.
Ik blijf me met vlagen kut voelen en zie het meisje zo'n 2x per jaar. Waaronder vandaag. Ik voel me erg kut... Hebben jullie tips?
Thanks...
En ik ben een klootzak!
Voor de duidelijkheid: het was eenmalig!
quote:Op woensdag 23 april 2014 15:30 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja want uw geweten vertelt je dat je een leugenaar bent omdat je haar in de maling neemt door dat te verzwijgen. Trouwens heb je al nagedacht dat het een optie is?
Goed geprobeerd. Ik trap er niet inquote:Op woensdag 23 april 2014 15:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bronnen gehoord dat dat toch wel errug meevalt gezien het feit dat je aan niemand foto's laat zien. Wij vermoeden dan ook dat je een redelijk doorsnee meisje bent met iets teveel allures. Je bent waarschijnlijk knapper dan de gemiddelde Belg, maar das niet zo heel lastig.
Hoe weet jij dat zij hem gaat dumpen?quote:Op woensdag 23 april 2014 15:47 schreef Serene het volgende:
[..]
Niet luisteren naar haar. Je vriendin dumpt je en alles was voor niets dan.
Omdat hij vreemdgegaan is en het zo lang verborgen heeft; het zal in ieder geval niet meer hetzelfde zijn.quote:Op woensdag 23 april 2014 15:49 schreef complicate het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat zij hem gaat dumpen?
Waar trap je niet in? Jij denkt dat Fokkers onderling niet met elkaar praten en we dus niet op de hoogte zijn van jouw rondje-langs-de-velden? De DM-conversaties hebben we onderling uitgewisseld. Niemand heeft ooit een foto van je mogen aanschouwenquote:Op woensdag 23 april 2014 15:48 schreef complicate het volgende:
[..]
Goed geprobeerd. Ik trap er niet in
Niemand? ben je wel zeker?quote:Op woensdag 23 april 2014 15:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waar trap je niet in? Jij denkt dat Fokkers onderling niet met elkaar praten en we dus niet op de hoogte zijn van jouw rondje-langs-de-velden? De DM-conversaties hebben we onderling uitgewisseld. Niemand heeft ooit een foto van je mogen aanschouwen
Want heel je relatie is naar de klote vanwege een zoen 2 en een fucking half jaar geleden?quote:Op woensdag 23 april 2014 15:49 schreef Serene het volgende:
[..]
Omdat hij vreemdgegaan is en het zo lang verborgen heeft; het zal in ieder geval niet meer hetzelfde zijn.
Grote kans dat zij dat zo ziet?quote:Op woensdag 23 april 2014 15:50 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Want heel je relatie is naar de klote vanwege een zoen 2 en een fucking half jaar geleden?
Als zij echt van hem houdt zal ze het niet uitmaken hoor. Maar ze moet zelf die kans krijgen om te beslissen.quote:Op woensdag 23 april 2014 15:49 schreef Serene het volgende:
[..]
Omdat hij vreemdgegaan is en het zo lang verborgen heeft; het zal in ieder geval niet meer hetzelfde zijn.
Want je kent haar persoonlijk?quote:
En sowieso gok je dan met je relatie. Waarom voor onzekerheid kiezen, als je het zelf in de macht kan hebben?quote:Op woensdag 23 april 2014 15:51 schreef complicate het volgende:
[..]
Als zij echt van hem houdt zal ze het niet uitmaken hoor. Maar ze moet zelf die kans krijgen om te beslissen.
Enige wat je continu riep in de DM conversaties met deze mannen is dat je eruit zou zien als J.Lo, maar foto's ho maar. Magoed, laten we maar ontopic gaan voordat dit een rel gaat worden.quote:
Nou ja, als zij het kon hebben dat je met anderen zoent dan had hij niet 2,5 jaar in de rats gezeten, denk ik.quote:
TS heeft het duidelijk niet in zijn macht en sterker nog, zijn geweten laten hem niet met rust na 2,5 jaar.quote:Op woensdag 23 april 2014 15:52 schreef Serene het volgende:
[..]
En sowieso gok je dan met je relatie. Waarom voor onzekerheid kiezen, als je het zelf in de macht kan hebben?
Ik ben niet bang voor rel hoor. Doe niet zo onzekerquote:Op woensdag 23 april 2014 15:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Enige wat je continu riep in de DM conversaties met deze mannen is dat je eruit zou zien als J.Lo, maar foto's ho maar. Magoed, laten we maar ontopic gaan voordat dit een rel gaat worden.
Moet ie beter worden in zelfbeheersing.quote:Op woensdag 23 april 2014 15:52 schreef complicate het volgende:
[..]
TS heeft het duidelijk niet in zijn macht en sterker goed, zijn geweten laten hem niet met rust na 2,5 jaar.
Dat sowieso. Hij heeft hersenen om het niet te doen en als hij het doet, gewoon opbiechten en als zij echt van hem houdt komt het goed.quote:Op woensdag 23 april 2014 15:53 schreef Serene het volgende:
[..]
Moet ie beter worden in zelfbeheersing.
Precies, lesje geleerd en klaar. Hij weet dat hij niet om kan gaan met acties die nog niet eens in de buurt van vreemdgaan komen, dus hij weet dat hij all the way al helemaal niet hoeft te proberen.quote:Op woensdag 23 april 2014 15:53 schreef Serene het volgende:
[..]
Moet ie beter worden in zelfbeheersing.
Nee, want het mogelijk gebroken vertrouwen kan sterker zijn dan het 'houden van' gevoel.quote:Op woensdag 23 april 2014 15:54 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat sowieso. Hij heeft hersenen om het niet te doen en als hij het doet, gewoon opbiechten en als zij echt van hem houdt komt het goed.
Ditquote:Op woensdag 23 april 2014 15:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Precies, lesje geleerd en klaar. Hij weet dat hij niet om kan gaan met acties die nog niet eens in de buurt van vreemdgaan komen, dus hij weet dat hij all the way al helemaal niet hoeft te proberen.
Mondje dicht, nooit meer doen, iedereen blij.
Kan, maar is niet zeker!quote:Op woensdag 23 april 2014 15:55 schreef Serene het volgende:
[..]
Nee, want het mogelijk gebroken vertrouwen kan sterker zijn dan het houden van gevoel.
Ging vanzelf door het aantal posts.quote:Op woensdag 23 april 2014 15:56 schreef melcra het volgende:
Jammer dat het topic gesloten werd zeg. Werd net leuk!
Dat is standaard bij 300 reacties.quote:Op woensdag 23 april 2014 15:56 schreef melcra het volgende:
Jammer dat het topic gesloten werd zeg. Werd net leuk!
Onzin, echt waar.quote:Op woensdag 23 april 2014 15:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Precies, lesje geleerd en klaar. Hij weet dat hij niet om kan gaan met acties die nog niet eens in de buurt van vreemdgaan komen, dus hij weet dat hij all the way al helemaal niet hoeft te proberen.
Mondje dicht, nooit meer doen, iedereen blij.
Omdat ik zelfzeker wil/ben zijn over ons relatie. Als het echt sterk is dan wordt het niet verbroken.quote:
Dat is niet waar. Het zal sowieso zwakker worden en afwezigheid van vertrouwen kan aan iedereen knagen.quote:Op woensdag 23 april 2014 15:57 schreef complicate het volgende:
[..]
Omdat ik zelfzeker wil/ben zijn over ons relatie. Als het echt sterk is dan word het niet verbroken.
quote:Op woensdag 23 april 2014 15:58 schreef mokkiemok het volgende:
mocht je het aan je vriendin vertellen en zegt dat ze ook is vreemdgegaan
het spijt mij alvast
Beetje banaal gesteld, maar dat is wel hoe het voor veel mensen werkt. Geloof mij maar als ik zeg dat dit in veel relaties gebeurt. Ik ken er meedere. En ook gewoon mensen die al 12 jaar samen zijn met kinderen en alles erop en eraan. En dan hoeft het niet eens slecht te gaan.quote:Op woensdag 23 april 2014 15:57 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Onzin, echt waar.
Dus, ik steek mijn lul even in een prostituee. Kijk even wat mijn gevoel wordt en dan mijn lesje 'ervan leren'.
Vertellen is overbodig, want beter voor iedereen. Win/win situatie
Precies wat een win/win zeg, amaiquote:Op woensdag 23 april 2014 15:57 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Onzin, echt waar.
Dus, ik steek mijn lul even in een prostituee. Kijk even wat mijn gevoel wordt en dan mijn lesje 'ervan leren'.
Vertellen is overbodig, want beter voor iedereen. Win/win situatie
Dat is natuurlijk niet altijd zo. Misschien in het begin, maar je kan er wel weer véel sterker uit komen. Dat is voor iedereen anders lijkt me.quote:Op woensdag 23 april 2014 15:58 schreef Serene het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Het zal sowieso zwakker worden en afwezigheid van vertrouwen kan aan iedereen knagen.
Het niet vertellen betekent gewoon dat je niet zelfzeker ben over uw relatie!quote:Op woensdag 23 april 2014 15:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Beetje banaal gesteld, maar dat is wel hoe het voor veel mensen werkt. Geloof mij maar als ik zeg dat dit in veel relaties gebeurt. Ik ken er meedere. En ook gewoon mensen die al 12 jaar samen zijn met kinderen en alles erop en eraan. En dan hoeft het niet eens slecht te gaan.
quote:Op woensdag 23 april 2014 16:00 schreef melcra het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet altijd zo. Misschien in het begin, maar je kan er wel weer véel sterker uit komen. Dat is voor iedereen anders lijkt me.
Waarom iets weggooien wat verder goed werkt als je weet dat zij in de gordijnen vliegt als ze erachter komt?quote:Op woensdag 23 april 2014 16:00 schreef complicate het volgende:
[..]
Het niet vertellen betekent gewoon dat je niet zelfzeker ben over uw relatie!
Dat is het toppunt van laaghartigheid, lafheid en egoïsme. En dan vindt men het hier 'egoïstisch' om op te biechten omdat je 'de partner zoveel pijn doet'. Dat had je gvd van te voren moeten bedenken tochquote:Op woensdag 23 april 2014 15:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Beetje banaal gesteld, maar dat is wel hoe het voor veel mensen werkt. Geloof mij maar als ik zeg dat dit in veel relaties gebeurt. Ik ken er meedere. En ook gewoon mensen die al 12 jaar samen zijn met kinderen en alles erop en eraan. En dan hoeft het niet eens slecht te gaan.
Ja, want fouten kunnen niet gemaakt worden?quote:Op woensdag 23 april 2014 16:02 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat is het toppunt van laaghartigheid, lafheid en egoïsme. En dan vindt men het hier 'egoïstisch' om op te biechten omdat je 'de partner zoveel pijn doet'. Dat had je gvd van te voren moeten bedenken tochFor fucks sake zeg.
Achja, vrouwtje ligt lekker te slappen en de testikels weer een paar gram lichter, ik zeg: mooi houden zoquote:Op woensdag 23 april 2014 15:59 schreef complicate het volgende:
[..]
Precies wat een win/win zeg, amai
En daar gaat het mis. Dat weet jij niet! Dat kunt u alleen maar weten ALS je het vertelt hebt en dan moet je maar de risico dragen dat het uigaat, je bent verantwoordelijk voor eigen daad.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Waarom iets weggooien wat verder goed werkt als je weet dat zij in de gordijnen vliegt als ze erachter komt?
Het is ook egoïstisch. TS zou het alleen maar vertellen omdat hij zelf van het kutgevoel af wil komen, niet omdat hij zijn vriendinnetje nou zo lief vind en haar graag wil kwetsen.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:02 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat is het toppunt van laaghartigheid, lafheid en egoïsme. En dan vindt men het hier 'egoïstisch' om op te biechten omdat je 'de partner zoveel pijn doet'. Dat had je gvd van te voren moeten bedenken tochFor fucks sake zeg.
Wees dan moedig genoeg om je fouten te durven benoemen en de consequenties daarvan te ondervinden.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:03 schreef Serene het volgende:
[..]
Ja, want fouten kunnen niet gemaakt worden?
Jawel dat kan wel. maar mijn hele punt is dan DAT JE DAT ZEGT/ AANGEEFT dat je een fout hebt gemaakt, capiche?quote:Op woensdag 23 april 2014 16:03 schreef Serene het volgende:
[..]
Ja, wees dan moedig.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:04 schreef melcra het volgende:
[..]
Wees dan moedig genoeg om je fouten te durven benoemen en de consequenties daarvan te ondervinden.
Preciesquote:Op woensdag 23 april 2014 16:03 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Achja, vrouwtje ligt lekker te slappen en de testikels weer een paar gram lichter, ik zeg: mooi houden zo!!!!!!!!
quote:Op woensdag 23 april 2014 16:05 schreef Serene het volgende:
[..]
MoedigAnder woord voor stupiditeit.
Klopt, ik ben het ergens wel met je eens, zeker als je doelbewust een dubbelleven leidt. Maar ik ben het niet met je eens dat het slecht is om het niet te vertellen. Maar dat is inderdaad een pragmatisch argument. Maar iemand die dit soort dingen niet vertelt is niet door en door egoïstisch. Ik zou mijn vriendin zonder problemen mijn niet geven, of mijn baan opzeggen als het voor de relatie nodig is. Maar ik zou dit soort dingen wel achterhouden.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:02 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Natuurlijk wil hij van 'zijn gevoel af'. Hij heeft immers zijn vriendin bedrogen en dat schuldgevoel jegens zijn partner begint te knagen.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het is ook egoïstisch. TS zou het alleen maar vertellen omdat hij zelf van het kutgevoel af wil komen, niet omdat hij zijn vriendinnetje nou zo lief vind en haar graag wil kwetsen.
Iedereen maakt fouten, maar het toegeven is blijkbaar no-go.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:03 schreef Serene het volgende:
[..]
Ik begrijp je standpunt ook hoor, begrijp me niet verkeerd.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:06 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Natuurlijk wil hij van 'zijn gevoel af'. Hij heeft immers zijn vriendin bedrogen en dat schuldgevoel jegens zijn partner begint te knagen.
En dat is inderdaad omdat hij haar lief vindt. Hoe dan ook bekijk jij het motief van TS, dat is mij lood om oud ijzer. Ik vind gewoon dat zijn vriendin recht heeft om het te weten, dat is mijn hele verhaal.
Je geeft het wel toe; aan jezelf bijvoorbeeld. Alleen niet aan je partner.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:07 schreef complicate het volgende:
[..]
Iedereen maakt fouten, maar het toegeven is blijkbaar no-go.
Precies ook mijn punt. Mja TS moet het zelf maar weten.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:06 schreef inslagenreuring het volgende:
Ik vind gewoon dat zijn vriendin recht heeft om het te weten, dat is mijn hele verhaal.
Dat mag van mij ook allemaal. Maar schep dan geen verkeerd beeld aan het begin van de relatie. Zeg dan dat je af en toe je handjes niet thuis kunt houden/ slippers maakt. Als je doelbewust afspreekt trouw te zijn, en je kunt dat niet dan lijkt het mij logisch dat je dat aangeeft. Wat is je woord dan waard?quote:Op woensdag 23 april 2014 16:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Klopt, ik ben het ergens wel met je eens, zeker als je doelbewust een dubbelleven leidt. Maar ik ben het niet met je eens dat het slecht is om het niet te vertellen. Maar dat is inderdaad een pragmatisch argument. Maar iemand die dit soort dingen niet vertelt is niet door en door egoïstisch. Ik zou mijn vriendin zonder problemen mijn niet geven, of mijn baan opzeggen als het voor de relatie nodig is. Maar ik zou dit soort dingen wel achterhouden.
Daarnaast, er zijn wel meer egoïstische motieven die een rol spelen in een relatie, bij beide partijen. Het is niet alleen maar altruïsme.
Here we go again.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:08 schreef Serene het volgende:
[..]
Je geeft het wel toe; aan jezelf bijvoorbeeld. Alleen niet aan je partner.
Je vergeet dan alleen even dat je partner degene is naar wie je de fout begaan hebt.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:08 schreef Serene het volgende:
[..]
Je geeft het wel toe; aan jezelf bijvoorbeeld. Alleen niet aan je partner.
Ik denk dat er een hoop mensen zijn die bij voorbaat niet weten dat ze vreemd zullen gaan en met de beste intenties een relatie aangaan.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:09 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat mag van mij ook allemaal. Maar schep dan geen verkeerd beeld aan het begin van de relatie. Zeg dan dat je af en toe je handjes niet thuis kunt houden/ slippers maakt. Als je doelbewust afspreekt trouw te zijn, en je kunt dat niet dan lijkt het mij logisch dat je dat aangeeft. Wat is je woord dan waard?
Ik mag het hopen jaquote:Op woensdag 23 april 2014 16:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik begrijp je standpunt ook hoor, begrijp me niet verkeerd.
Hoezo kan je dan alles wel recht praten?quote:Op woensdag 23 april 2014 16:10 schreef melcra het volgende:
[..]
Je vergeet dan alleen even dat je partner degene is naar wie je de fout begaan hebt.
Erg makkelijk 'Ach ik heb het aan mezelf toegegeven, all is good!'.
Zo kan je alles wel recht praten wat krom is.
Inderdaad zo kan hij al zijn fouten natuurlijk goedpraten.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:10 schreef melcra het volgende:
[..]
Je vergeet dan alleen even dat je partner degene is naar wie je de fout begaan hebt.
Erg makkelijk 'Ach ik heb het aan mezelf toegegeven, all is good!'.
Zo kan je alles wel recht praten wat krom is.
Ja maar je kan ook kiezen van goh ik ben verliefd op een ander en maak het uit of juist en daarna pas met een ander gaan.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik denk dat er een hoop mensen zijn die bij voorbaat niet weten dat ze vreemd zullen gaan en met de beste intenties een relatie aangaan.
Nee, want je erkent dat je fout zit.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:13 schreef complicate het volgende:
[..]
Inderdaad zo kan hij al zijn fouten natuurlijk goedpraten.
Ongetwijfeld. Maar er is ook nog zoiets als communiceren dat je steeds vaker een stijfje krijgt van die blonde rondborstige collegaquote:Op woensdag 23 april 2014 16:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik denk dat er een hoop mensen zijn die bij voorbaat niet weten dat ze vreemd zullen gaan en met de beste intenties een relatie aangaan.
Denk niet dat iemand dat ooit tegen zijn partner zou zeggen.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:12 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik mag het hopen ja![]()
Als mijn vriendin ineens zou komen met "Ik zou het niet zeggen als ik een slippertje maak, want ik wil je niet kwijt" denk ik:
1. Maak dat slippetje dan helemaal niet of:
2. Vertel het dan.
Geen enkele weg der logica zegt mij: "Wow dat is lief van haar, dan kwetst ze me niet door mij te confronteren met haar fouten."
Ik snap het wellicht lastig is te vertellen. Maar dat is een verplichting imo.
Daar het het niet om, je hebt een relatie met IEMAND niet me jezelf.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:14 schreef Serene het volgende:
[..]
Nee, want je erkent dat je fout zit.
Daar gaat het in jouw uitspraak wel om?quote:Op woensdag 23 april 2014 16:14 schreef complicate het volgende:
[..]
Daar het het niet om, je hebt een relatie met IEMAND niet me jezelf.
Nee, daarom is het ook hypocriet om dat van achter je pc'tje wel te gaan lopen verdedigen.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Denk niet dat iemand dat ooit tegen zijn partner zou zeggen.
Here we go again.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:15 schreef Serene het volgende:
[..]
Daar gaat het in jouw uitspraak wel om?
quote:Op woensdag 23 april 2014 16:06 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Natuurlijk wil hij van 'zijn gevoel af'. Hij heeft immers zijn vriendin bedrogen en dat schuldgevoel jegens zijn partner begint te knagen.
En dat is inderdaad omdat hij haar lief vindt. Hoe dan ook bekijk jij het motief van TS, dat is mij lood om oud ijzer. Ik vind gewoon dat zijn vriendin recht heeft om het te weten, dat is mijn hele verhaal.
Niet waar, we draaien rond de pot en zeggen continu hetzelfde, maar resultaat blijft hetzelfde: in mijn opinie moet hij maar het lef hebben om dat te zeggen, no matter what! Als het uit gaat, so be , de wereld gaat niet vergaan, blijkbaar passen ze dan toch niet bij elkaar!quote:Op woensdag 23 april 2014 16:16 schreef Serene het volgende:
[..]
Huh dit staat totaal los van wat ik net zei, maar goed.
Ik bedoel dat het een erg makkelijke benadering is. Je benadeelt anderen (ja dat doe je, zelfs al weten diegenen dat nog niet), maar denkt dan vervolgens dat omdat je het 'aan jezelf toegegeven hebt', dat daar de kous mee af is. Dat zou wel heel simpel zijn.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:13 schreef Serene het volgende:
[..]
Hoezo kan je dan alles wel recht praten?
Lef is ook zoiets wat een eufemisme is voor stupiditeit. Ja ik snap dat je dat denkt. Mijns inziens lijkt het dus beter om je principes er buiten te laten en zelf beslissen wat het beste voor jullie samen is. Als je dan 'vertellen' kiest, mij best, maar doe het niet uit principe.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:18 schreef complicate het volgende:
[..]
Niet waar, we draaien rond de pot en zeggen continu hetzelfde, maar resultaat blijft hetzelfde: in mijn opinie moet hij maar het lef hebben om dat te zeggen, no matter what! Als het uit gaat, so be , de wereld gaat niet vergaan, blijkbaar passen ze dan toch niet bij elkaar!
Weer dat moedige, kom op, je bent geen kind meer, mag ik hopen. Ik zou daar trouwens verder niet om geven.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:18 schreef melcra het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het een erg makkelijke benadering is. Je benadeelt anderen (ja dat doe je, zelfs al weten diegenen dat nog niet), maar denkt dan vervolgens dat omdat je het 'aan jezelf toegegeven hebt', dat daar de kous mee af is. Dat zou wel heel simpel zijn.
Als ik een fout maak, iemand benadeel daarmee, geef ik de fout toe aan diegene. Diegene zal daar misschien niet blij mee zijn, maar diegene weet vervolgens wel dat ik in ieder geval het fatsoen heb om het eerlijk toe te geven.
Of is het dan zo dat als jij 5 keer vreemd gaat, je partner er na een jaar achter komt, dat je dan het juiste gedaan hebt als jij kan zeggen 'Ja, maar ik heb het toch aan mezelf toegegeven!? Moedige ik!'?
Precies.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:18 schreef complicate het volgende:
[..]
Niet waar, we draaien rond de pot en zeggen continu hetzelfde, maar resultaat blijft hetzelfde: in mijn opinie moet hij maar het lef hebben om dat te zeggen, no matter what! Als het uit gaat, so be , de wereld gaat niet vergaan, blijkbaar passen ze dan toch niet bij elkaar!
Wat je zaait, oogst je ook weer.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:20 schreef Serene het volgende:
[..]
Lef is ook zoiets wat een eufemisme is voor stupiditeit. Ja ik snap dat je dat denkt. Mijns inziens lijkt het dus beter om je principes er buiten te laten en zelf beslissen wat het beste voor jullie samen is. Als je dan 'vertellen' kiest, mij best, maar doe het niet uit principe.
Abstracte onzinquote:Op woensdag 23 april 2014 16:22 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wat je zaait, oogst je ook weer.
Zaai je leugens en andere ontrouwe bullshit ga je ontvangen.
Wellicht, maar leuke strohalm in mijn ogen, toegepast op lafaards als jij en de TS.quote:
Dat is heel zacht uitgedrukt.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:23 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wellicht, maar leuke strohalm in mijn ogen, toegepast op lafaards als jij en de TS.
Ik snap niet zo goed hoe je 'moed' relateert aan het wel of niet zijn van een kind. Net zoals ik niet zo goed snap hoe je lef een eufemisme voor stupiditeit kan noemen.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:21 schreef Serene het volgende:
[..]
Weer dat moedige, kom op, je bent geen kind meer, mag ik hopen. Ik zou daar trouwens verder niet om geven.
Ja inderdaad, ze denkt nu oh mijn lieve Prinsquote:Op woensdag 23 april 2014 16:21 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Precies.
In het kader van de eerlijkheid maakt het geen flikker uit waarom hij het zegt. Of hij zich nou schuldig voelt of jeuk aan zijn ballen heeft en het er per ongeluk uitfloept. Het gaat mij - en als ik het goed begrijp ook jou- om het feit dat zijn vriendin een eerlijk en feitelijk oordeel over hun relatie kan vellen. Zodat zij niet in het sprookje leeft van 'Lieve prins, eeuwige trouw' en niet tegen al haar vriendin roep hoe lief haar vriend wel niet is, en hoe trouw en hoe hij altijd zegt hoe ze de enige voor hem is.
I
Accepteren en doorgaan.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:24 schreef melcra het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed hoe je 'moed' relateert aan het wel of niet zijn van een kind. Net zoals ik niet zo goed snap hoe je lef een eufemisme voor stupiditeit kan noemen.
Dan vraag ik mij oprecht af wat je zou denken/vinden als jou dat dus overkomt.
Dat is ook de enige optie. Maar daar heb je toch een bepaald gevoel bij lijkt mij.quote:
Daarom mag zijn vriendin OOK de kans krijgen om dat te beslissen!quote:
Dat hoeft toch niet te veranderen? Als TS zich over zijn schuldgevoel heen kan zetten kunnen ze nog tot het einde der tijden bij elkaar zijn.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:24 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ze denkt nu oh mijn lieve Prinsterwijl....ach we weten het allemaal hier.
Ja, maar het hele punt is natuurlijk dat dat sprookje gebaseerd is op een leugen. Persoonlijk zou ik liever de keiharde waarheid willen horen, dan een zachte leugen.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat hoeft toch niet te veranderen? Als TS zich over zijn schuldgevoel heen kan zetten kunnen ze nog tot het einde der tijden bij elkaar zijn.
Ik denk eerlijk gezegd dat als mensen echt voor elkaar gemaakt zijn dat niets hen kan scheiden. In tegendeel, wie weet groeien ze zelfs naar elkaar toe, maar door dingen te verzwijgen bouw je een soort afstand. en kan je uiteindelijk kans maken dat je uit elkaar gaat groeien. .quote:Op woensdag 23 april 2014 16:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat hoeft toch niet te veranderen? Als TS zich over zijn schuldgevoel heen kan zetten kunnen ze nog tot het einde der tijden bij elkaar zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |