Ja sorry voor het lettertype, standaard setje gebruikt. Inderdaad even oefenen met wat kleine dingen zoals 1 camera setup maar toch een 'verhaaltje' vertellen, en muziek inderdaad.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:22 schreef shiznuts het volgende:
Hoe een muziekfragment de sfeer zet ofzo?
En ik ben een fontnazi, sorry, maar die is echt in de categorie Comic Sans.
Vandaar dat de 7d problemen had met oververhitting.............quote:Op zondag 27 april 2014 13:55 schreef ebeaydojraes het volgende:
Dat is ook een van de redenen waarom Canon hun spullen niet laat oveklokken en voor de veilige weg kiest (om service problemen te voorkomen). Je spullen pushen is nooit een goed idee, hoe goed je hem ook maakt. Maar goed, dat is het risico dus.
quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:55 schreef m-t het volgende:
[..]
Ik heb er een besteld, maar ik ben bang dat ik nog langer moet wachten.
Nice.quote:
Heb ik af en toe met de 5D3 maar ligt niet aan de temp bij mij (komt heel weinig voor) Ik denk zelf dat t iets is met de sd of cf kaart maar het zijn eenmalige dingenquote:Op zondag 27 april 2014 13:28 schreef Machinimush het volgende:
Iemand ervaring met video opgenomen met een Canon 600D die een hoge temperatuur aangeeft?
Ik heb gisteren wat video geschoten bij een Koningsdag concertje in de buitenlucht, maar bij thuiskomt blijken er grafische glitches in het beeld te zitten.
Op ipb heb ik zelden glitches gelukkig, zeldzaam. Maar belangrijke interviews/presentaties zorg ik wel meestal voor een 2e take en als het heeeeelll belangrijk is de 2e take op de 2e kaartquote:Op maandag 28 april 2014 15:59 schreef shiznuts het volgende:
Bij de meeste Canons is het ook voornamelijk de buffer die de boosdoener is.
Plus dat de 5D3 bij simultaan schrijven automatsch de langaamste kaart als default neemtquote:Op maandag 28 april 2014 16:35 schreef shiznuts het volgende:
Da's de buffer, daar kan dan geen kaart tegenop, als de buffer het niet wegschrijven kan met die snelheid.
http://geizhals.eu/?cat=sm_sdhc&xf=342_UHS-II#xf_top
UHS-II.2000MB/s lezen, 200MB/s schrijven.
Daar heb ik helaas ook weleens last van. Heeft me weleens een goed shot gekost...quote:Op maandag 28 april 2014 16:06 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ik heb met mn 600D regelmatig : recording automatically stopped erg storend..
Lijkt alleen voor te komen als de sd kaart voller is als 50%
Sandisk extreme..
Ik heb met de GH4 geschoten in 4K op een 95MB/s 64GB kaart en deze volstaat. Die nieuwe 280MB/s zijn wel geil, maar niet het nodig. Alleen stabieler en minder kans op framedrops bij lange scenes.quote:Op maandag 28 april 2014 15:55 schreef shiznuts het volgende:
Heb ik er twee van.
En met de GH4 wil je de nog snellere nieuwe klasse cards gaan gebruiken.UHS-I U3 if I'm right.
- dit dus: http://geizhals.eu/?cat=sm_sdhc&sort=-p&xf=342_UHS-I+U3#xf_top
Armin net terug van een feestje?quote:Op maandag 28 april 2014 20:28 schreef SunChaser het volgende:
Zie mezelf net op Twitter
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |