Sprak m ff aan (daardoor wist ik dat t een BM was had geen idee namelijk)quote:Op donderdag 24 april 2014 00:15 schreef shiznuts het volgende:
Geinig. Wel lekkere minimale setup. Ben wel benieuwd hoe hij focust als 'ie beide handen op de grip heeft?Of niet natuurlijk, gewoon instellen en gaan.
Nee het scherm op die dingen is hell.quote:Op donderdag 24 april 2014 00:11 schreef SunChaser het volgende:
Liep vandaag ook iemand rond met de blackmagic
Maar had niet t idee dat hij veel zag in dat scherm
[ afbeelding ]
Haha coolquote:Op donderdag 24 april 2014 00:17 schreef KaMo het volgende:
[..]
Nee het scherm op die dingen is hell.
Ik overweeg dit een keer te proberen.
[ afbeelding ]
Mwa dat valt wel mee. Je moet gewoon je powermanagement, data en monitoring op orde hebben.quote:Op donderdag 24 april 2014 03:38 schreef videonatic het volgende:
Die blackmagic's zijn buiten een studio volgens mij echt een ramp.
Die oordoppen maken het plaatje compleetquote:Op donderdag 24 april 2014 00:18 schreef SunChaser het volgende:
Hij kijkt er ook moeilijk bij
[ afbeelding ]
Niks mis met oordoppen!quote:Op donderdag 24 april 2014 08:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Die oordoppen maken het plaatje compleet
Nouja,ze waren wel nodig ze werden uitgedeeldquote:Op donderdag 24 april 2014 08:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Die oordoppen maken het plaatje compleet
Ah, okay, wist niet dat dit ook tijdens die landmacht demonstratie wasquote:Op donderdag 24 april 2014 09:53 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nouja,ze waren wel nodig ze werden uitgedeeld
Live video? Video om te schakelen dus?quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:41 schreef Dribbel_ het volgende:
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met concert live video schieten? Ik heb binnenkort wat grote gigs staan en als er mensen hier zijn die voor een leuk prijsje vette beelden kunnen schieten dan ben ik zeker geinteresseerd
Beetje dubbelop was dat haha. Nee gewoon videos schieten.quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Live video? Video om te schakelen dus?
Ja! Heb momenteel een project in de post waar we een concert hebben vastgelegd met 5 cameras, erg tof geworden!quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:41 schreef Dribbel_ het volgende:
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met concert live video schieten? Ik heb binnenkort wat grote gigs staan en als er mensen hier zijn die voor een leuk prijsje vette beelden kunnen schieten dan ben ik zeker geinteresseerd
Moet je ook live audio hebben?quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:41 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb er een besteld, maar ik ben bang dat ik nog langer moet wachten.quote:http://gh4.nl/
Zoals het er nu naar uit ziet zal Panasonic vanaf begin mei beginnen met het uitleveren van de allereerste Lumix GH4 camera’s in Nederland en België, maar zoals het er nu naar uit ziet zullen de meeste klanten die een camera besteld hebben toch nog even langer moeten wachten.
Het lijkt er op dat de eerste uitlevering van camera’s maar zeer beperkt zal zijn, aldus Panasonic. Bedrijven die tientallen camera’s in bestelling hebben staan zullen bij de eerste uitlevering slechts enkele exemplaren ontvangen. Pas in een tweede uitleveringsronde denkt men bij Panasonic voldoende camera’s te kunnen leveren om alle backorders weg te werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |