Waar nu weerquote:
Zo'n houten met geel en zwarte strepenquote:
Nee daar ben ik niet bekendquote:Op donderdag 24 april 2014 17:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo'n houten met geel en zwarte strepen
quote:Op donderdag 24 april 2014 17:31 schreef Nattekat het volgende:
En beter komt jouw weersvoorspelling uit
Opfrisser:quote:
Hoeveel keer heb je de stok al gevangenquote:Op donderdag 24 april 2014 17:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Opfrisser:
GC / FOK!STOK door Nederland #159 Onderweg (Bart)
Uitgeestquote:Op donderdag 24 april 2014 17:39 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hoeveel keer heb je de stok al gevangen?
Doetie goedquote:Op donderdag 24 april 2014 17:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Uitgeest
Coevorden
Putten
Rijen
Zandvoort
Brune
En vandaag nieuwe-wetering.
Ik kijk maar gewoon even niet meerquote:Op donderdag 24 april 2014 18:42 schreef DaMart het volgende:
Jezus, wat is dit voor slagveld op Mintpal zeg... bijna alles lijkt in te storten.
Ik heb mijn BC maar met 26% verlies gedumpt. Die duikt straks gewoon onder de 30quote:Op donderdag 24 april 2014 18:43 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik kijk maar gewoon even niet meer
Wut? Ben ik uitgestapt dan?quote:Op donderdag 24 april 2014 19:14 schreef DaMart het volgende:
O ja, en nu gaat BC ineens weer omhoog dus...
Dat heet het Nattekateffect, geloof ik.
Nee maar altijd als jij dat doet bij een coin, dan stijgt hij... dat effect had ik nuquote:
Stop eens met me aan AUR herinneren, ja?quote:Op donderdag 24 april 2014 21:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee maar altijd als jij dat doet bij een coin, dan stijgt hij... dat effect had ik nu.
Ga je ook nog noorderlicht spotten van het weekend?quote:Op donderdag 24 april 2014 21:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Stop eens met me aan AUR herinneren, ja?
Is dat dan?quote:Op donderdag 24 april 2014 21:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ga je ook nog noorderlicht spotten van het weekend?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop